fredag, februari 10

Japp...


Nu går man miste om ett fint event i helgen. Innan jag vaknade upp ur min koma så var varenda biljett såld till Emmas fina event. 

Försökte mig på den sista av dom alla, biljetten som lottades ut. Jag t om mutade Tooka via Millie men icke:)).... Cross my fingers att hon ordnar ett nytt event efter detta och då kommer jag att hänga på låset, promise. Tänk er typ 180 galna bloggerskor som skall träffas, det är fantastiska priser så man blir galen och varsinn goodiebag.

Japp, jag får dricka champagne och dansa fuldans på bordet själv, kanske kan få med mig någon vem vet:))). Om ni som inte redan följer Emmas blogg, GÖR det. Ni kan få er ett skratt ibland så att ni sätter i halsen. Hon är helt galet rolig. Have a fab fredag, och tyck inte synd om mig, blink blink jag är inte bitter...


Kram Anne

12 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Inte jag heller! Som kunde fått en biljett, men såg att jag jobbade och eftersom jag är så ny i den här världen, fattade jag inte hur stort detta är! Tänk att få dansa fuldans, med alla! Gud vad jag ångrar nu att jag inte bara tog semester!
Jag ska ha folk här ikväll, så jag får nog fuldasa då!
Kram Helena

mitt liv som jag sa...

Men jag tittade precis in till henne innan jag tittade in till dig, det var första gången och som du skrev så verkar det vara en rolig blogg så man kan få sig några skratt :). Jag hoppas att du får en riktigt rolig helg ändå och ha en superskön fredag! Kram Jennifer

Milla sa...

Man kanske skulle ordnat ett "hang-around" event här i mellansveriges gnällbälte som alternativ..... wow, de får det säkert toppen alla som ska dit! Kram milla

Fånga dagen sa...

Ja men för tusan hoppa i dansskorna då och upp på bordet vet jag, alltid roar det någon.
Man får aldrig roligare än man gör sig ju. hi hi
HA en mysig helg ändå
Kram Lena

H A J sa...

Visst är hon helt underbar! :)
Fredagskram!
Jenny

MITT VITA HUS sa...

vi kan vara det inte minsta bittra tillsammans då,;)missade med allt och alla biljetter var putsväck när jag fick se att dom släppts:( Tom att liselott sålde en extra på fejjan missade jag:S

Men men vad är väl en bal på slottet;)

Kram och fin fredag!

Bella sa...

Trist att du inte fick tag på någon biljett, verkar bli årets bloggevent. Vi får hoppas på en repris och se till att skaffa biljetter i tid båda två!

Hoppas du får en trevlig helg ändå :)

Kramar Bella

Limetwig sa...

Ja de biljetterna försvann fort som smör i solsken! Men jag fick tag på en til slut :) Oj oj va jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning :)
Ha det bäst på bordet och drick inte förmycket champang så du riskerar att trilla ner :)

Hemma på Sjuan sa...

Ja det eventet är det väl många som ville vara med på. Hade varit så kul att träffa denna Emma som är världens roligaste och skriver så himla bra. Hoppas du får en bra helg i a f :) KRAM

♥ Fyra årstider sa...

Jag är inte bitter, vad är väl en bal på slottet...det var inget för mig. Väntar på inbjudan på poolparty istället:)

Kramis Lotta

Vanilj med lite rött sa...

Jag hade oxå gärna velat haft en biljett.
Får hoppas på att det blir fler gånger :-)
Får hålla tillgodo med snacks och Melodifestivalen i kväll det är ju nästan samma grej ;-)

Ha en fab lördag!

Kram Malin

Beautifulosophy sa...

Vilken underbar skylt! Värt att påminna sig om!