lördag, februari 11

Lördag...


Vissna blommor kan också vara vackra...Idag har jag inte gjort ett dugg, segt värre. Maken och jag drack lite champagne igår och det tålde jag nog inte. Fuldans blev det med Ludde. Ni förstår på nyårsafton så lurades familjen K in i fördärvet!!!!!!

Fördärvet är Just Dance 3 .....Ludde är helt tokig och OBS, duktig för han slog moder i 4 danser. Ja så kan det gå, lite fuldans på fredagkvällen. Tips för er som vill träna och inte ge i ut i träningsträsket. Rigga upp framför TV:n istället hihi....
Undrar vad dom gör på eventet, tror inte att dom har kul iaf blink blink....

Ha en härlig lördag....


Kram Anne

10 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Jaa dom har nog jättetrevligt! Sitter på jobbet och har det lugnt, kollar runt bland uppdateringar och det verkar som dom har kul! Jag har också fått mig en omgång med lets dance 3 och förlorat stort. Fick bara röra armarna för att överhuvudetaget få några poäng. Men en utmärkt träningsform!
Kram Helena

Anonym sa...

God kväll! Jag är en ny läsare som hittade hit när jag "slösurfade" runt. Du har en jättetrevlig blogg och ett fantastiskt hus. Jag undrar om du vet var ni köpt era dörrhandtag till era innerdörrar? Vill gärna köpa likadana.
Trevlig helg!
Majsan

mitt liv som jag sa...

Det var en jättefin bild på rosorna, den såg så där ljuvlig ut, det lät kanske lite fånigt, men jag tyckte det :). Kram Jennifer

Limetwig sa...

Kan meddela att vi visst hade kul :) Himla skojsigt faktiskt!
Ha det bäst! Åse

Fånga dagen sa...

Lite champagne??? Ha tror jag det, men det är ju inget fel på fuldans, kul värre.
Själv fick jag en wii bräda i julklapp och det är så kul att träna på det och muskler används som man inte trodde fanns. Man måste få roa sig ibland.
Ha en fin söndag nu
Kram lena

Lilla huset på prärien sa...

Hej svejs!

Surfade runt lite och hamnade här hos dig. Vad fint du har det. Lite dans är ju inte fel. Själv föredrag jag zumba. Imorgon är det dags :)

Jenny

Mamma C sa...

Lite fuldans låter toppenskoj tycker jag. Kanske man skulle prova för att röra på döfläsket lite.
Ha en fin söndagskväll.
Kram Mamma C

mammaxtre sa...

Det där eventet ja, som jag så gärna hade gått på.

Visset kan abolut vara fint.

Ha det gott

Enkel stil sa...

Visst kan det vara vackert med vissna blommor. Eventer hade bjudit på många skratt. Dottern var där.

Anita

Stjärnor & Champagne sa...

Hej Majsan! Välkommen:) Alltid kul med nya läsare:)))) Jag har köpt handtagen på Ekstrands. Men jag tror att dom finns på andra ställen. Dom heter Habo A6782 och var skapliga i pris. Lycka till...Kram Anne