söndag, juli 1

Vill INTE.....


Anne´s Beach = lovely:))





Härligt sovrum, Marenas Resort Miami


Bloggplats i köket, bäst mottagning.....


Vatten går åt i määäängder.....



View från vårat hotellrum på 18:e våningen



Lite pics, blandat.....Hoho!!


Dagarna går snabbt och imorgon åker vi hem:( Vill INTE åka hem, samtidigt som jag säkert tycker det när jag väl är hemma. Vi bor på 5:e hotellet på 14 dagar.....Längtar nog lite efter mitt röda hus där hemma och voffa. Sista kvällen här, vi ska dra oss ner mot pulsen på Miami Beach.

Dock måste vi inhandla en väska till eftersom vi hade med oss 3 på 4 st och vi har inhandlat en del......

Igår var vi på Sawgrass, världens största outlet. Huh vad stort det var. Vi sprang som ekorrar:) Handlade en del på Tommy Hilfiger, IGEN:), en del på Ralph Lauren osv osv. Ni får se vad jag har inhandlat när jag kommer hem. Näpp dags att torka håret efter en dag i saltvatten. Kört inpackning och balsam.


Stor kram Anne

8 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Oj vilken häftig resa ni haft! Men det brukar vara skönt att komma hem också:) kram Nilla

Limetwig sa...

Jasså "lite" hemlängtan ändå :) Ja det får man ha när man bor så fint som ni!
Ha en go tur hem!

Grodmamman sa...

Borta bra, men hemma bäst!?!
Kram

Anonym sa...

Åk försiktigt!! Räknar med en grill hos Er i sommar ;) kram! Ullis

Mamma C sa...

Vilken resa ni har varit med om. Ska bli skoj att se vad du shoppat.
Kram Mamma C

mammaxtre sa...

Jag förtsår så väl att du INTE vill åka hem :-)

Bella sa...

ÅÅh, vilken underbar resa ni gör och vilka fina bilder du visar!!

Lite skönt att borta är bra, men hemma ändå bäst :)

Kramar Bella

Anneli Stålberg sa...

Jag kan förstå att ni inte vill åka hem, ni verkar ha haft det fantastiskt. Men det är skönt när man har det så bra hemma också, då känns det lite lättare.
Kram!