måndag, januari 30

Veckans tips:)


Fast det kan ju bli flera, veckan har ju bara börjat.....

Om ni inte visste, så kan man ha 1 tsk potatismjöl i vattnet till tulpanerna. Då hänger dom inte utan står upp istället längre. Fick tipset från goa tjejerna på min Icabutik som ligger typ 50 meter från mig, där dom just nu säljer 10 tulpaner för 29,90:- billigt!!!! Så 20 st fick följa med hem, lyser upp tillvaron lite. 

Har ni märkt vad ljust det börjar bli på morgonen? Halv 8 är det utgång för mig med vovve innan jobbet och vilken skillnad på bara några dagar. Såååååå skönt.


Kram Anne

14 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Yeah och ljust när man åkte hem:) Kram

ps vilket fint fot...

a piece of happiness sa...

Tack för tips på stående tulpaner :-)

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Potatismjöl? Det har jag aldrig hört förut. Måste testas vid tulpanshopping!

Bjørg sa...

Jeg er kjempeglag i tulipaner, så takk for tipset! Nå begynner jo straks den store tulipansesongen, så det blir sikkert masse tulipaner i stua fremover :-)

A House With A View sa...

Vilket jättebra tips, tack för det, ska testas!!! Men ååååh vilka suuuuperfina bilder från ditt hem i förra inlägget, drop dead!!! Gah...

Kraaaaaaaaaaam aka

HEMLÄNGTAN sa...

Vilket bra tips! Ska genast fixa detta på mina tulpaner.
Och ja, fy fasiken vad skönt det är att det blir ljusare nu. Idag sken ju solen då klockan var över fyra på eftermiddagen. sådant ger verkligen energi!!!

Kram!

Aratorps Lena sa...

Heja ljuset! Och heja tulpaner! Tack för tipset vännen! Kraaaam

Mamma C sa...

Vilket braigt tips :) ska testas nästa gång det kommer hem ny tulpaner.
Kram Mamma C

Enkel stil sa...

Ljusare på kvällen också!!

Kram

hemma hos lilla mej sa...

Bara så härligt med mera ljus.Härlig bild bara älskar tulpaner.Ha det gott.Kram Rita ♥

Berså sa...

Ja visst är det härligt med tulpaner !!!!

Att vara någons fru sa...

Åh vilket husmorstips!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Superbra idé, den tar jag med mig!!
Ljust JA, ÂNTLIGEN liksom c",)

ha en bra onsdag!

Klem Anna

Anna/Rackarungar sa...

Potatismjöl?! Nä, har jag aldrig hört. Kommer definitivt testas snart. Här åker nya tulpaner in och gamla ur med världens hastighet. Tulpan-terapi när den är som bäst!!
Kram Anna