torsdag, januari 26

Just nu ...







Har jag "cravings" efter kläder. Dom här två klänningarna från OM, precis min stil och lite till skulle jag inte tacka nej till:). Vill ha nästan allt som kommer in nu....Men men man kan ju inte handla allt.

Ja jag får sippa på min smoothie som idag består av vaniljyogurt, banan, ananas, kiwi och lite lite honung istället. Blev lite "trådig" men annars god. Måste säga att detta är ett väldigt bra mellanmål. Älskling, glöm inte att snart fyller hon år, blink blink...
Alla goa, ha en fab fredag....


Kram A

13 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Jag älskar Odd Mollys pre spring i år! Har beställt ett par söta tunikor från Country Dreams som jag väntar på, men skulle kunna beställa massor om man hade fri tillgång till pengar!
Ska prova ditt smoothie recept, lät väldigt gott!
Kram Helena

MITT VITA HUS sa...

Dom var verkligen fina, jag brukar tycka endel OM är för mycket men dom där var fina:) Som sagt önska sig får man ju:) Själv fick jag hem en chill Norway klänning idag, min första och jag blev kär:)

Ha det fint, Kram M

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

OMG så fina de var! Må få tag i en sån klänning!!

Klem Anna

Bjørg sa...

Nydelige kjoler! Kunne ønske meg en slik selv, jeg :-)

Grodmamman sa...

Jätte fina och jag kan tänka mig att det är precis din stil! Tänk den vita till sommaren när man fått lite färg...
Klart din make måste nappa på den önskelistan!;)
Kram

Sassa sa...

Så snygga, är det Odd Molly ?
Skulle kanske passa en gammal stöt som mig ? >3

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Mycket fin! Får du ingen i present så kan man ju köpa present till sig själv, man brukar ju bli så nöjd då:
PS. Du frågade om betongbänskiva och hur den klarar fläckar etc. Nu finns det lite tips i mitt inlägg..kram V

Mamma C sa...

Dom var jättefina i båda färgerna. Så önska dig båda vetja ;)
Kram Mamma C

mina finaste. sa...

Jag håller helt med om dina cravings. Jag har länger varit ett fan av Lovely-knit-koftorna och i förrgår kunde jag inte hålla mig utan blev tvungen att köpa den blå :D Kram

Carin sa...

Snyggt snyggt snyggt!!! :D

Men frun i Finabo får vara lite återhållsam efter att ha investerat i ny skiddress inför kommande resa.... ;-) Och det är väl bäst att göra ett "bokslut" på den resan först innan jag kastar mig ut bland vårkläderna.... Hi hi...

Men PERFEKT att önska sig till bemärkelsedagen!

Ha en härlig fredag! Kram Carin

My home and lifestyle sa...

Åh, ja, de var väldigt fina! Särskilt den vita skulle vara riktigt fräsch till sommaren!

Som flera andra sagt - perfekt att önska sig i present! :)

Kram Camilla

Villa Carl Larsson sa...

Ja tänk vad mycket fint det finns och allt man bara vill och måste ha. Men man kan ju inte shoppa precis allt man vill ha. Hur skulle det sluta. Och om man hade alla miljoner i världen så skulle det kanske inte heller vara lika roligt. Det är ju lite av tjusningen att få längta efter att köpa något.

Länge sen jag kikade in här. Tappade nog bort dig när jag bytte blogg.

Kram Josefin (fd Krydda Livet).

Casa of Mia sa...

Så fina, jag skulle vilja ha båda och visst har OM mycket snyggt nu till vår-sommar kram