torsdag, juni 10

Här är det....


Bilderna är klickbara, Skandiamäklarna

Vårat nya hus.......Förlåt Sofia, Helena och Johi som hade skrivit kommentar hos mig i inlägget som egentligen inte skulle läggas ut och som inte blev raderat. Nu gör jag ett nytt försök, typ nr 3. Ja så blir det ibland. Japp här är det och det blir inflyttning 1 oktober som det ser ut nu. Blandade känslor för frun i huset som sagt . Vi kvinnor oroar oss ju på ett annat sätt medans familjen här inte har någon oro. Detta hus är fantastiskt och det kommer att bli sååååå bra. Men jag kommer att sakna våran fina gata efter 12 år. Men barnen skall gå kvar i sin skola som dom går i idag så det blir bra. Så att dom har alla sina vänner kvar. Ikväll är vi bjudna till våra goa grannar på en grill, nice....Hinner inte titta in till er idag men imorgon blir det bloggdag. Ha det gott alla.....
Kram Anne

38 kommentarer:

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Heeelt otroligt vilket fint hus!!
Oj så spännande det ska bli att få se det invändigt framöver *ler stort*

Jag förstår att det är med blandade känslor ni kommer att flytta. Grannarna betyder ju mer än man tror och det hus ni har nu är ju underbart det också, och man fäster sig vid alla minnen som finns innanför husväggarna.

Så ursöta dina grabbar är!!

ha det gott du med!
Kramar Linda

Karin - Mina Rum sa...

Vilket ljuvligt hus! Det förstår jag att ni gått och sneglat på länge. Skulle jag också gjort om jag hade något liknande i min närhet. Superfint!
Ha en fin helg. Kram, Karin

Anneli Stålberg sa...

Grattis! Vilket underbart hus.

Kram!

alegni sa...

wow, anne, vilket underbart hus ni köpt!
det ni lämnar är ju inte illa heller, men jag förstår att ni behöver mer rum med två växande grabbar!
oroa dig inte, ni kommer säkert att få det hur bra som helst i ert nya hem.
kramkram

Hemmalycka sa...

Ursnyggt hus Anne där kommer du att stortrivas tror jag.
Kram Åsa

VITA NYANSER sa...

GRATTIS vännen!!!! SÅÅÅÅ KUUUUUL!!! Det är så fint och det kommer bli superbra! Vilket fint hus ni har, skulle kunna köpa det direkt = ), men det ligger ju fel...hm. Ert nya hus är en DRÖÖÖÖM!!!

Vad glad jag är för din skull, så härligt med ROLIGA saker, det behöver DU vännen!!!

KRAM L-L

Gabriella sa...

Oj, jösses vilket hus!! Ser ut som en dröm i mina ögon :-) Lyckliga er!

Kram, Bella

Linruz sa...

Raring jag vet att det kommer bli toppen.
Ha nu en mysig kväll och lämna oron hemma.
Bamse kram Lina

Jannicke sa...

Så landlig og fint det så ut!!
Gleder meg veldig til å få se innvendig også!
Klem J.

hemma hos lilla mej sa...

WOW vilket hus.Ser ju bara så underbart ut.det kan jag ju tänka mej att ni kollat på länge bara så himla snyggt.Önskar dej en skön kväll Kram Rita ♥

Angelica sa...

Åhhhh, det behövs väl knappast sägas mer!!! Vilket ljuvligt hus! Så klart att ni kommer att trivas, hur skulle ni INTE kunna det... I värsta fall får ni väl hålla utkik efter grannhusen till era goda grannar! *skrattar*

Många kramar från Mallorca, som inte alls har sådana vackra svenska hus :D

MårsArt sa...

Vilket drömhus ni köpt, men ni lämnar ju ett fint hus också.
(Är ju född och uppvuxen i Linköping, så Lindengatan är Adventsgatan för mig...)
Alltid roligt att byta boende med nya inredningsmöjligheter.
Lycka till med nya huset, blir säkert superbra.
Kram
Agneta

Lauras gård sa...

Så fint hus! Ni kommer nog stortrivas, och ni flyttar ju inte så långt. Toppen att grabbarna kan gå kvar i gamla skolan. Kram Stina

Aratorps Lena sa...

Jag säger bara GRATTIS!!! Hemma hos oss är det precis tvärt om. Jag kör och maken bromsar... Underbart hus! Morr. Nu MÅSTE jag sätta igång! Det kliar i fingrarna...

Signe 1 sa...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!!!!!

Puss S.

Casa del Caos sa...

WOW! Helt fantastiskt!

