söndag, juli 5

Seg söndag.....


Ja idag har jag inte gjort ett smack och mer blir det antagligen inte....Hade gäster igår, trevliga grannar. Kom i säng runt 2 och idag är man trött....Men trevligt var det. Lagade mat ur Lantlivs sommarmat, där finns det mycket gott. Idag har vädret varit sådär. Morgonen började soligt som sen övergick i moln. Imorgon skall jag jobba eftersom jag tog ledigt i fredags sen är det semester......Kollar in till er lite senare och ser vad ni har haft för er ni bloggare. Alla ni andra, ha en fortsatt skön söndag . Kram Anne

19 kommentarer:

Ingrid sa...

Ska nog köpa den där tidningen, har inte sett den i våra affär men ska kolla bättre i morgon.

~Livet i byn

IKT i min vardag sa...

Får nog ta och bläddra fram det där receptet...såg så smaskigt ut.

Kram Linda

homebylina sa...

Härligt med slappardag, dom behövs oxå ibland! Bara vara och inte göra någonting... =)Ha en bra vecka! Kram Lina

mitt skärgårdsliv sa...

Så gott det ser ut. Nästan så jag borde gå i köket och fixa nåt gott att äta... men tänker fortsätta dagen i samma bana som du.. har inte heller gjort ett smack idag. Såna dagar behöver man ju ibland ;) Ha det bra!

Anonym sa...

Visst fanns det mycket smarrigt i den tidningen.
Det ser otroligt inbjudande ut på dina bilder.
Ha en fortsatt skön kväll
kram kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den är seg här också, vi var på kalas igår. Så det är helst soff-läge idag! Har regnat hela dagen så det passar bra.. Och du skulle jobba du, sen hoppas jag du får en jättebra semester. Jag jobbar en vecka till.
Kramis AnnaMaria

Fröken Tindra sa...

Den tidningen är inte dum alls! Menjag har inte lagat något ur den än... Din mat ser jättegod ut.
Jag har iallafall fått dammsugit i källarvåningen idag. Och så harjag varit på IKEA och kompletterat med några hyllplan till skåpen i tvättstugan. Detfår kanske räcka för idag?! ;0)
Kram!!

Anonym sa...

Godkväll! Läckra matbilder du visar. Visst är Lantliv underbar?! Har suttit och suktat över recepten men inte kommit till skott ännu. Ha en skön kväll! Kram Sofia

Engelska Villan sa...

Hej Anne!
Såg smaskens ut det där. Ha en skön semester!! Fast vi lär väl synas ?
Kram Anna

Aratorps Lena sa...

Mmm, jag vet. Även jag är seg i dag... Men vilken kväll, inte många tropiska såna per år. Min kamera har gått sönder (kan ju tro att det var planerat) så jag tog inga bilder i går, men din mat ser smaskig ut. Jag har tidningen också, får nog kolla lite bättre i den. Ha det gott! Kram

Ocean showroom sa...

En skön söndagskväll till dig också, Anne! Ska köpa tidningen. Det är alltid kul med lite nya tips. Kram Alexandra

Jenny sa...

Hej Anne!
Ser jättegott ut! Köpte oxå Lantivs sommarmatnummer även om jag är kass på matlagning*fniss*
Många recept verkade väldigt goda.
Tänkte ta med mig tidningen till syrrans sommarställe dit vi ska nästa vecka, hon är väldigt bra på att laga mat;)

Ha en jättebra kommande vecka,
kramis Jenny

Hemmalycka sa...

Men åhh vad god mat ni bjöd på, mums. Hoppas du och din familj får en trevlig semester.
Kram Åsa

Bella sa...

Låter som om du haft en riktigt bra lördagkväll!!!

Ibland kan det vara skönt att inte göra så mycket och nu efter ett par veckor med fint väder känns det nästan skönt med en dag inne...

Hoppas du får en bra dag på jobbet imorgon och att du sen får en kanonsemester och att det fina vädret kommer tillbaka

Stor kram Bella

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Go kväll!Smarrigt

HA EN HÄRLIG VECKA!!
~~♥Kramelikram Millan♥~~

StrandviksVillan sa...

Hej där!
Nu har jag läst ikapp lite, så fina inlägg du gjort!!
Lite tråkigheter där ett tag, hoppas det är ok nu...?

Du har verkligen fina och mysiga bilder!
Må så gott, kram Ann-Christine

Smultronlycka sa...

Hej hej!!
Så gott det ser ut..mmmmm..
Sparris är jättegott!
Kul när man hittar ett nytt recept!!
Hoppas allt är bra med dig!!
Ha en mysig måndag!
Många kramar Anna

alegni sa...

åh, den sparrisen är to die for!
måste nog testa receptet själv någon dag SNART!
kram
ingela

Annas Lycka sa...

Men så gott!!!Sparrisen såg underbart god ut...recept??? Hoppas din sista arbetsdag har gått fort för nu är det ju faktiskt kväll och du har förhoppningsvis semester...Jag önskar dig en skön sådan...Kramkram Anna