måndag, februari 6

Mer inspiration....


Curiosity


Integrity


Personality


Creativity

Samtliga bilder är hämtade från Ylva Skarps Webbshop,
finns även att köpa hos Perlan living


Sååå fina:) Önskar att jag kunde skriva sådär....Fin fina nyheter av Ylva Skarp. Mmmm skulle passa hos mig, vi har väääääldigt dåligt med tavlor.
Tjohooo...Vad gör ni i kylan? För kallt är det, gäller att klä sig varmt när man ska ut med vovven i det här vädret:). Ha en skön måndagkväll för imorgon är det tisdag igen...

Kram Anne

12 kommentarer:

Signe 1 sa...

när kommer du o hälsar på?? miss u! puss

mitt liv som jag sa...

De är jättefina och jag säger som du, jag skulle också vilja kunna skriva sådär. Det skulle passa perfekt i min trapp med några sådna tavlor, ska nog ta och titta in till Ylva :). Tack för den fina inspirationen du bjuder på och ha en bra kväll du med! Kram Jennifer

H A J sa...

Fina tavlor!
Tycker det är svårt med tavlor.
Kram Jenny

a piece of happiness sa...

Och nu säger du att du ångrar dig ??!!!

Myke minutter sa...

Fant den fine bloggen din via Pinterest og legger meg til som følger :) Ha en bra tirsdag! Klem

Nilla Q sa...

Helt underbara!!! Tack för inspirationen:)

kram Pernilla

Fånga dagen sa...

Halloj Anne!
Självklart vill man kunna skriva så där, läckert.
Vad gör man de här kalla dagarna?
Helst ingenting mer än att elda i braskaminen, sitta under en filt och längta till våren kanske.
Kram Lena

HEMLÄNGTAN sa...

Ja, tänk om man kunde skriva så där.. De är riktigt fina och Skarp kan hon.

hoppas allt är bra med dig!

Kram!

Enkel stil sa...

Ylva Skarp textar så vackert. Såg en av hennes tavlor med texten. Det är coolt att vara snäll. Tänkvärda ord i dagens samhälle.

Kram

mammaxtre sa...

Det där med kylan är lite intressant. Igår kändes det som att vi hade plusgrader plötsligt. Men det hade vi inte. Dock var det -4 :-)

Vi är så vana vid kyla nu att fjuttiga -4 blir som plus :-)

Ha en fin dag

Sassa sa...

Var är den fina bilden på ER??? Får inte upp den!! Den ser så mysig ut!! <3

Louise Alexandersson fotografier sa...

ja vem skulle inte vilja skriva så fint.. vackert!