Fånga dagen sa...

Men gud jag är ju tankeläsare minnsann. Stort grattis till det underbara huset som är dubbelt så stort som mitt.
Ja det såg verkligen vackert ut, lyckliga du, så sluta nu att oroa dig det här blir bra.
Och du förresten vilka fina grabbar du har, riktiga modeller.
Ha en riktigt skön helg nu och njut av allt härligt som komma skall.
Stor kram Lena

Hem och Lycka sa...

Å jösses Anne vad vackert, där kommer ni trivas kanon vill jag lova!

kram Mia

promenader på landet sa...

Hej vännen! vilket underbart hus! Du kommer stortrivas! Må så gott! Kram Maria

Johi sa...

Helt ok! hihi Jag skriver igen - jag är avis!!!!!!!!!!!!

Jenny sa...

Ååååh vad fint Anne!!
Vilket drömhus:)

Väntar med spänning på att få se bilder inifrån sen när ni flyttar in!

Kraam Jenny

Carin sa...

Hallå vännen! Otroligt fint hus!!! Du kommer att trivas som fisken i vatten! Väntar med spänning på bilderna från insidan!

Ha det gott nu vännen! Kraaam Carin

♥ Fyra årstider sa...

Nu håller jag på att dö av nyfikenhet, vilken tur att vi snart ses..vill se inne NU!!! Ann..huset är UNDERBART!!
Kram Lotta

Fröken L sa...

Vilket otroligt vackert hus! Det är alltid lite vemodigt att flytta. Många minnen som sitter i väggarna. Ett nytt kapitel i ens liv. Ska bli spännande att få se fler bilder på nya huset.

Kram Dila

HEMLÄNGTAN sa...

Wow, vilket hus!!! Ser helt underbart ut.
Förstår ändå att det är lite svårt att flytta ifrån ert nuvarande hus, 12 år är en lång tid. Men det kommer att bli så bra.
Hoppas ni har en bra kväll hos grannarna!
Kram, Jenny

Engelska Villan sa...

Oj!! Vad spännande!!!!! Gud, det ser helt fantastiskt ut!

Jag förstår att det känns lite sorgligt att flytta från en kär gammal vän (i form av huset), där era barn vuxit upp och alla grannar och allt... Men man ska inte vara sentimental. Det är faktiskt ingen bra grej :) (säger den mest sentimentala människan i hela världen).

Det där blir toppen!!!

Ha en skön helg.
KRAAAAAM ANNA

Godastunder-tokigaidéer sa...

Gud så härligt det ser ut vackert. Förstår att ni längtar..
Det är sldrig lätt att flytta men oftast blir det riktigt bra.

Ha det gott
Kram Anna

StrandviksVillan sa...

Jättefint hus!
Tänk så kul att inreda det :)

Birgitta sa...

Vilket härligt hus ni hittat. Det kommer säkert att bli jättebra där. Och så fina grabbat du har.
Kram Birgitta

Gotlandsliv sa...

Jisses vilket hus! Wow! Stort grattis! Är nyfiken på vart det ligger nånstans..?

Kramar!

Unknown sa...

Vilket superfint hus ni har hittat! Vad kul! Ser verkligen fram emot att så se mer av det.

Själva är vi också på husjakt då vi troligen flyttar hem till Sverige om ett år. Jag hoppas varje gång då jag tittar på hemnet att jag ska hitta det perfekta huset...

Kram

Therése sa...

Det ser jättefint ut, här kommer ni att trivas! :-)

Två systrar sa...

Det ser helt UNDERBART ut. Grattis från oss Trevlig helg

Ocean showroom sa...

Så spennende, Anne!
Huset ser jo helt fantastisk ut!
Jeg gleder meg virkelig med deg!
Ha en super helg!
Klem, Lene

Grodmamman sa...

Förstår dina blandade känslor, men det nya huset ser ju helt underbart ut!:)
Sedan är det väl ofta så att det är vi kvinnor som får ta det övergripande ansvaret vid flytt och så och det är ju inte alltid jätte kul!:)
Kram

Cina sa...

Du har en väldigt trevlig blogg!
Grattis till det nya husköpet. Ser helt fantastiskt ut. Tror bestämt att det varit med i någon inredningstidning.
Trevlig helg!

Vita Lyckan sa...

Ojoj, vilket HUS!!! GRATTIS!!!

Vågar jag chansa på att det blev några droppar god champagne för att fira? :o)

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Wow wow wow.
Vilket underbart hus! Kommer bli grymt fint med dina magiska händer

Stor kram
kommer vi få se fler bilder från mäklaren?