onsdag, februari 8

Boguiden nr1, 2012....



Japp, idag hamnar jag och barnen i alla brevlådor som vill ha reklam i villor och bostadsrätter i hela staden. Första nr av Boguiden som kommer ut i Linköping.

Blev uppringd innan jul av min goa vän i Västervik där Boguiden redan finns och hon undrade om jag kunde tänka mig att vara med. Jag har ju halvt som halvt redan lovat några stycken innan men jag vill ju ha huset färdigt. Så detta passade bra eftersom dom bara fotade lite här och där.
Ja det är nog några här och där som sätter kaffet i vrångstrupen idag, hihi....

Kram A

19 kommentarer:

Milla sa...

Jättekul !! Kul att se dig tjusiga kvinna, och stiliga grabbar med! Kram Milla

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj !Kul att se din vackra kvinna och dina fina grabbar.Kram Rita ♥

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Kul, jättebra bild! kram

Mariette sa...

Vad roligt Anne! Jättejättefin bild!!!!
Kan man inte se det hela på nätet..*ler*...Hade varit roligt att se och läsa!

KRAM!

Jenny sa...

Så roligt =) Jättefin bild!!
Kram Jenny

Jenny sa...

Vad kul!! Vilken fin bild på dig o dina killar!

Kraam Jenny

mitt liv som jag sa...

Åh, vad roligt, du får visa bilder på bloggen, eller går det att hitta på nätet? Ha det bra! Kram Jennifer

Sassa sa...

Vilken fin bild! Pirrigt jag vet, men det blev ju toppenfint! Mer bilder gärna, går det att se på nätet?? Kram

Hemmalycka sa...

Åh vilken fin bild på er tre. Jaha så fru K är kändis nu då? Jättekul jag vill oxå ha den tidningen :)
Kramiz

Helenas enkla vardag sa...

Kul att få en bild på vår bloggersta! Snygga alla tre, tål att visas mer i bloggen!
Kram Helena

Hem och Lycka sa...

Häftigt,ser kanon ut! Kram Mia

Mamma C sa...

Jättefin bild på dig och grabbarna.
Kram Mamma C

Sassa sa...

Tack för hälsningen från ESQ. Hon är för gullig! Ja, jag tror på färdigmonterat!Kram

Anneli Stålberg sa...

Det låter ju superspännande! Jättefin bild. Undrar hur man ska kunna få tag på en sådan nu då :)
Kram!

Nilla Q sa...

Vad kul! Och så fina ni är!!

Kram Pernilla

My home and lifestyle sa...

Oj, vad roligt! Och det var verkligen en jättefin bild på er!! :)

Hemma på Sjuan sa...

Så kul att vara med i tidningen. Fin bild på er o stiliga killar (o fina namn de har :)).
Kram Suss

Hemma på Sjuan sa...

Så kul att vara med i tidningen. Fin bild på er o stiliga killar (o fina namn de har :)).
Kram Suss

hemmahosagge sa...

Vad kul och fin bild, jag bor i Linköping men är från Västervik, kanske känner samma folk? Kul! Må så gott! / Agnetha