söndag, juli 8

Lite fix i helgen.....






Ser ut som hon röker tycker barnen:)



Mannens nya ölöppnare, lägligt satt på garageväggen vid poolen:)



6 nya stolar från Ikea står nu på verandan



Hallåååååå!


Näpp nu vill jag tillbaka till Us.....Skitväder, dock en fantastiskt varm kväll igår.

I helgen har vi varit på Lindholms i Lkpg, beställt 2 solstolar till poolen, håller bara tummarna att dom får tag i en till. Fanns endast en kvar. Vi är sent ute, I know:(. Maken hittade iaf en ölöppnare. Dock har vi en sån liggandes i ngn kartong, men men....

I det usla vädret idag drog vi till det stora varuhuset bland alla andra. Slog till på 6 stolar till verandan så nu måste vi bara bygga bordet:))))) . Det kommer att bli vitt, vill inte se all pollen på det och svart blir för hårt till husets färg.

Vi har röjt i barnens rum, kastat och kastat och flyttat ut och satt upp nya hyllor som vi inhandlade på Mio igår.

Dags för jobb imorgon, vi styr oss ju själva så vi kan lika gärna jobba vid dåligt väder och lediga vid bra:) Stora sonen ska spela golftävling imorgon på Västerby. Så imorgon har han ledigt från sommarjobbet.


Stor kram Anne

7 kommentarer:

Grodmamman sa...

Så fina korgstolar ni köpt!:)
Hade gärna tagit er hylla om vi bott närmare. Dottern vill ha något liknande i sitt rum. Fast än är det inte ordning där. Först måste vi flytta ut skåpet hon har där nu, men då måste jag först göra plats för det i förrådet/arbetsrummet och då måste jag först röja där inne... Nog tur att vi inte bor närmare i det här fallet!;) Fast det hade varit kul att träffa dig!:)
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Härligt att träffa dig idag på stora varuhuset ♥ Kanonsnyggt med stolarna.

Kram Lotta

mitt liv som jag sa...

Kanonfina stolar. Jag förstås att ni längtar tillbaka till USA om ni har lika regnigt som vi har det, bläää. Må så gott! Kram JEnifer

Lina sa...

Super snyggt som alltid när ni gör ngt.
Kram på dig

Mamma C sa...

Vem skulle inte längta tillbka till något bättre en detta skitväder som vi har. Stolarna var snygga som du hittat.
Kram Mamma C

Fröken L sa...

Vilka fina stolar ni köpt. Och perfekt med en ölöppnare precis vid poolen, även om jag föredrar en korkskruv :-) Här öser regnet ner och barnen klättrar på väggarna, blir snart regnkläder och gummistövlar på innan de river stället.

Kram Dila

mina finaste. sa...

De där stolarna ser så sköna ut. Fint!