torsdag, mars 19

Vips så försvann......


Brukabokstäverna kom på posten idag, Tradera.......

Inlägget jag gjorde för 2-3 timmar sedan angående att allt har gått sönder i detta hus. Jag råkade radera det. Datorerna har havererat, iphonen är fixad, Boxer har lagt av och våra hemtelefoner har fått fnatt. Ja, en olycka kommer sällan ensam. Ni som har lämnat kommentarer på det inlägget, TACK. Nu sitter jag i alla fall uppkopplad på makens bärbara och han har kopplat in den till en skärm, ja vad gör man inte......Kan säga att jag hann annat nyttigt när jag inte hade någon dator. Bäddat rent i sängarna och bakat bröd + en långis med Millie. Nu skall jag besöka er och se vad ni har gjort idag och vad ni har att bjuda på.
/ Kram Anne


15 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Men stackars dig, oj vad mycket trasigheter! Då får du en riktig tålamodsprövning...och du verkar SÅ lugn!

Sköt om dig och hoppas det blir lite lagat hemma hos dig nu!
Kraaaam kraaaam L-L

Engelska Villan sa...

Men, vilka grejer! Är allt ihopkopplat på nåt vis eller?? (säger smartskallen, som inte fattar nåt i teknikväg... )
Vad fint zinkhuset är!!
Kram Anna

Ingrid sa...

Men fy farao!! Hoppas ni snart får ordning på tekniken igen.

Vilka fina bokstäver, hade passat kanon hos oss med sex doggar!!

Jösses vad du hunnit med i dag...

~Livet i byn

VITA NYANSER sa...

Jag skulle oxå bli tokig! Jag vet inte vad det blir för tidning, men i slutet av april får jag besök av Johanna Vintage för ett reportage!!! Det är SÅ pirrigt!!!

sand mellan tårna sa...

tunikan låg på bordet "nyuppackat" på Lindex för 199 kronor. Superskön..... skall ha den i helgen tänkte jag....

Kram Linda

Ingrid sa...

Jag håller med dig, de är aningens dyra. Därför blev det bara en...

~Livet i byn

Aratorps Lena sa...

Vilket kaos...
Kram

Jenny sa...

Hej Anne,
Det var ju typiskt att inlägget försvann..
Vilka fina Brukabokstäver du hittade på Tradera:)

Ha en skön helg,
kram Jenny

Sommerlyst sa...

Ja det er utrolig hvor mye "tid" man får når man er uten PC... :)
Så fine bilder. Elsker det zink-huset og stjernen var råflott!! Ordet DOG var kult....hm likte ALT du hadde å by på i dag!

godt at alt som var galt ordnet seg igjen,...:)

Anonym sa...

Dom säger att en olycka sälla kommer ensam...fy vad trist!!!
Bokstävrna var i alla fall super snygga.
Hoppas din dag i dag blir bättre.
Många kramar

alegni sa...

vad lämpligt med dina skitsnygga bokstäver nu när alla manicker hemma hos er precis har dött ;)

jag har samma problem som du med mina grejs - var sjutton ska jag ställa fram dem, för det finns alldeles för lite av avställningsytor i detta hus - även om alla familjemedlemmar inte är överens om den saken ;)
kram
ingela

Sabina sa...

Ja, elektroniska grejor är inget att lita på, inte alltid i alla fall! Hoppas det fixar sig och att dina inlägg inte försvinner mera!
Fina bilder har du ändå fått in, riktiga vårbilder. Bokstäverna är också fina!
Nu måste jag börja städa, det är ju fredag :) Tjejerna ska ha skolkompisar med sig hem idag, så jag ska försöka bli klar innan dess.
Ha en mysig fredagkväll!
Kram Sabina

Hemmalycka sa...

Ibland blir man tokig!
Fina bokstäver till hunden. Millie är jättesöt förresten :)
Hoppas di fredag blir bättre!
Kram Åsa

Karna sa...

Knall fine detaljer...likte både stjerne og bokstaver...håper det er slutt på ulykkene nå da og alt holder leeeenge...

God helg!

Signe 1 sa...

Trist att ni inte har Village där du bor, men ni har säkert andra kanonfina inredningsbutiker att hämta inspiration ifrån:-). Ha en fin dag/kväll. Kram Sofia