tisdag, juli 31

Bygg på hög nivå:))))



Här byggs det skydd mot vägen för poolen....
Och samtidigt byggs det, se nedan...




En Lådbil på hög nivå:))) Han vill ju ha en Suv som pappa:)




Det skruvas och sågas för fullt...




Självklart ska rätt reg skylt sitta på, det lönar sig att riva
 bland sin pappas saker i garaget...





Åhhh så fina brickor Jenny har fått in



Ja ni ser, här byggs det:) Både vägg och lådbil samtidigt.


Och jag, ja  jag sitter bara och läser & läser näst sista av Jo Nesbo, får inte till det där norska o:et....Sen har jag läst alla utom den som har kommit ut i år. Ja tycker att dom är sååååå bra. Min typ av böcker.

Imorgon styr vi kosan mot hufvudstaden för lite ditt och datt....


Kram Anne

6 kommentarer:

Ester sa...

Ja, det pågår nog projekt lite här och var i sommarsverige. Själv håller vi på och gjuter en platta i carporten.

Ha det fint! Kram Ester

Grodmamman sa...

Här har det skruvats och grejats idag också, men bara småsaker!:)
Ha en fin tripp till storstaden!:)
Kram

MITT VITA HUS sa...

Brickorna är nog ett must have;)

Linda sa...

Jag älskar Jo Nesbos böcker. Snömannen är en av mina favoriter. Sååå spännande.

Kram, kram

Helenas enkla vardag sa...

Brickorna är verkligen fina! Ha så kul i huvudstaden! Kram Helena

mitt liv som jag sa...

Åh så roligt med lådbil, minns när man själv var liten och försökte skruva ihop något, gick väl sisådär :). Ha det så bra i huvudstaden! Kram Jennifer