söndag, januari 1

2012...




4 Champagnegalningar, ja ni kan ju tänka er:)
Genomgående med champagne hela kvällen...


Mums, alla smaskade vi hummer till förrätt ....


Ja ni vet det är ju inte så lätt att fota när det är mörkt så ni får nöja er med lite gryniga bilder.

Halloj!!! Hoppas att ni hade en härlig kväll igår. Vi firade kvällen med vår bästa familjen H. i deras fantastiska hem, med respekt så visar jag inga avslöjande bilder från deras hem men bara en liten sneak peak, jag bara mååååste från hallen:).

Huh ja maken och jag har vridit och vänt många ggr, och alltid när vi kommer därifrån om vi skall måla golven vita hemma. Vad tycker ni?? Jag har ju ett helt hus med trägolv? Men ojojoj vad mycket ljusare det blir.....Men svart hund på vitt golv = dammsuga varje dag.

Ja vilken rolig kväll vi hade med diverse saker, bland annat julklappsspel med alla barnen. Vi körde det själva på julafton och mina barn just love it....Så nu slapp vi inte undan men det är ju såå kul och stressande.
Tack bästa familjen för gårdagen och om jag hade haft en syster ja då hade det varit min kära C. Jag lånar henne som syster ibland, blink blink eftersom hon har en go syster redan. Men vi är allt som syskonsjälar, gillar lika, köper lika....

Vill önska er en skön kväll på det nya året, Nu skall jag brumma iväg och hämta Ludde som stannade kvar imorse.

Kram Anne

10 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Gaahh hört, jag tjatar som en tok på vitlasering jag;)

Hade gärna sett lite mer från det där hemmet;)

Gott nytt vännen!

Kram

A House With A View sa...

Åh vilka mysiga bilder!!! Ser ut som ni haft det riktigt mysigt med gott att äta och dricka!!

Vita golv är ju bara såååå fina, men såklart en aning opraktiska... Jag har både ock här hemma, funderar så det knakar på hur jag ska göra med golven på min övervåning, måla vita eller slipa och olja?

Önskar dig en god fortsättning på det nya året! Ser fram emot att följa din fina blogg 2012 :)

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

Mariette sa...

God fortsättning!

Vilka fina bilder från ett uppenbart vackert hem...

Jag har ju lite vitmålade golv, men ingen hund(!), och jag tycker de är väldigt tåliga. Lite skavanker får man räkna med förstås, men det är lätt att måla på!

Kram Mariette

Sallys hus sa...

Gott Nytt År!
Kram Katarina

Maria sa...

Fantastiskt fint med vitmålat MEN inte bara päls som syns... Det blir "klo-repor" också :o
Tack för en fin blogg som jag följer ;) <3

Mamma C sa...

Önskar dig en riktig god fortsättning på det nya året.
Kram Mamma C

Carin sa...

God fortsättning, raring!

Förstår att ni hade en utmärkt nyårsafton! :D

I Finabo har vi vita golv, med en ganska vit hund... Men kan säga som så, att dammsugaren går varm... ;-)
Varje, eller max varannan dag går den varm.... He he... Men Jag ångra mig inte...Gillar verkligen mina vita golv!

Kraaam Carin

alegni sa...

låter som en toppenkväll och en toppenvän!
vitt golv är så snyggt, men så attans känsligt... lycka till med beslutet. ;)
kram och god fortsättning på det nya året!
ingela

Bella sa...

Gott nytt år!!

Låter som ni inte kunde firat in det nya året på ett bättre och trevligare sätt :)

Hallen hemma hos era vänner är ju sååå snygg!! Vill också har vita golv här hemma!

Önskar dig en riktigt god fortsättning på 2012

Kramar Bella

Maria - Wikers Liv sa...

Ser ut som en fin nyårsafton!
Vita golv, med svrta hund? Nej, jag tror inte det va? ;) Har själv en svart hund! ;) Fast jag gillar inte vita golv, heller förstås ;) Gillar mörka golv bäst. Fin blogg du har!
/ Maria