söndag, maj 30

Mother´s Day....

Grattis till alla fina mammor därute på morsdag......Vilken dag vi har haft hittills, soligt och varmt. Började morgon med en PW med vovven kl 9 och när jag kom hem blev jag grattade av familjen med dessa 2 på bordet, Tove Admans ljusstakar som egentligen blev ett misstag när hon tillverkade dem men blev en försäljningshit.......Maken sa till Wictor och Ludde! Köp en ljusstake eller en kudde till mamma så är hon nöjd. Japp så är det!!!!!! Nu skall maken och jag på äventyr, ha det gott och en härlig fortsättning på denna fina söndag.Ber om ursäkt att jag inte är så aktiv på att skriva kommentarer hos er men det är mycket nu i denna månad.


Kram Anne

20 kommentarer:

Helenas loggbok sa...

Åh, Anne - dessa ljusstakar står högt på min önskelista! Själv blir jag inte firad alls, för Jens har glömt bort. Tror du han har ågren eller? Kanske kommer något senare?!

Vad spännande med äventyret. Du måste höra av dig och berätta vad du tyckte. Jag är skitnyfiken!

Kramar
Helena

Fröken Tindra sa...

Kul med presenter! Och att du får något du tycker om! =0)
Ha en bra dag med äventyr och allt!
Kramisar!

Marita sa...

Underbara ljusstakar! Tänk vilken tur att det ibland inte blir som man har tänkt sig! Så mycket vacker det finns som inte skulle funnits annars...
Ha en härlig morsdag!
kram, Marita

Jannicke sa...

God morsdag til alle mammaer i Sverige :o)
klem J.

Grodmamman sa...

Jätte fina ljusstakar!
Här sa dottern när de sa på klassfotbollen att de grattade alla mammor att "du har ju redan fått en överraskning av oss, du fick ju gå på klassfotbollen idag också!":) Hade faktiskt hellre tagit något annat, men men.
Kram

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

hihi det e nog det bästa misstaget somhon gjort för dem e ljuvliga!'

Älskar mina och tröttnar aldrig...

Kram o trevlig dag/ madde

kardemumma sa...

Ha en underbar söndag! Mycket vackra ljusstakar! Det kommer svar på mailen snart från mig! När var det aktuellt med lekar?
Kram Carina

MITT VITA HUS sa...

Finaste ljustakarna ever:) Jag älskar mina två:)

Jessicka sa...

Vilka fina ljusstakar. Dem måste jag försöka hitta till vårat hem.
Ha en skön söndag.
Jessicka

Fröken Fräken sa...

De där ljusstakarna vill jag också ha! visserligen har jag lite svårt att få dem till mors dag, men en födelsedag ligger ju inte så långt bort...

Hanna sa...

Vilka vackra ljusstakar.
Kram
Hanna

alegni sa...

vägen till kvinnans hjärta går via ljusstakar och kuddar, eller hur ;)
hoppas du haft en fin mors dag, anne!
kram
ingela

Jessica sa...

Hej vännen,
hoppas du haft en mysig dag! Fin present du fick!

Önskar dig en bra vecka
kram Jessica

Stämningsfullt sa...

ÅÅÅ vilken FIN present du fick!!
Jag önskar mig också :)
Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Underbara ljusstakar.Dom gillade jag .Bara så fina.Vad skoj med äventyr med mannen.Önskar dej en skön kväll Kramar Rita ♥

Anneli Stålberg sa...

Vilka jättesnygga ljusstakar och vilka duktiga presentköpare :)

Kram!

Annelie Johnsson sa...

Önskar att min make var lika insatt i vad mamman i detta huset gillar, ha ha.

Kram♥

Sommerlyst sa...

Kult bilde!!!

Og gratulerer med morsdagen...som ikke er her i morge i dag. ;)

Ha det gøy på eventyr!

Klem

Cathrin sa...

Vilken fin present! Älskar de där ljusstakarna. Maj är en månad då alla har lite mer att göra än vad de hinner med, verkar det som.

Önskar dig en fin start på veckan!
Kram

Hem och Lycka sa...

De är såå himla fina!

kram Mia