fredag, februari 3

Happy Friday.....



Tjohooo! Kallt är det men skönt är det:)...Hellre kylan än halvrått. Nu har jag tagit fredag, lilla sonen skall på kalas till bästa familjen H och jag, jaja jag får väl sitta kvar där och tjata:).

Imorgon bär det av på Kick-off till Stocholm, det största gänget på jobbet har åkt och några åker senare. Så imorgonbitti åker jag och en till. Tyvärr fick jag tacka nej till Press Blog Event för Tine K i Höganäs imorgon:) Hade varit så kul att få åka på det...Men det går flera tåg.  Näpp dags att lyfta på baken . Ha en Happy Friday alla goa...

Kram A

10 kommentarer:

Fröken L sa...

Åh, vad härligt med pärlhyacinter. Känns så vårigt, den som jag saknar så jag blir galen. Är trött på vinter och kyla. Längtar efter solen och värmen. Hoppas du får en mysig helg!

Kram Dila

Lilla gårdshuset sa...

Tack detsamma till dig. Ha en trevlig tur till Stockholm. Och du.... läcker bild på pärlhyacinterna.

Kramis/Heléne

Carin sa...

Synd att man inte kan dela på sig... Hrm... Jag lär ju missa årets event bland bloggare nästa helg... En resa till Österrike kom emellan... MEN det skall bli fantastiskt skönt med en veckas semester! Tjohoooo....

Happy Friday på dig raring!
Kram Carin

mitt liv som jag sa...

Happy friday till dig också, och ha det toppen i Sthlm! Kram Jennifer

H A J sa...

God fredagskväll!
Ha en riktigt kul kick-off!
Ibland är det synd att man inte kan vara på flera ställen samtidigt. Men som du själv skrev, det går säkert fler tåg.
Kram J

Grodmamman sa...

Ha en härlig helg i Stockholm!:)
Kram

Smultron på ett strå sa...

Kul med kickoff! Ha en jättetrevlig helg! //kram maria

Jenny sa...

Så fint, mina håller precis på att slå ut =)
Vilket fint bord! Det var väl meningen att det skulle bli ett nytt??
Mycket fina inlägg på sistone, jag försöker komma ifatt i blogglandia efter ett litet energitapp.
Ha det gott, kram Jenny

Fröken Tindra sa...

Hoppas att du får det trevligt på Kick-off:en!
Kram!

Enkel stil sa...

Vi har varit på Magasin 36 i Höganäs idag. Där det blev en fika oxå. Underbara lokaler och massor med nytt.
Ha det mysigt i Stockholm.

Kram