lördag, juli 18

Tillbaka efter lite semester


Härligt segel och härlig vinkylare
som jag skulle vilja ha
Betongplattor som J har gjutit själv, och
väldigt god mat......


Mer betong gjutit av värdinnan......
Hemma igen efter lite semester. Bilderna här är från makens kusin + familjs fina hus i Ronneby. Där stannade vi en natt, solen kom och stannade. Sen fortsatte vi till Ystad och bodde på hotell i 2 nätter och sen fortsatte vi till Köpenhamn 1 natt. Bilder kommer......Vi hade sån tur med vädret, avkoppling vid pool och bara vara. Tiden går fort när man har roligt. Just nu är jag dålig på att kommentera men jag kommer igen. Tack snälla alla ni som tittar in hos mig....Ikväll är vi inbjudna en liten sväng till en granne och sen kan det nog även bli lite bloggande. Ha det gott...
Kram Anne
















20 kommentarer:

Fröken Tindra sa...

Vad härlig er tur lät! Så himla skönt att bara vara... =0)
Kram!

Anonym sa...

Lite tomt utan dig har det allt varit!!!
Fina grejjor.
Härligt att du äntligen fick lite sol på näsan.
Hoppas ni får en trevlig kväll. Är själv på väg till kompisar.
Vi hörs....det närmar sig. ;)
kram kram

Jenny sa...

Hej Anne!
Det lät mysigt! Är det fint i Ystad? Dit skulle jag gärna vilja åka..

Ha en sköön lördagseftermiddag o kväll,
Kramis Jenny

Anne sa...

Hej!
Har kikat runt nu på alla dina inlägg jag missat - verkar som om ni har en härlig sommar trots att det regnar och ruskar emellanåt :)

Kram Anne

Fröken Fräken sa...

Låter som en härlig resa! Grämer mig över att årets resor till Malmö inte tillåtit någon tur över till Köpenhamn!
Vilken härlig betongsten, den med som en blomma avgjuten i! En sådan skulle säkert trivas på min balkong :-)

Signe 1 sa...

Tjoho! Välkommen tillbaka! Ni verkar ha haft det kanon på er lilla tripp!:-)Nu blir det grillparty hos bror med familj, nice! Vi höres*ler* Kraam S.

alegni sa...

ystad är en fin stad. en god vän till mig bor där. synd bara att staden ligger så avsides från oss sett ;)
ha en fortsatt skön semester!
kram
ingela

Annas Lycka sa...

trevligt att du är tillbaka.Saknat dig allt!!! Hoppas sola lyser på dig för på mig bara det regnar.Kram Anna

Ingrid sa...

Välkommen hem :0) Vilka fina bilder, det låter som om ni haft en fin semester.

~Livet i byn

Hemmalycka sa...

Ni verkar ju haft det hur skönt som helst, härliga bilder du visar.
Köpte du något i copenhagen?
Kram Kram

Aratorps Lena sa...

Härliga bilder, Anne! Välkommen hem igen! Den vinkylaren är ju SÅ fin! Jag börjar bli sugen själv... Man blir lite skadad märker jag... Visst är det vackert i Skåne och på Österlen i synnerhet! Jag blir helt kär i alla fina hus och härliga vyer. Påminner lite om Gotland, som annars är en favorit i hjärtat. Ha en trevlig kväll! Kramis :)

Ocean showroom sa...

Så fine bilder!
Deilig å være på ferie, men alltid deilig å komme hjem igjen også:)

Ha en fin kveld!
Klem, Lene

Jannicke sa...

Velkommen hjem, Anne ;o)

Flotte bilder!

Akkurat kommet hjem jeg og,
det vil si - jeg er på sommerhuset vårt,
litt sør for Bergen!

Klem J

LYKKEBO sa...

Høres ut som en kjempe fin tur:)
Knall tøff vin kjøler..

Klem

Bella sa...

Välkommen hem!! Låter som ni haft en kanonresa och vilka underbara bilder du visar på så fina motiv!!

Hoppas nu att du har en skön kväll vännen!

Kraaam Bella

Anonym sa...

Hej Anne! Härliga bilder du bjuder på. Låter som du haft en skön semestertur. Kram Sofia

♥ Fyra årstider sa...

Välkommen hem Ann..passa på och njut av livet..blogga kan man göra när vädret är dåligt.
Kram Lotta

Vitt och Blått sa...

Låter som om ni haft det riktigt mysigt, vad skönt! Vilka fina betongstenar hon hade gjort! Den med bladen i var en jättefin dekoration! Jag har tre små fat som jag gjorde på kursen, skulle vilja göra ett större och även lite dekorationer till trädgården. Planerna är många.. :)

Ha en skön söndag! Kram E

Helenas loggbok sa...

Hej Anne!
Ni verkar ha haft mysiga dagar i Skåne! Vilka fina bilder du visar!

Undrar vad mans ka hitta på idag i regnet!

Kramis
Helena

Anonym sa...

Vackert! Verkar vara en lyckosam semster hittils trots brist på sol.

Kram Anna