fredag, februari 24

I väntan på platsbyggd bokhylla och fungerande blogg:))


Kvistelikvist golv, bort bort...Måla måla..


Tjohooo....Ja om ni visste vilket bloggdrama det har varit hos fru K i 2 dagar: Tack L-L, A piece of hapiness  för hjälpen, du kan ju för sjutton allt ängeln:)). Kolla in den fina bloggen....Och lite dollar fick man betala så att man fick lite mer space för bilder och nu fungerar allt igen. Tack alla ni andra för tipsen:)
Jag är ju en sådan person som bara vill att allt ska funka, stirrar mig blind på skärmen och ser inget med mina skygglappar.

Tur även att vi har så fina datakillar på jobbet:))

Japp i kontoret väntar jag med spänning på att snickaren ska dyka upp någon dag med bokhyllan som han bygger som skall på plats sk en platsbyggd med fin list....Så att man någon gång kan få bort eländig skrivare, photoskrivare m.m från golvet. Dammsamlare kallas det...

Sitter här och försöker komponera 3-rätters till våra gäster till imorgon, varför vara ute sista dagen hm ja det kan man undra.....

Dags att åka till Ica och slåss på lönedagen, det är fint det en fredag....
Ha en lovely friday...


Kram Anne

8 kommentarer:

Lovely Things! sa...

Platsbyggda bokhyllor är ju sååå himla snyggt. Ha en toppen fredag!
Kram Annika

Anonym sa...

Jag hjälper så gärna till. Är så glad att du är glad :-)
Liselotte

Jag kan däremot inte logga in på min mobil och blogga. Därför är jag anonym nu.

Mamma C sa...

Tur att det löste sig för dig. Platsbyggda bokhyllor är ju toppen.
Kram Mamma C

mitt liv som jag sa...

Haha, det låter precis som jag, jag stirrar mig också blind när det händer något sådant, och hjärnan blir blockerad, saker och ting ska ju bara fungera :).

Lycka till med middagskomponeringen och ha en kanonhelg! Kram Jennifer

Fröken L sa...

Skönt att det löste sig med bloggen och att det finns människor som kan sånt som man själv inte klarar av. Åh, vad fint med platsbyggda bokhyllor. Me like! Hoppas du hittar en finfin meny till imorgon kväll.

Kram Dila

Grodmamman sa...

Är ju så snyggt med platsbyggda bokhyllor!
Hade ingen tanke på att det är lönehelg när jag åkte till ICA idag. Jag får nämligen inte lön förrän på måndag. Fick en chock när vi fick leta efter p-plats. Som tur var så gick det riktigt smidigt inne i affären.
Lycka till med menyn!:)
Kram

Jenny sa...

Åh, så spännande med platsbyggt!! Och vilken tur att det löst sig med blogger, panik annars ;)
Hoppas det gick bra på ica och att ni kommer ha det riktigt trevligt i morgon, kram Jenny

Milla sa...

Det där med lönehelg är ju inte riktigt rättvist när det är 25:e på lör eller söndag, massor av folk får lön den 27:e och 28:e men det tycks all business glömma bort när det sker :=) Hoppas menyn blir toppenbra!
kram Milla