torsdag, januari 12

Filmtips.....


Sååååååååååååååååå bra och om ni inte redan har sett den se den:) Hon är en bland dom vackraste kvinnorna som jag har sett och då menar jag vacker, vilken kropp vilket ansikte huh. Jag läste boken för flera år sedan men jag vet inte om filmen har funnits länge. Någon som vet? Den är baserad på en sann historia och den typ av film gillar jag.

Men den var ett tips hos Hemmakväll, typ personalen rekommenderar. Så mitt tips idag blir, se den:)
Förkylning bättre check, taco snart klart check...Ha en skön kväll, snart är det Sveriges mästerkock.

Kram Anne  

5 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Inte sett, får bli någon dag, tack för tips:)

Älskar hallen er:)

KRAMIS

Mamma C sa...

Den måste ses, för boken var jättebra. Läste den oxå för flera år sedan.
Kram Mamma C

Bella sa...

Den är ju bara såååå bra!! Vi såg den i somras och historien är verkligen faschinerande och filmen bra gjord!

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella

alegni sa...

jag har läst boken, och uppföljarna, men inte sett filmen. ÄN!
kram och ha en skön helg!
ingela

mammaxtre sa...

Den boken har jag läst. Den var riktigt bra.

Ha en fin söndag