onsdag, juli 29

Stockholm, Stockholm........

Hard Rock Café, Stockholm



Love All Serve All........




Igår tog vi en tur till Stockholm. Första anhalten var Warhammer butiken där vi tillbringade 1 1/5 timme, puuhhhh kan jag säga. Gubbar skulle köpas och grabbarna fick en snabblektion. Sen bar det iväg till Hard Rock Café som vi har lovat killarna en längre tid........Sen blev det pust och stön för då ville dom helt plötsligt åka hem. Dom hade ju fått det dom hade kommit för. Vi avslutade affärer med godisbutiken BRUKA.....Tänk jag inhandlade inget där!!!!!!! Efter en sväng på staden blev det Gröna Lund några timmar, ja det var den dagen. Idag har det varit av och till här men knappt något strandväder. Nu skall jag ta itu med något som är mindre kul med ett antagligen tråkigt resultat och sen skall jag blogga. Har varit såååå dålig på det några dagar.

Kram Anne





22 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Skoj! Ska också till Bruka i slutet av sommaren men hoppas på lite shopping ;-)

kram Mia

Jannicke sa...

har lyst å dra til Stockholm ;o)..
Aldri vært der..
Ingen shopping på Bruka? Hmmm, det må ha vært vanskelig, haha...
Klem J.

sand mellan tårna sa...

Du och Manda är helt klart de coolaste "gummibrudarna" i världen nu ;)

http://sandmellantarna.blogspot.com/2009/07/m-som-i-mandas-nya-stovlar.html

HRC mysigt, mysigt en resturang helt i min smak! ROCK!!!!!

Ocean showroom sa...

Härligt med Stockholm! kan tänka mig att grabbarna var nöjda med grönan. kram Alexandra

Ingrid sa...

Vad härligt att få besöka huvudstaden :0)

I dag har jag faktiskt genomför mitt mål med Cambridgeresan. Bildbevis finner du i bloggen.

~Livet i byn

Jannicke sa...

..leit å høre at du har mye trist i livet nå..
Håper det går bedre etterhvert, Anne.
Og du er absolutt ingen dårlig bloggvenn! Du er en GOD venn ;o)
Klem J.

Engelska Villan sa...

Hej Anne!
Låter som en riktig heldag i storstan. Ni måste ha varit HEEELT slut efter den dan!
Dina bilder är verkligen fantastiska! Som tagna ur ett fotomagasin. Härligt att titta på!
Kram Anna

sand mellan tårna sa...

inget mail i inboxen .....

Fröken Tindra sa...

"mindre kul med ett antagligen tråkigt resultat", låter ju sådär... Hoppas att det inte är något allt för eländigt!
Ni verkar ha haft en bra dag. Typiskt killar att vara nöjda när de fått sitt va?! ;0) Jättefina foton du tagit som vanligt.
Kram!

Ingrid sa...

Problem kan vara nog så problematiska om än de inte är störst. Jag vet, hoppas det ordnar sig.

~Livet i byn

Anonym sa...

Vad glad jag blir kära Anne! Du är saknad vännen. Har kikat in några gånger för att se så jag inte missat något inlägg!
Tomt utan dig!!!
Hur lyckades du komma ut ur den underbara butiken utan något alls????
Är så sugen på Stockholm jag med men föröker hålla i slantarna nu till resan.
Ta hand om dig.
Massor av kramar din bloggvän Lina
ps har kikat efter dig på Signalen men ingen Anne där

Smultronlycka sa...

God kväll!!
Precis när jag går in på din sida spelas Madonna här på radion och så får jag se Madonnas stass där på dina bilder från Hard Rock Cafe!
Och jag skrev om spikar som kom från om Bruka nyss i mitt inlägg!
Och du skriver om Bruka!
Konstiga sammanträffanden..
Vad kul att åka till storstan ;)
Vi är på semester i en stuga vid havet.Utanför Hudiksvall!
Min sambo är ute och fiskar och jag sitter här och bloggar :)
Hoppas allt är bra med dig!
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Anna

sand mellan tårna sa...

you got m@il to......

Jenny sa...

Hej Anne!
Hoppas inte det där som är mindre kul med tråkigt resultat inte är alltför hemskt...

Vilken härlig dag ni hade i huvudstaden! Tomhänt från Brukabutiken??? Ja, ibland är det så mycket fint att man helt enkelt inte hittar nått;)

Kramis Jenny

Vitt och Blått sa...

I love Bruka! Ska dit om en vecka eller två. Vi tänkte ta en tur och kanske bo kvar en natt, vi får se, eller om vi bara åker över dagen. Hittade du inget du ville ha eller blev tiden knapp? Jag kan gå där hur länge som helst och tänkte varje gång att precis såhär vill jag att mitt hem ska se ut, ALLT skulle passa in! :) Hihi, synd att det skulle bli liiiite väl dyrt bara..

Ha en bra torsdag - kram E

Blåbärs och smultronstället sa...

Vad fint ni bodde i Ystad.
Härligt med en Sth tripp, i år har det inte blivit av för oss än...
Vi har också plockat blåbär, min sambo plockar också med bärplockare och rensar sedan hemma. Vi lånade en rens av en kompis, så det gick ganska bra ändå för honom. Vi fick ihop ett par liter, så vi tar nog en tur en annan dag igen.
Kram Susanne

alegni sa...

är det faktiskt möjligt att komma hem tomhänt från bruka? mycket ska man höra innan öronen trillar av ;)
låter ändå som en trevlig stockholmsdag. hoppas kvällen inte blev alltför tråkig.
kram
ingela

♥ Fyra årstider sa...

Härligt med en liten tur, men nästa år åker vi nog utan barn:-)

Jag känner bara blä idag..dessa skit väder gör mig på tråk humör.
Kram Lotta

Hanna sa...

Låter som en trevlig dag.
Hanna

Casa del Caos sa...

Haha! Typiskt killar att vilja åka hem när de fått det de ville ha! Min sambo brukar föreslå shoppingrundor. Av någon anledning börjar vi alltid med HANS ärenden - sen är det dags att åka hem! Kooooonstigt!

H A J sa...

Hej lilla du!
Kan tänka mig att grabbarna är nöjda!! Ni såg ut att ha en härlig dag i huvudstaden! Superfina bilder som vanligt.
Själv har jag tagit lite bilder idag som är till dig (kommer i ett mail till dig i morgon).
Kursen som aldrig blev av du vet....Hittade ett blad som var ok så nu är det på G!!
Kram
J i H A J

Sommerlyst sa...

Anne min venn!!

Skal si du har fått gjort mye de ukene jeg har vært borte fra bloggen - helt imponert!! Ferieturer her og der, bloggtreff, maling av gulv på landet...som forøvrig ble såååå fint - og med de nye sofaene også...super nice!

Gratulerer også med 30 000 besøkende!! Du har en utrolig flott blogg og bildene du tar er alltid til inspirasjon - bare så du vet det!! ;) Og nå når du har fått en helt egen Lenovo blogge PC så er det jo bare til å fortsette ;))

Og du...det hotellet YSB som dere har besøkt - ahh...dit må jeg definitivt engang!!!

Stor klem fra M ;)