tisdag, maj 4

♥♥♥

Bilderna är klickbara

Idag kom mitt fina paket som jag har beställt från goa Anna-Malin. Ett fint paket i brevlådan och lika fint innehåll. Observera att Anna-Malin har gjort det fina kortet, sytt den fina påsen och självklart tillverkat det fina hjärtat. Tack snälla vännen för hjälpen, blev så glad.....Försökte göra 2 stora bilder men det funkade inte. När man inte jobbar i Photoshop så blir det lite svårt. Fick tips om picnik men inte fungerade det för frun i huset, suck.....Ja jag och datorer!!! Ludde har fått för sig att han skall ha fiskar, jag har avsagt mig allt jobb så det får resten av familjen ta i....Det räcker med en hund för mig. Djuraffären står på schemat.
Kram Anne

29 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Så fina saker! ja, att ha fiskar är mer komplicerat än man tror!
:)

HEMLÄNGTAN sa...

Såå fint! Jag är så sugen på ett sådant halsband, lurar på ett med lite rosa i...

Fiskar var det enda husdjur som jag fick ha som liten, men det var ju inte så roligt. Speciellt inte när akvariet skulle rengöras.

Ha en fin kväll!
Kram, Jenny

a piece of happiness sa...

Super-duper! Hon är duktig!

LiseLotte

Signe 1 sa...

Ja vad säger man, hon är otrooligt duktig och kreativ och halsbandet är bedårande, det kommer passar superduper på frun i huset!:-) Riner dig imorrn vännen på min 'lediga dag', fniss...

Kramkram Sofia

Anna-Malin sa...

så fint du gjort ♥

fiskar, det är det enda som funkar här, rent teoretiskt, förutom vandrande pinnar och annat utan hår...suck...mannen är hopplöst allergisk.
själv lider jag av fiskfobi så några fiskar blir det inte här.
men en undulat kanske....?

stor kram!

Jenny sa...

Hej Vännen!
Hoppas allt är bra med dig!

Vilka vackra saker du fick från Anna-Malin, vad duktig hon är.
Och du är väldigt duktig på att fota, underbara bilder as always:)

Undrar om Millie kommer tycka det är spännande att spana på Luddes fiskar i akvariet sen?? :)

Ha det gott!

Kram Jenny

Ocean showroom sa...

Heldige du!

Håper det ikke blir du som må ta deg av fiskene til slutt, er det ikke slik det pleier å ende...;)
Nei,hold deg til den søte hunden din du:)

Ha en finfin kveld!
Klem, Lene

MITT VITA HUS sa...

Åh hon gör sååå fina saker, har hur länge som helt velat klicka hem ett halsband men jag kan itne bestämma mig för vilket:) Fint det du valde:) Kram M

Fånga dagen sa...

Tjingeling på dig!
Vad fina saker du fått, kul.
Nej fiskar vill jag inte ha en gång till, vilket arbete alltså, mer än man tror.
Men en gång så var jag ju liten och då var jag tvungen att ha ett akvarium och kära mamma fixade det åt mig, något hon senare ångrade då det stod klart för henne att jag inte hade lust att sköta det så länge, typiskt i den åldern hi hi. Så du kära moder har något att se fram emot, att mata fiskar och göra rent akvarium :)
Ha en fin kväll nu
Kram Lena

Malin sa...

hon är duktig A-M och jag gillar hennes blogg, så vackra foton.
Jag hade två guldfiskar en gång i tiden som hette Betty och Löjtnant Ekenkrona - ställde dem i en skål på fönsterbrädan på vintern och det var visst dragigt så de frös ihjäl ... oops!

Carin sa...

Så fina saker!!! Ursöta!!!

Här hemma får dom hålla till godo med Selma, Katten Månsan i stallet och så dom två ponnierna... Där går gränsen! Det har varit mååånga förslag på diverse djur genom åren... Hi hi hi....

Ha en superduper kväll med firrarna! Kraaam Carin

Fröken Tindra sa...

Skrev en kommentar som försvann. Suck!
Kram!

Grodmamman sa...

Jätte fina saker! Kul när någon lagt ner så mycket jobb på en gåva!:)
Här ville dottern också ha fiskar häromdagen, "för det är ju inte så mycket jobb med dem som med en hund!":)
Kram

Ocean showroom sa...

Hej vännen! Ha, ha!! Jag minns när jag hade vandrande pinnar (!) mamma och pappa var så färdiga med dessa djur då vi hade med dem i burk till sommarstugan och de smet...:-) Ha en fin kväll! Kram Alexandra

Fröken Fräken sa...

Underbart vackert, alltihop, rätt igenom!

VITA NYANSER sa...

Underbara bilder på underbart fiiiina saker. Lycko dig!!!

Kram L-L

House number 15 sa...

Såå fint halsband! Kommer passa dig super..

Det är inte lätt alla gånger med datorer för mig heller men jag har turen som har en dotter som hjälper mig när jag kör fast.

Säger som du det räcker mer än väl med en hund. Har en liten sexåring som tjatar om katt, kanin...

Kram C

Home of Nina sa...

Halsbandet var kärlek vid första ögonkastet!!!!Kram Nina

Bella sa...

Åååh, så fint!!! Förstår att du är nöjd :)

Fiskar var de enda husdjur vi kunde ha hemma när jag var lite då vi är flera i familjen som är allergiska, och fy så trist det var att rengöra skålen de hade...

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella

♥ Fyra årstider sa...

Å vad fint..gillar hennes blogg fast du är sötast:-)
Kram Lotta

Godastunder-tokigaidéer sa...

Jätte fina saker hon har gjort. Jag måster säga att din lampa i förra inlägget är helt otroligt snygg, mycket snygg.

HA det gott
'Kram Anna

Limetwig sa...

Mmmm Anna-Malin gör underbart vackra saker! Hon är duktig...
Hmmm fiskar? Ja jo det är ju djur det också!
Ha det bäst! Åse

Aratorps Lena sa...

Hej humman! Fina bilder på fina saker!!! Vissa är ju helt klart mer begåvade än andra... Suck. SÅ duktig hon är (och du)! Jag tror jag ska kika på hennes grejer också.
Fiskar ja. Är det något som alla barn MÅSTE gå igenom? Vi hade fiskar när Wille var liten, men det var väl kul i några månader... Ha en bra dag! /L

Aratorps Lena sa...

Humman? Humman, gumman! Kram!

Camilla sa...

Såååå fina saker du beställt - va duktig hon är:) Måste gå in och kolla lite...

Jag har lagt ut en utmaning till dej hos mej:) Såg hos någon (kanske hos Jenny?) att du tyckte det var tur att inte du fick den här. Detta gjorde ju mej otroligt nyfiken på va du har som bild nr 10 i ditt bildarkiv:)

Ha det gott - kram kram!

kardemumma sa...

Tell me about it! Just nu hatar jag datorer. Är hopplöst usel på dessa maskiner just nu!!
Kram från Steggo-Uddh :)

Karin sa...

I'm a fan of Anna Malin too, she's such a creative lady. Can't wait to get one of her necklaces too :o)
Have a nice day!

Fru Fly * Heidi sa...

Åå, så fine ting! Jeg så med en gang at det var Anna-Malin sine saker, hun har en helt unik "signatur". Ha en fin dag, min venn! Klem H

Stämningsfullt sa...

Ja där kan man tala om en kreativ och duktig person! Såååå vackert halsband!