tisdag, maj 18

Utmaning....

Jag antog Anna-Malin´s utmaning. Nu har jag ju inget vackert landskap som hon har, suck så fint hon bor(titta in där så får ni se) eftersom jag bor i staden. Men ett vackert blommande körsbärsträd alternativt klätterträd som blommar just nu kan jag i alla fall skryta med. Ikväll skall jag ut och PW med min vän M och min vovve, tur med vädret varmt och solen är framme. Nu skall det lagas pannkakor och Kelda tomatsoppa. Ha det gott alla raringar där ute.

  Kram Anne

37 kommentarer:

Anna-Malin sa...

så uuuuuuunderbart du har det utanför ditt fönster!!

önskar mig ett uppvuxet körsbärsträd, eller förresten, en helt uppvuxen trädgård...

kram på dig!!

alegni sa...

ingen dålig utsikt hos dig heller, vännen! här har det precis blivit grönt och vad skönt det är för ögonen :)
kram
ingela

hemma hos lilla mej sa...

Vilken underbar utsikt du har .Bara så fint.Visst är det bara så skönt .Önskar dej en fin kväll.Kramar Rita ♥

Hem och Lycka sa...

Å så ljuvligt!

kram Mia

purple area sa...

Vilken vacker bild, ser härligt ut!

Ingrid sa...

Gosh, inte vackert det är UNDERBART!! Tur du inte ser min utsikt, lite grått gräs och några snödrivor...

~Livet i byn

HEMLÄNGTAN sa...

Det ser ju helt underbart ut. Och vilket soligt och fint väder ni har. Blir avundssjuk både på utsikten och vädret...
Det där är nog ingen utmaning för mig, för här är det jordhögar och lera vart man än tittar.
Kram, Jenny

Godastunder-tokigaidéer sa...

Vilken vacker vy du har, jättefint.

HA det gott
Kram anna

Grodmamman sa...

Vilken härlig utsikt och vilket vacker träd!:) Vi hade ett körsbärsträd tidigare och det var så himla vackert när det blommade.
Kram

Ocean showroom sa...

Jättevackert! Jag vill också ha stora, fina, blommande fruktträd i min trädgård! Ha en skön powerwalk. Kram Alexandra

Jannicke sa...

Oi, for et vakkert bilde! Nydelig når kirsebærtreet står i blomst! Det gjør mitt også nå!
Klem J.

Lilla gårdshuset sa...

Så ooootroligt fint träd. Ljuvligt!

Kramis/Heléne

Fröken Tindra sa...

Vilken härlig utsikt du har! Undrar mer och mer hur vi tänkte när vi köpte vårt hus för snart 17 år sen...
Kram!

Hanna sa...

underbart.
kram
hanna

mi-rachel sa...

oj oj..så vakker trapp og tre!

House number 15 sa...

Vad uderbart härligt du har!!! Vad vackert körsbärsträdet är, inte alls dålig utsikt.

ha det gott
kramkram

Limetwig sa...

Så underbart du har det utanför ditt fönster kan ju inte bli annat än glad :))
Känns son Nangiala och snart kommer Jonathan och skorpan på hästen...:)
Ha det bäst! Åse

Fånga dagen sa...

Åh, underbart, vilken känsla jag fick, dubbeldörrar och rakt ut i ett körsbärsträd, vackert är ordet så var nöjd du med vad du har.
Kram Lena

Fröken L sa...

Jag tycker att du har en alldeles underbar utsikt! Fantastiskt vackert.

Kram Dila

♥ Fyra årstider sa...

Å vad det blommar hos er..här är det inte riktigt lika långt.
Kram Lotta

Signe 1 sa...

hello raring! fin utsikt du har, jag har ju bara stått där på vintern, hihi...

kramkram s.

Huset vid ån sa...

Hallå vännen! Men du vilken underbar bild du har tagit....Vackert som ett vykort! Jag blir glad i hela kroppen! Såå fint....Nu tror jag huvudvärken släppte av....Fniss! Hoppas att du haft en bra dag! Kramis Therese

Catherine sa...

Beautiful!

Camilla sa...

Å det är ingen dålig utsikt du har heller Anne!!! Skall visa mina körsbärsträd i kväll också:) Men här tryter också blogglusten för tillfället :(

Hoppas ni hade en fin kväll - kram kram!

Carin sa...

Mmmm.... Jag säger bara mmmm.... Underbar bild!

Kraaam Carin

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Vilken somrig bild! Så härligt att se det på morgonen :)

Kram o ha en fin dag!

Susanne

Snäckskalsdalen. sa...

Jag gillar oerhört mycket din vy från dörren.....mycket bättre kan det väl inte bli!
Agneta kram

Helenas loggbok sa...

Åh vad fint du har det utanför dörren och på baksidan! Här har alla fruktträden blommat över för några veckor sedan, men var är VÄRMEN?
Ha det gott vännen!
Jag har skickat ett lååååång mail!
Kram
Helena

Bella sa...

Wow, vilken utsikt!! Så fint träd, jag tycker det är som vackrast ute i naturen nu, efter midsommar är det ofta redan utblommat och träden börjar gulna av värmen så bäst att passa på att njuta av att det fina runt oss!

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella

Grodmamman sa...

Ja, fy sjutton! En hel del jobb är det kvar innan jag kan laga mat i det där köket igen!:) I helgen kan vi dock använda svärföräldrarnas hus om vi vill för de åker bort. Jag som inte är jätte förtjust i att laga mat har börjat längta efter att få göra det igen!:)
Kram

Anonym sa...

Vilket vackert träd!! Här uppe i norr har det inte riktigt kommit så långt änna...små små musöron har det slagit ut på björkarna..
Jag LÄNGTAR till det blir vår på riktigt.

Kram Kram // Annika

Gabriella sa...

Ååå, jag tycker att du har en alldeles underbar utsikt!!

Bella

Anneli Stålberg sa...

Jag tycker att du har en fantastisk utsikt.

Kram!

Tigris Predikantan sa...

Tjusigt, härligt, inbjudande!
:)

Therese sa...

Vem behöver en havsutsikt när man har ett körsbärsträd ;) Superfantastisk fin utsikt! Glasdörrarna är superfina.

Anne, anness design sa...

Vilken fantastisk utsikt du har!

Elisabeth - anyhow.se sa...

Men du - det där var ju verkligen något att komma med! SÅ vackert! Ni har fina utsikter båda två, bestämmer jag NU! :)