torsdag, juli 12

I min iver...



Så fotade jag skorna i bilen med Iphonen för att skicka sms till maken att nu var dom mina för halva priset:) Tror ni att han såg sms:et? Nähäääää inte alls....

Men visst är dom skitsnygga? Jag har allt tittat på dom innan men tyckte att priset, näeeee. Sen köpte en go vän till mig dessa:). Hon tappade en och efterlyste den på Fb och fick tillbaka den hihi....

Jag kunde bara inte låta bli dom, stod där och ropade Anne, Anne där nere på Nilsons...

Nu är jag skit trött på allt regn....Antar att jag inte är ensam. Har förstått att man ska bo på Gotland, Öland eller delar av östkusten förtillfället. Hm och det gör man ju INTE!!!!!

Har ju inte visat min shopping från Usa ännu, kommer....


Regnkram från mig

11 kommentarer:

Aratorps Lena sa...

Supersnygga! Fan, nu måste jag leta upp en Nilson...

♥Linda♥ sa...

Men shit vad snygga och till halva priset! Förstår att du är nöjd!

Ser gärna lite av vad du shopat i USA, spännande.

Ha det gott, trots regnet.

//Linda

Mamma C sa...

Vrålsnygga va dom.
Kram Mamma C

Piffa och Puffa sa...

Sååå snygga. Önskar jag kunde gå i höga klackar. Kanske kan jag men känner mig väldigt lång då och därför blir det oftast ballerinaskor.
Fynd är alltid roligt.
Kram

mammaxtre sa...

Skitsnygga skor, men för hlga klackar för mig, nuförtiden. Förr gick det bra men inte längre :-(

Ha det gott

Hemma på Sjuan sa...

Snygga skor! kul när man hittar de för halva priset...
Jaa nog längtar man efter solen, jag gör min sista arbetsdag imon.
Kram

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Vilket fynd! Snygga..
Jo här på Öland är vädret riktigt fint så vi njuter. Hoppas solen kommer till Linkan också snart. Ha det gott, kramkram Victoria

mitt liv som jag sa...

Wow, verkligen snygga! Skulle vilja ha högklackat men varje gång jag testar så känner jag mig så obekväm, men det är ju skitsnyggt så jag får väl kanske försöka vänja mig :). Ha en toppenbra fredag! Kram Jennifer

Bella sa...

Wow, vilka snygga!!! Klart de skulle flytta in hos dig :)

Jag är också sååå trött på regnet nu, vill ha sol och värme!! Vi har tröttnat nu och trotsar vädret imorgon och ger oss ut på havet och hoppas på det bästa!

Kramar Bella

Cattis sa...

Jättesnygga!!

Kjamis Cattis

Anonym sa...

URLÄCKRA!