onsdag, juni 30

Vänner.....


Tänk att jag är omgiven av alla mina fina


Vänner!!!

Idag kom min vän K in till mig på jobbet med denna fina bukett i en vattenkanna som jag skall ha i min nya trädgård. Hon läste på bloggen igår att vi firar 20 år. Tack goa vän, jag blev så glad men det "andra" var alldeles för mycket, morr.....Idag har vi haft lite svalare, skönt som lite mellanhopp eftersom värmen kommer igen imorgon. Men lite regn hade behövts. Psst måste skvallra lite!!!!! På fredag eftermiddag när jag har gått på semester så skall jag göra något kul. Det har med TV, inredning och 2 inredningsprofiler från TV att göra. Ni kommer att få se på bloggen på fredag kväll. Japp nu har jag gjort er nyfikna och det var meningen, hihi. Ha det gott, nu skall jag titta in och skriva lite hos er som jag hinner innan kudden kallar.

Kram Anne


26 kommentarer:

Grodmamman sa...

Håller med dig, det är ganska skönt med en mellandag emellanåt!:)
Go vän du har också!
Jag började direkt fundera på vad det är du ska göra på fredag, så mig lyckades du göra nyfiken!:)
Kram

Aratorps Lena sa...

Meeeen...

Jenny sa...

Men Anne vad taskig du är som gjort oss så nyfikna nu!!;)

Vilken fin bukett du fick av din vän K!

Kraam Jenny

Signe 1 sa...

Hihihi, jag vet!!:-) Kul att du kör på, jag hade blivit galen på dig annars om du inte tagit den här skojiga chansen/utmaningen!:-)) Hann inte svara förut, vi rings imorrn, gör dig beredd vid 9, fniss...

Kraam S.

VITA NYANSER sa...

Hi,hi...du goa...åh vad nyfiken jag blev nu....= ), så spännande!!!

KRAAAAM L-L

Jannicke sa...

Gode venner er gull verdt.. oi, så spennende med tv og greier!!
Klem J.

Tulipa sa...

Klart man blir nyfiken...Det där var retsamt...*ler*... Då får man vara glad att det snart är fredag!

Kraam Mariette

Carin sa...

Men nu är jag nyfiken!!! Får väl vänta till fredag då...... ;))

Kraaam Carin

Hem och Lycka sa...

Vad gulligt!

Så spännande, nu blir jag nyfiken!

kram Mia

Casa del Caos sa...

Jaha! Nu är jag jättenyfiken! :D

alegni sa...

vi fick värsta störtkuren igår kväll när vi satt i uterummet. jag trodde faktiskt att taket skulle gå sönder, så hårt regnade det!
vilken luring du är, anne. du kan det här med att hålla folk i spänning :D
fin bukett, du har snälla vänner, du!
kramkram
ingela

VITA NYANSER sa...

Jag förstår att du har mycket nu, det är en hel del att tömma ett hus. Men du har redan SÅÅÅ fiiint! Vad underbart för dig att få semester snart, bara någon dag kvar! Ska bli så spännande att kika in här imorgon, hi,hi...positiva saker som händer....så kuuuul!

KRam L-L

Gotlandsliv sa...

Lägg aaaav, vad nyfiken jag blir! :)

Godastunder-tokigaidéer sa...

Gud vad det låter spänande......häftigt.

Ha det gott
Kram Anna

Linruz sa...

Men raring sa dar far du inte gora.
Kikar in for att saga hej och att jag saknar dig...hmmm
Kram Lina

Anonym sa...

Vännen DU är en riktig VÄN - hoppas Du vet det för jag är urdålig på att tala om det...
TACK för de fina mattorna - mina kollegor var såå avundsjuka och undrade var man hittar såna vänner, men det höll jag för mig själv...20 år! Grattis till Er båda!! Vi få höras i sommar, jag jobbar tre veckor till. Kram T

Ullis sa...

Meh Anne! Sådär får du ju inte säga, nu måste jag pressa M på ev fakta, hihi ;)

Vitt och Blått sa...

Jaaaa nu blev jag nyfiken!!!! Jättefin bukett du fått! Kram Ewa

Lilla gårdshuset sa...

Ja vänner är bland det bästa som finns. Det betyder otroligt mycket för mig. Men vad nyfis jag blev ang fredag nu.......hmmmmmm.

Kramis/Heléne

Fånga dagen sa...

Vilken otroligt vacker bukett du fått.
Nyfiken igen, javisst det erkänner jag men antar att du ska vara med i något något program som har med inredning att göra.
Hoppas du får riktigt kul i alla fall.
Kram Lena

a piece of happiness sa...

Nu hoppas jag på antingen Roomservice eller Bygglov.
Inte Simon och Thomas för dem är för hajpade.
Förresten finn
s det fler inredningsmänniskor???

Kram Kram LiseLotte

♥ Fyra årstider sa...

När man träffar dig Ann känner man direkt att du vill alla andra väl, du är en omtänksam person.

Nu blev jag nyfiken också:-)
Kram Lotta

Stjärnor & Champagne sa...

Ullis...Jag tror inte att M vet något, asgarv så honom får du inte ur något. / Kramkram A

Stjärnor & Champagne sa...

T....Man behöver inte säga till sina vänner man finns där ändå och det vet du. Vi behöver inte säga något till varandra, vi vet ju var vi har varandra. Ha HB kan gott vara avis på mattorna, asgarv/ Kramis A

Gabriella sa...

En sån fin gest från din vän, jättefina blommor!
Och som alla andra här ovan; nyyyfiken i en strut blev jag också!!

Kram, Bella

Anonym sa...

Jag vill också tack K för "min bukett"... Tyvärr har jag ingen egen blogg så får väl göra det här då... /M