söndag, februari 19

Soffläge...


Fina tulpaner fick jag igår...


Kan meddela att showen var bra;), riktigt bra. Swisch sa det så var dom 2 timmarna slut. Kände mig träffad både här och där, klockrena kommentarer.

Drinkpartyt, ja var tog det vägen? Blev inget pg av att värdinnan fick magsjuka, värden dock tog med sig maten och kom hem till oss och vi lagade till lite middag.
Lika bra att det inte blev något för jag fick jordens blåsa på tungan i fredags så nu jag går här hemma och sluddrar och läspar och det gör ont som sjutton, och humöret är nere i botten. Så därav uteblivna kommentarer hos er.....

Gick upp imorse, la mig i soffan, reste på mig för frukost och hamnade i soffan igen. Drog mig ner i källaren och hamnade i soffan igen. Man kan säga att det är soffläge på mig. Mycket mera blir det inte, ses imorgon med förhoppningsvis ett bättre humör och mindre blåsa, tjopp tjopp...


Kram Anne 

7 kommentarer:

A House With A View sa...

Men fy tusan vad trist!! Sänder massor med krya-på-dig-hoppas-du-snart-känner-dig-fit-for-fight-igen-kramizar:)

Kraaaaaaaaaam aka

Mamma C sa...

Låter inget vidare, ha det så skönt i soffan.
Kram Mamma C

Grodmamman sa...

Trist! Här har man haft samma läge, men p g a förkylning med feber.
Har boken "Ljust o fräscht" och jag skrattade högt när jag läste den, så jag kan tänka mig att föreställningen var bra.
Kram

Mariette sa...

Krya på dig!
Låter verkligen olustigt med en stor blåsa på tungan...

Den där showen missade jag när den kom till Halmstad, men oj så mycket gott man hört om den! Tror man känt sig träffad mååånga gånger *haha*!

Kram Mariette

Milla sa...

Testa Aftamed en slags liten salva som finns på Apoteket, man kan kladda på blåsan och det lindrar en del tex när man ska äta. Jag hade hela munnen full med blåsor för en vecka sen men äter nu medicin för herpes, jättekul :) men blåsorna är väck. kram Milla

mitt liv som jag sa...

Kul att showen var bra men tråkigt med den elaka blåsan, hoppas den flyr sin kos. Krya på dig! Kram Jennifer

Enkel stil sa...

Det låter som en lugn söndag.

Krya på dig!
Anita