onsdag, februari 29

Längtar...



Till skidsemester och Skilodge i Lindvallen med bästa familjen H.....Inte än men snart:). Så härligt att sitta i solen utanför, sippa på lite vin eller champagne i solen, men annars går det lika bra i den lååååånga soffan inomhus i baren.

Japp trot eller ej när vi har vårkänslor, då längtar jag till snön.
Men visst är vädret härligt här hemma? Hörde att det ska komma snö nästa vecka, och det var ju väntat. Alldeles för tidigt med vår i februari:)....


Kram Anne

13 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Hallå! Jaa vi är precis hemma från Dubai och ska om ett par veckor åka till Trysil, som vi gör varje år, för som du säger även fast man fått vårkänslor så längtar man till snön! Vi är för roliga vi svenskar!Ha det så skönt!
Kram Helena

Jenny sa...

Såååå mysigt det låter! Härliga vårkänslor ;)
Ha en fin fortsättning på veckan, kram Jenny

Mamma C sa...

Låter mysigt för den som gillar snö och skidåkning.
Kram Mamma C

HEMLÄNGTAN sa...

Ja visst är vädret helt underbart just nu men en semester är ju aldrig fel :-)
Själv har jag ingen semester att se fram emot just nu så jag får hålla tummarna att vårvädret fortsätter...

KRAM!

♥ Fyra årstider sa...

Vi ska snart med åka, men du vännen...skit i champagnen det är skidor du ska åka:)))

Kram Lotta

mitt liv som jag sa...

Alltid härligt att få åka till fjällen!
Kram Jennifer

a piece of happiness sa...

Men DUU!!

Vackert hus men fy för att tvätta dem fönstren HUA ;-)

Fånga dagen sa...

Hej Anne!
Vad härligt med skidsemester.
Och goda vänner du förstår att du längtar. Men det är väl skönt att ha något att se fram emot.
Jag önskar dig en fin dag
Kram Lena

Helenas loggbok sa...

Härligt med en skidsemester att se fram emot! Ski Lodge är ju inte helt fel! Själva är vi just hemkomna från vårt sportlov i alperna, inte så dumt det heller!
Kram, kram
Helena

Carin sa...

Hallå raring! Skidor är aldrig fel! :D Men förstår att vårt ressällskap inte hade varit något för dig... Skidåkning från det att liften öppnade till den stängde! :D Jag fullkomligt stuuupade i säng vid 21-tiden....

Kraaam Carin

Milla sa...

Härligt.... Fast varm choklad i en snögrop är härligast :) vi har tappat bort våra sälenresor sen barnen blev stora och en massa annat dök upp. Nu hade vi pratat om att ta en tur i år, men nu orkar jag inte riktigt i den jobbiga pågående sjukdomsbehandlingen, åka iväg och låta bli att åka skidor känns lite trist.... Men det är verkligen den bästa av semestrar! Kram Milla

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Åh jag längtar också! På söndag åker vi till Tandådalen. Jag hoppas verkligen på att även få en liten stund i en snödriva i solen, förutom att susa ner i pisterna förstås. Ha det gott! kram Victoria

Bella sa...

Härligt med en inplanerad skidsemester!! Det har ju varit underbara vårdagar sista veckan och man kan inte annat än njuta av solen och värmen, men det var väl ganska väntat att det kommer ett bakslag med snö då vi faktiskt bara är i början av mars...

Hoppas du haft en bra dag!

Kramar Bella