söndag, januari 15

6 st...





Halloj! Söndag och snart måndag gahhhh, men först ska vi hinna med bowlingkalas och kalkonmiddag:).
Igår var vi och tittade på dessa 6 underbara små dunbollar. Det var ju inte lätt att få dom på bild men när dom väl hade lugnat sig och somnat gick det iaf att få dom på bild trots mörker.....

Och nej, vi skall inte ha katt:)...Dels är våran hund kattallergiker och jag är ingen kattmänniska men jag kan beundra dom på håll.

Sen kom gästerna till oss på kvällen med  korg med mat och tillagning....Trevlig dag och kväll med goaste vänner men ack så sömnigt. Nähä kanske skall dra mig ner i källaren och röja? Varför är det sååååå lätt att ställa ner allt elände där? Ja det kan man ju undra...


Ha en skön söndag

Kram Anne

19 kommentarer:

Brunkullan sa...

Åååå! Jag är nog mer katt-, än hundmänniska.
De där dunbollarna skulle gärna få flytta hit om det inte vore för att minstingen inte är helt friskförklarad från sin astma än.

Tror det där med att katter faller mig mer på läppen beror på att jag är så himla lat, och inte vill gå ut när det regnar/är för kallt/för tidigt eller för sent på dagen..osv..

Men hela familjen vill ju ha hund. Och jag älskar ju djur, så jag lär få anpassa mig;)

Kram Susanne

Anna sa...

Jag tror jag svimmar, herreguuud vilka gobitar!!!!!!

Jag är både katt och hundmänniska :)

Ha en bra dag!!

Grodmamman sa...

Jag är ingen som vill ha djur, men kattungar och hundvalpar kan även få mig att smälta!:)
Vi gjorde ju så fint i vårt förråd/arbetsrum, men eftersom vi inte kommit iväg till IKEA för att köpa köksskåp till arbetsbänken, så har det börjat fyllas på igen. Är ju som sagt var så himla lätt att bara ställa in grejorna där och sedan stänga dörren. Lycka till med röjandet!
Kram

VITA NYANSER sa...

Så söt! Stackars hund, kattallergiker. Är du säker? Katter kan ju vara lite läskiga för en hund, oavsett hur stor man är = ). Kanske man får väldigt mycket nysningar, hostningar m.m. om man ser en katt ; ). Skämt åsido....litar såklart på din hund och om inte annat veterinären!

Kram L-L

agea happiness sa...

beautiful cat:)

Fröken Tindra sa...

Åh, vilka sötnosar! Jag är ju helt klart kattmänniska.
Jag har också röjt i källaren idag. Blir så trött på mig själv och all brôte jag har...
Kram!

Milla sa...

Vilka ljuvliga! Jag skulle helt klart vilja ha en sån, kattmänniska som jag är. Men min dotter är allergisk. Så även min man, ja jag fick välja en gång i tiden mellan att ha katt eller flytta ihop med stora kärleken och det valet blev ju inte så svårt trots allt.... Men de är ju för ljuvliga! kram Milla

Enkel stil sa...

Helt underbara små varelser. Att du kan motstå! Jag hade säkert haft alla sex med mig hem.

Anita

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Oh my så söta! Hade maken gått med på det så hade jag köpt en..härlig inspiration här hos dig, kram

signerat 71 sa...

Så söta - älskar den översta bilden.

Imorgon ska jag försöka fota lampan och skicka till dig. kram J

Mamma C sa...

Vilka fina bilder på en söt liten kisse. Men som du, jag är inte någon kattmänniska heller.
Kram Mamma C

Fånga dagen sa...

Tjingeling.
Jag är kattmänniska jag så den där dunbollen hade gärna fått bo här, så underbar.
Kram på dig tjejen
Lena

Anneli Stålberg sa...

Vilka underbara dunbollar! :)
Jag är definitivt en kattmänniska.
Kramar!

alegni sa...

gosh, så ljuvliga dunbollarna är! jag är kattmänniska in i själ och hjärta, men också allergisk, så jag får bara beundra dem på håll. :/
men ljuvliga är de, ojojoj.
kram
ingela

Gabriella sa...

Jösses sicka godingar! Vansinningt söta.

Kram

Anonym sa...

Åååååååå, så söta!! Vad är det för ras? Vill ha!!

Stjärnor & Champagne sa...

Hej Anonym:) Det är Raggdolls, visst är dom underbara:)
Kram Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Hej Anonym:) Det är Raggdolls, visst är dom underbara:)
Kram Anne

Elin sa...

Men guuud vilken söt liten kattunge!