torsdag, juli 23

22 meter......




En som gillar lera och jord.....
22 meter rutten slipers har jag och maken tagit bort hos min mamma & pappa idag. Pappa har gipsad handled så vi ryckte in. Passade på när vädret var lite sämre. Nu tror ni säkert att jag bara har hållt i kameran och stått brevid och sett "vacker" ut!!!! Icke sa nicke, här har burits i släp och ur släp osv osv.......Jag kommer att vara helt slut i både armar, händer och ben imorgon. Hm antagligen hela kroppen..Nu skall vi packa med oss lite saker till landet och dra iväg. Ha det gott. Kollar in hos er senare ikväll framför tvn.
Kram Anne

31 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Du får se det som ett gratis träningspass, samtidigt som du fick massor av frisk luft ;-)Kan tänka mig att det var slitigt värre...

Jomen, nog fyllde jag väl 23?!!? Inte kan jag påminna mig att jag är äldre än jag känner mig?? Väl?? ;-)

Anonym sa...

Ja men visst är det allt lite härligt att få jobba med kroppen ibland!? Man blir så härligt utmattad och det är så skönt att krypa ner i soffan på kvällen sen. Ha en skön kväll på landet. Kram Sofia

mitt skärgårdsliv sa...

Så duktigt du är! Som sagt gratis träningspass får man ju genom pyssla med sånt! Själv har jag varit lat och legat och tittat på medan mannen byggt bryggan... fast jag tror inte han skulle ha velat ha nå hjälp han ville nog bygga själv ;) Ha det bra!

Jannicke sa...

..så dyktig dere har vært,
og god trim er det jo ;o)

Kose deg på landet, Anne!!!

Her meldes det SOL i helgen.. YES!!

Klem J.

Sabina sa...

fy fabian, för mobilt bredband!!! Hade just skrivit ett långt meddelande som försvann!?
Ni har varit duktiga som orkat med dessa slipers som väger som attan! Kul med eran bloggträff... Hade gärna varit med :)
Fina presenter du fick!
Ha nu en riktigt skön helg!
Kram Sabina

Jenny sa...

Hej Anne!
Vad ni har kämpat idag, men tänk vad "gratis" träning du har fått;)


Ha det så mysigt på landet,

Kramis Jenny

Fröken Tindra sa...

Vad duktiga ni varit! Till och med Vovven ser ju helt slut ut. =0)
Ha det så trevligt på landet! (Vill också ha ett land!!! Nu!!)
Kram!

Fröken L sa...

Vad snälla ni är som ställer upp och hjälper till. Ett gott samvete och gratis träning på kuppen. Ja, det kommer nog att kännas i kroppen imorgon. Hoppas ni får det skönt på landet.

Kram Dila

Mitt smultronställe sa...

Härlig träning!! Kommer antagligen kännas i morgon och kanske nästa dag oxå... Hi hi....

Hoppas ni får det bra på landet!!
Många kramar från Camilla.

Isn't she lovely sa...

Vad duktig du är. Du kommer nog att sova gott inatt...
Härlig bloggträff ni verkar ha haft =)
Kramar!

nea i det gula huset sa...

Hej hej!

Vilken underbar hund! Blev en smula förälskad! :) Visst är det en irlänsk setter?! Vacker!

Hoppas ni fick lagom med träningsvärk!

//Nea

Engelska Villan sa...

O, bra jobbat Anne!
Njut på landet!
Kramar Anna

Helenas loggbok sa...

Vad duktiga ni varit! Ni får se det som ett träningspass och man får ju reda på att man har muskler som man inte trodde man hade!!!

Ha det gott!
Kramar
Helena

sand mellan tårna sa...

Du är duktig du. Själv är jag superlat nu när sambon är hemma..... ganska skönt!

Kram Linda

Caroline sa...

Hallå raring! Det låter som om du får semesterdagarna att gå trots det trista vädret! Tjejmys, hårt trädgårdsarbete och lite shopping! Sköt om dig! / Kram C

Vitt och Blått sa...

Duktiga ni varit! Vad ska de ha där istället? Blir det nya slipers eller sten kanske? :) Känner mig också lite mör, men det hör till! :) Hihi Ha det skönt i stugan - kram E

Grodmamman sa...

Vilket jobb! Men som sagt, man får se det som ett träningspass!:) Mitt föräldrahem har också slipers runt två kanter av trädgården. Nu är det lillebror som bor där så det är han som får ta hand om den när den ruttnar!:)
Kram

Anonym sa...

Men sötnos då du som sa att du inte tränar något nu förtiden!!!
Det där måste varit jobbigare än värsta gympasset.
Men kan inte låta bli att tänbka på dina "nya" fina naglar....hur klarade de den där pärsen?
Gud så söt hon ser du flickan din...måste få träffa henne någon dag oxå.
kram kram och ta hand om dig

VITA NYANSER sa...

Oj vilket jobb ni har gjort!!! Då har du väl fått mycket muskler nu då, du vet gäddhänget som kommer vid vår ålder har väl fått sig en dust nu...= ).

Tack goa du för din värmande kommentar = ). Tur att vi har nära till varandra via datorn, då kikar vi ju in till varandra och kollar in att allt är okej = )... särskilt för oss nattugglor = )....

Stor kram till dig, ha det bra på landet vännen!
L-L

Smultronlycka sa...

Hej vännen!
Vilket jobb!22 meter det var inte dåligt de!!
Ja ibland känner man rejält i kroppen dagen efter man har jobbat hårt!!
Hoppas du får en mysig helg!
Kramar Anna

Bella sa...

Här har det jobbats idag!!! Frisk luft och gratis träning på köpet :)

Så kul att er bloggträff blev sååå lyckad, man vet ju aldrig om det klickar IRL, men riktigt roligt för er, hoppas nu ni kan ses igen och ha en minst lika trevlig kväll!!!

Kramar Bella

♥ Fyra årstider sa...

Jobba på ett och två..nu ligger du och jäser i soffan och jag ska krypa till kojs..godnatt.
kram Lotta

Signe 1 sa...

Vilken härlig träning du måste ha fått vännen! Men du behöver ju inte träna egentligen för fem öre , du har ju en supersnygg kropp som vem som helst skulle kunna die for:-) Kraaam på dig! Sofia

DRÖMHUSET sa...

Vad ni är flitiga! Träningsvärken vittnar om att du slitit hårt :-D
Brukar tycka att det är en ganska härlig känsla ändå *ha ha*

Kram Sofie

Annas Lycka sa...

Jag tror absolut att du slitit och kånkat. Duktig du är....Träningsvärk?? Ha det så gott. Kram Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så kul med Blogg-träff. Och det ser slitigt ut och bryta bort allt det där Phu.. Vovven ser ut att trivas.
Kram AnnaMaria

alegni sa...

det var ett träningspass som heter duga! nu får du vila hela helgen med gott samvete :)
kram
ingela

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, jag kan tänka mig att träningsvärken kommer som ett brev på posten. *ler*
Hoppas att du har en fin kväll
Kram Lallis

Huset vid ån sa...

Vad duktiga o flitiga ni har varit! vad bra det är när man kan hjälpa varandra! Önskar dig en trevlig o skön helg! Sommar Kramar Therese

Ingrid sa...

Men heja vad duktig du varit!! Det är ju både tung och slitigt, jag är supersvag själv.

~Livet i byn

Ocean showroom sa...

Bra gjort! Hoppas att du har det bra på landet! Kram Alexandra