torsdag, februari 2

Beställt...


Samma bord från THG, bilder hämtade från nätet

 


Vi har beställt ett nytt bord:)....Finally!!

Vi har letat en längre tid efter ett rejält bord och jag vill inte ha det för lantligt. Vi har endast köksbordet som samlingsplats vid middagar och till vardags och då behöver vi ett rejält.
 Idag har vi ett gammalt bord från Englesson som vi har sprutat om + att frun i huset har målat om det och förstörde själva bordsskivan. Skall jag skryta så blev benen bra tills jag gav mig på skivan urrkkkkk. Det blev nog bra först enligt maken men inte då, jag var bara tvungen att ge mig på det en gång till och poff nu kan man skrapa bort färgen med naglarna som jag mycket riktigt inte kan låta bli ibland.  Ja så kan det gå:)))).

Idag är bordet 200x90 och vi har beställt ett som är 200x115 + 2 iläggsskivor x 60 cm st så bordet blir typ 3,20 om man vill och behöver.
Det blev ett bord från THG, är barnsligt förtjust i deras saker. Bordet på första bilden....Jag tror att det blir kanon. Nackdel= får det om minst 4 månader. Byggs på beställning. Ja, jag får väl fortsätta att skrapa färg med naglarna. 

Skit, mixern gick sönder när jag skulle göra smoothie, och jag som var såååå sugen. Knivbladet roterar inte alls.


Kram Anne

12 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Gud vilket fint bord! den som väntar på något gott.....
Vi ska ju köpa ny soffa och det tar åtta veckor, men vi har inte riktigt bestämt oss än.

Tråkigt med mixern!
Kram Helena

alegni sa...

Ohhh, I love it!
Det där med att skapa loss målfärg med nageln känner jag igen... mitt skrivbord har gått samma öde tills mötes., suck.
Kram
Ingela

Helenas loggbok sa...

Jätte fint bord och hur bra som helst att kunna sitta så många! Trist med leveranstiden!
Kram
Helena

HOUSE of ADELA sa...

O vilket snyggt bord! Fantastiskt! Du har så fin smak;)

Kramar
Adela

Grodmamman sa...

Jätte fint bord och perfekt när man kan få det så stort!
Kram

Mamma C sa...

Jisses, så snyggt det var, nu är det långa 4 månader att vänta. Skit när mixern går sönder.
Kram Mamma C

Carin sa...

Den som väntar på något gott.... ;-) Komer bli supersnyggt!!!

Kraaam Carin

H A J sa...

Oooo, snajdigt! Kommer att bli super duper!
Inte bara jag som fixar och donar ;))
Hallen står på tur här tror jag....
Kramar J

mitt liv som jag sa...

Superfint bord! Det är ju bara så tråkigt med långa leveranstider, har man köpt något vill man ju ha det nuuuuuu! Kram Jennifer

Sassa sa...

Väldigt snyggt, inte helt gratis ?
Jag gillar det mörka bordet också, skulle passa hos mig. Har du sett det på riktigt eller bara i nätet ? Många frågor , du förstår att jag gillar det!!! Kram

mammaxtre sa...

Ibland är det värt sin väntan. Bordet se rut att vara jättetrevligt.

Ha en fin fredag

Fånga dagen sa...

Oj då, det där lät inte så bra du, med bordet alltså men saker händer ibland ju. Kanske du är lite för ambitiös ibland :)
Blir ju bra med det nya då i alla fall.
Jag önskar dig i alla fall en skön helg.
Kram Lena