söndag, juli 12

Glömde.....




Proffsigt att få med sig själv i lampan, hihi




Kameran hemma så ni får hålla tillgodo med dessa urdåliga bilder tagna av min mobiltelefon....Har stökat på landet lite, ställt tillbaka alla saker efter målning på golvet. Nu slog det igenom lite på golvet så vi måste måla en gång till, det blev lite gulaktigt på vissa ställen. Ville få ordning på alla möbler eftersom min mamma och pappa skall vara på landet några dagar. Är så nöjd med min nya Ektorp soffa och fåtölj. Kommer bättre bilder.......Ha det gott.
Kram Anne


27 kommentarer:

Anonym sa...

Men du vad fint ni har på landet. Måste vara härligt att vistas där. På tal om ditt förra inlägg....man orkar inte riktigt som förr det är bara att konstatera. :) Ha en skön kväll! Kram Sofia

♥ Fyra årstider sa...

Så snyggt..måste till Ikea för att köpa nytt tyg till vår Eketorp i uterummet.
Kram Lotta

*sne* sa...

Så utrolig koselig dere har det! Jeg ser selv fan av Ektorp møblene fra IKEA :D
God sommer videre!
//Christine

Isn't she lovely sa...

Härligt vitt och fräscht- snyggt med det marina inslaget.
Kramar!

Ocean showroom sa...

Precis min stil! :-) Jag kör Evian-reklamen för min dotter också. Kram och trevlig kväll. Alexandra

Ingrid sa...

Åh i mina ögon ser det ut som en dröm, så fint!

~Livet i byn

Hem och Lycka sa...

Vad himla snyggt! Tycker mobilbilderna blev jättebra!

kram Mia

Signe 1 sa...

Jättefint blev det vännen! Ektorp är såå snygga, vi hade hörnsoffan innan jag fick för mig att vi skulle ha nya soffor, M bara suckade, hihi. Men nu är jag sugen på den igen (fast en 3:a och 2:a) men det törs man ju inte yttra sig om...ja du vet hur det är;-) Kraam Sofia

Anonym sa...

Kanon fint!!!
Ser ut som ett härligt ställe att relaxa och koppla av på.
Där måste ni trivas....
kram kram

Hemmalycka sa...

Jätte jättesnyggt, Ektorp måste ju vara den vanligaste soffan i Sverige. Jag tycker alla har den men jag har bara två fåtöljer.
Kram Kram
Åsa

VITA NYANSER sa...

På landet.....jag visste ju att du höll på där....men jag trodde att de här supersnygga bilderna var hemifrån. Så du har SÅ HÄR SNyGGT på landet!!! OJ!!! Så underbart fiiiiint! Mycket bra jobbat!!! Allt i min smak, åh....där skulle jag kunna flytta in = )!!!

Ha det bra!
Kram L-L

Vitt och Blått sa...

Jag dööööör vad fint!!!!!!!!

Jag vill också ha det så i mitt vardagsrum! Var har du köpt stjärntavlan ovanför soffan? Soffan och fåtöljen är jättefina!

Kram E

Signe 1 sa...

Hej darling! Tack för alla mail, hihi..har mailat tillbaka:-) Kraam på dig! Sofia

Mitt smultronställe sa...

Så jättesnyggt!!
Hoppas du får en bra vecka, kram Camilla.

Signe 1 sa...

Hoho,har mailat på den adressen nu:-)

Vitt och Blått sa...

Så snyggt!! Jaha, så du har gjort den där stora tavlan själv också! Duktig du är! Jag gjorde en liten med grå stjärna för något år sedan, inspirerad av Ocean house tavla, men det blev bara en (ca 50X50cm) kanske ska ge mig på en större jag också! :) Skulle passa perfekt hos oss! Ett perfekt höst/vinterprojekt!

Ha en bra dag - kram E

Huset vid ån sa...

Åh, Såå fint du har det på landet...Riktig New England stil, Snyggt! Ha en fortsatt bra dag! Många Sommar Kramar Therese

Jenny sa...

Hej Anne!
Superfint med Ektorp soffan o de snygga textilierna du har till!

Vitt golv...åh vad fint:)

Kramis Jenny

Radhusdrömmar sa...

Åh vad fint!!!
Den där soffan och fotöljen är fin att ha på just ett landställe. Fina detaljer till också :-)

Kram Johanna

Helenas loggbok sa...

Hej Anne!
Hoppas allt är bra!
Åh vad fint det blev med sofforna! Kul för mammsen och pappsen att få ha det så fint när ni ska bort!

Kramar
Helena

sand mellan tårna sa...

you got m@il

Helenas Hem -Livet på landet sa...

Ja Ektorp soffan är finfin! :)
Va fiiiiint du har det på landet!!!

KRAM
/Helena

blogg.helenashem.se

Bella sa...

Åååh, så fint ni gjort på landet, sofforna var ju som gjorda för att stå där och som vanligt så har du piffat och fixat så att det blir så där fint och mysigt som man vill ha det!!!

Ha en skön kväll

Stora kramen Bella

Längtan i Vitt sa...

Förstår om du är nöjd, det blev ju hur fint som helst....Vilket sommarställe!!!! Gillar den soffan, Har ju en själv hihi /Kram Carina

A home far away sa...

Oj så fint ni har det på landet, jag letar själv efter ett sommarboende o behöver all inspiration jag kan få:)

Ha en fin dag
Kram Gunilla från Singapore

Fröken Tindra sa...

Jättefräscht du har det i soffhörnan!
Synd att ni behöver bättra på golvet nu när ni i princip var klara.
Kram!

alegni sa...

det är ju sjukt vackert hos er på landet! får jag flytta in där?
kram
ingela