tisdag, mars 6

Tips, tips , tips....


Bilder hämtade från nätet....



Tjohooo!!! Nyss hemkommen från föräldraråd...Väntar på att DH ska börja på 5:an kl.21.00.

Tips, tips, tips jag behöver tips...Vi är sist ut på "Halv åtta hos oss"gänget den 26 maj och nu börjar planeringen. Dukningstips, har ni något fräckt, vackert, fint dukningstips så dela gärna med er. Har lite på lut, lite ideér men jag behöver mera. Hm ja kanske skulle man sätta gästerna på bilden som ovan? Skämtåsido, men jag skulle vilja ha något utöver det vanliga.....

Huh vad kallt det är, bara några minus och allt blir så mycket råare. Hellre 10 minus grader för mig eller 10 plus.....Näpp dags att gå ner och stryka för morgondagen.

NEJ, NEJ, NEJ vi ska INTE vara med på TV, vi är ett gäng som kör:)))))




Tittar in till er imorgon, är helt slut ikväll...


Kram Anne

11 kommentarer:

A House With A View sa...

Wow vad himla spännande!!! Gissa om jag kommer att sitta bänkad vid TV:n:)))) Hmmmm... dukning ja... tipset är att googla och printa ut, sedan plocka allt som du gillar i kombination med det du råkar ha hemma:) Ska bli superkul att se:))))

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

mitt liv som jag sa...

Oj, vad roligt!!! Ja förstår att du vill få till det lite extra :).
Ha en skön kväll och njut av DH! Kram Jennifer

A House With A View sa...

Nääää, jag som redan bokat in datumet i almanackan... Min besvikelse är total, haha!!!!

Kramiz aka

Mamma C sa...

Fasiken jag missade detta ikväll. Så kul med middags grejen, och klart man vill ha det lilla extra. Så du/ni får en 10 poängare;)
Kram Mamma C

mammaxtre sa...

Som jag önskar att jag skulle tillhöra en av dem som kom med något fantastiskt tips på fin dukning. Men icke, jag är inte alls duktig.

Lycka till

Fånga dagen sa...

Åh vad kul, halv åtta hos mig. Jag tror du kommer på hur du vill duka alldeles själv jag.
Spännande tilltag i alla fall
Ha en fin onsdag
Kram Lena

Casa of Mia sa...

Åh så spännande med halv åtta hos mig, vi älskar det programmet, det måste jag skriva upp så jag kommer ihåg att titta på er kram

Jenny sa...

Hihi, tänk att ibland behöver man vara tydlig med vad man skriver ;)
Lycka till hur som helst! Jag ser naturligtvis fram emot att få se bilderna här på resultatet!
Kram Jenny

Anonym sa...

snälla ta en titt och dela!

http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc&feature=player_embedded

Två systrar sa...

Kul idé! Den du visade var snygg! Kolla en länk vi har på vår blogg! Det är bilden med en träbyrå på i högerspalten, det är eg bröllopsinspiration men massa snygga dukningar i olika teman! / Lycka till och du visar väl resultatet! / C

Stjärnor & Champagne sa...

Anonym:) Jag tog en titt, förfärligt/ Kram Anne