måndag, februari 13

Krokar till hallen...



Finally kom våra krokar till den lilla smatten i hallen för gäster att hänga av sig. Krokarna är köpta hos
Hvita Villan, märke Nordal. Har tänkt att besöka Hvita Villan under några år men har aldrig kommit dit. Har ju goda vänner som bor i Torslanda och Hönö ligger ju inte långt därifrån. Ta färjan och vips är du där....Jag ska allt försöka få med alla dit ut nästa gång.

Måndag igen, det är en tuff dag. Maken kom hem och sa "kan det inte vara fredag" hihi, ja veckan har ju bara börjat. Men trots det, ha en skön kväll...


Kramkram A

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Blir nog toppenfint i hallen när dom kommer på plats. Ja, varför inte Fredag hela veckan lång.
Kram mamma C

Bella sa...

Vilka fina krokar!! Kommer blir jättesnyggt i hallen när det kommer på plats :)

Hoppas du får en mysig måndagkväll!

Kramar Bella

HEMLÄNGTAN sa...

Jättefina krokar! Och varför har inte jag varit i den butiken när jag bor så pass nära?!? Det får allt bli ett besök där senare i vår.

Ha en finfin kväll!
Kram!

My home and lifestyle sa...

Så klassiska och fina krokar! Kommer bli jättesnyggt !

Ha en skön kväll!

Kram!

Grodmamman sa...

Snygga krokar! Skönt att äntligen få göra klart.
Vi ska ju renovera vår hall snart och jag funderar massor på hur jag vill ha det sedan. En sak är säker och det är att det stora skåpet ska bort och istället ska det dit en byrå. Vill även ha ny hatthylla och skohylla. Behöver nog vinna lite pengar för att få allt precis som jag vill...
Kram

mitt liv som jag sa...

Ja men, vips så är det fredag igen :) veckorna går ju så fort! Jättefina krokar. Ha en skön kväll! Kram Jennifer