måndag, juli 16

Party + gäster....



Finaste lyktan från Day fanns i paket igår, TACK bästa fam R:)




Har latat mig i Fatboy idag, blink blink:) Vårat "fina"
hönshus i bakgrunden, jo det stämmer faktiskt. Det har varit hönshus förr i tiden:)




Hallå!



Huh vad tiden har gått fort, 2 veckor sedan vi kom hem från Usa och vi har jobbat på istället för att vara lediga, ja vädret är ju inte topp. Jag går fortfarande och väntar på den svenska sommar. Frågan är om den kommer?

I lördags var vi på trevligaste sommarfesten med god mat och trevligt sällskap, drog med mig maken hem runt 3-tiden. Sent i säng och ojojoj vad trötta i huvudet vi var igår:)))

Och igår hade vi bästa nattgästerna:) Makens goa kusin med goaste frun:)) Kolla in lyktan från Day vi fick av dom, me like a lot + en flaska champagne. Tack bästa familjen R:). Ja så det blev sent i säng igår också men idag är jag inte lika trött i huvudet...

Har en son som är vissen, han har sådana allergiproblem i år, först pollen och nu gräset och han mår inte bra. Men idag har han varit med vår vän M på allergimottagning på vårat stooora sjukhus i staden så nu skall han in i höst för koll. Det var länge sedan vi gjorde pricktest så vi får se om det blir något mera av den varan. Stackars barn, har ärvt allt från sin far:))...


Kram A

11 kommentarer:

Mamma C sa...

Sommarvärmen verkar inte infinna sig alls i år. Jättefin lykta som du fått. Så synd om grabben att ha sådant besvär med allergin. Hoppas det blir bättre.
Kram mamma C

Grodmamman sa...

Maken sa nu ikväll att "det är frågan om det blir så mycket bättre väder än nu i sommar." Man börjar faktiskt undra.
Trevliga fester är värda lite trötthet!;)
Stackars sonen som har sådana problem med allergi. Låter inte kul alls!:(
Kram

Lina sa...

Partypingla där ;)
Kram på dig
Lina

Milla sa...

Min 21åriga dotter var och gjorde pricktest i vintras. Hon har fått värre och värre allergi sista åren så nu fick vi svart på vitt vad hon verkligen är allergisk mot. Kraftigt mot gräs :( och det är ju jobbigt en lång tid på sommaren. Vi fick veta att har man jobbiga problem kan (cortison)sprutor vara ett alternativ, men att de är dyra och därför ofta inte omnämns, men man kan behöva stå på sig för att få veta alternativen. Jobbigt, ingen av oss andra i familjen är allergiska (förutom pappan mot katt). kram Milla

Anna sa...

Så himla snygg lykta!! Har totalt missat dem! Föll pladask... Jag fick faktiskt tag på en, de är ju slut överallt, var bara tvungen...


Kram

Jenny sa...

De e vi som ska tacka för supermiddag och dryck! Alltid lika skönt att bo på All inclusive!! :))

Helenas enkla vardag sa...

Vilken fin present ni fick! En tvådagars vet jag inte om jag skulle klara längre, tycker jag är knäckt efter en sen natt!
Tråkigt med allergi! Min dotter har också allergi som sätter fart vid midsommar och det är gräs och en massa blommor hon är allergisk emot! Hon brås också på sin far!
Kram Helena

Fröken L sa...

Tråkigt med allergin. Både jag och sönerna känner av pollen. Äldsta sonen ska på återbesök i slutet av augusti för nya pricktester. Vilken fin lykta ni fick!
Hoppas ni får lite ledighet snart och med det lite sol och värme.

Kram dila

Caroline sa...

Det var minsann inte illa! Med sådana presenter kan man ha nattgäster varje natt ;)

Ester sa...

Fin lykta, den kan få flytta in hos mig direkt ;) Jag har också, nästan, tappat hoppet om att det kommer att bli någon sommar i år :(, men hoppet är ju det sista som överger en, så jag har inte gett upp riktigt ännu ;)
Kram Ester

mitt liv som jag sa...

Ja du, det var verkligen en superfin lykta, lycka att få en sådan :). Vad trist att grabben har sådan allergi, maken och min äldsta grabb har också problem med gräsallergi :(. Jag hoppas att han kan få hjälp. Kram JEnnifer