söndag, juli 29

Jag har...





Många fina vänner, och en av dom ja hon känner mig väl och vad jag är svag för. Tack snälla K, det var alldeles för mycket för det lilla jag gjorde.



Idag tog vi en tur till Söderköping hela familjen 5:) Millie blir helt slut av att följa med. Maken och barnen smällde i sig glassar på Sultronstället. Har aldrig fattat att man kan ställa sig i denna meeeeterlånga kö för att sedan frossa i dessa groteska glassar.

Trist väder idag:(...Ska det gå tillbaka till det trista nu när vi har haft det så bra denna vecka??
Vad gör ni en söndag som denna? Ni kanske har bättre väder än jag:)


Kram Anne

4 kommentarer:

Linruz sa...

Lugn söndag med hemmai fix här.
Försöker inte tänka på att jag ska upp och jobba i morgon.
Pöss på däj

Grodmamman sa...

Vi har haft en mamma-dotter-dag och tillbringat hela eftermiddagen på Läckö Slott.
Vädret har varit hyfsat här, men inte jätte varmt.
Kram

HEMLÄNGTAN sa...

Det känns ju tyvärr som att de varma sommarvädret är förbi för denna gång... Men vi får väl hoppas att det vänder snart igen :)

Kram, Jenny

Mysans vrå sa...

Ha...ha...känner igen det där med kön till Smultronstället! Vi var där för några veckor sen, men vi avstod pga just pga av att det var så mycket folk! Var det värt det? :)