onsdag, juni 23

Näpp...Det har jag inte!

Bild hämtad någonstans från nätet....Fantastisk.


Idag fick jag frågan av min goa goa bloggvän Linda, fd "Sand mellan tårna" när vi pratade på telefonen om jag har tröttnat på att blogga eftersom det inte duggar så tätt med inlägg? Näpp det har jag inte men just nu händer det så mycket i mitt liv, i familjens liv som gör att jag har haft ruskigt mycket att göra och ingen tid för bloggen och att blogga. Vi har ju köpt ett nytt hus som dom flesta av er vet, vi skall sälja vårat och tankarna spinner runt runt för fullt i min hjärna. Barnen skall göra det ena med det andra och maken och jag far runt och fixar och donar. Imorgon drar vi till Fiskebäcksskil, Västkusten för midsommarfirande och för att umgås med vår goa familj H. Så förlåt alla goa bloggtjejer därute och icke bloggare som tittar in till mig varje dag och att jag inte har haft tid att titta in till er bloggare sista 2 veckorna. Lovar att ta igen allt. Jag har inte glömt er.....Ha det gott.

Psst...Tjejer, det ordnade sig med besiktningsmannen, han kom hem till oss på kvällen och jag kan lova att han var riktigt riktigt bra.....

Kram Anne

23 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Åh, där var vi under en semester, vackert, så vackert men ... mycket röda maneter!
:)

Bella sa...

Skönt att höra du inte tröttnat på bloggandet, vill ju absolut inte att du ska sluta blogga :)

Så trevlig med besök i Fiskebäckskil, såg på väderprognosen nu att det ska bli SOL här på västkusten på midsommarafton, det gillar vi :)

Hoppas du får en riktigt trevlig midsommar och ta hand om dig

Kramar Bella

Jessica sa...

Hej Anne,
Ibland rusar tiden iväg och man hinner inte med allt kul som man skulle vilja göra...
Förstår att ni har mycket med husköp och försäljning. Kan göra den lugnaste människa lite stressad ;)
Huset är ju heelt fantastiskt fint, som en dröm! Ska bli så roligt att se sen när ni fått boa in er.

Önskar dig en härlig midsommar!
Kram
Jessica

Johi sa...

Klart att ni ska hit ner till oss och fira midsommar! Solen kommer, jag lovar. Kram

Carin sa...

Hello darling! Fiskebäckskil är min absoluta favorit längs med västkusten.... Har tillbringat åtskilliga semestrar där... Mmmm...

Ha en underbar midsommar och passa på att koppla av! Kraaam Carin

Hemmalycka sa...

Men så är det för alla, man är inte alltid på topp som bloggare.
Hoppas ni får en underbar midsommarhelg vännen.
Vi korkar väl upp? Skål på dig!
Kram Åsa

Jannicke sa...

Slik er det her også nå.. bloggen prioriteres ikke først i travle tider :o)
Ha en riktig så fin dag, og ha en fin ferie!
Klem J.

Tigris Predikantan sa...

Visst är det praktiskt? Bara det inte blir till att glömma skicka tillbaka det som ev inte passar ... i tid, för då sitter/står man där med varan ...
*ler*!

Fru Fly * Heidi sa...

Ha det så godt du også, søte venn! Nyt sommeren og familien, bloggen er her:) Klem Heidi

HEMLÄNGTAN sa...

Det var tur för oss det, att du inte tröttnat på att blogga alltså! Vill inte vara utan din blogg.
Förstår att det är mycket som händer just nu. det är ju så mycket att fixa med husförsäljning. Skönt att det ordnade sig med besiktningsmannen.
Ha en underbar midsommar!
Kram, Jenny

Vitt och Blått sa...

Ert nya hus ser helt underbart ut! :) Så fina fönster också! Förstår att det är mycket nu, har inte alls bloggat lika flitigt de senaste veckorna. Jag vill hinna så mycket på dagarna att datorn knappt åker fram alls vissa dagar. Ska fortsätta i trädgården nu, måla pallkragar som jag fått av kära grannen. :) Glad midsommar! Kram Ewa

Grodmamman sa...

Skönt att höra att du inte kommer sluta blogga, skulle sakna dig!;)
Njut av ledigheten i midsommar nu och ta hand om dig!
Kram

alegni sa...

jag har också lite dåligt samvete för att jag inte hinner blogga så mycket som jag skulle vilja, så jag vet vad du talar om. helt korkat egentligen, men vad kan man.
skulle ha tid att sitta i solen en stund nu, men bestämde mig för att i stället stilla mitt samvete och läsa lite bloggar tills jag ska börja med dagens middag.
ha en riktigt skön midsommar!
kram
ingela

MårsArt sa...

Tittar in och önskar er en trevlig midsommar.
Tänk...nästa midsommar bor ni i nya huset.
Kram
Agneta

Rikke sa...

Sånn er det man rekker ikke alt man gjerne skulle - men keep up the good work:)
Og ikke glem cool giveaway på Scandinavian Chic:)

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Tjenare!
Spännande med nytt hus -såg ju jättefint ut, det kommer att bli skoj att se fler bilder! :)

Önskar dej en riktigt fin MIDSOMMAR!

Smultron på ett strå sa...

Jag tror det är viktigt att man bloggar när man har lust och tid, och inte låter denna roliga hobby bli ytterligare ett måste, så blogga du när du hinner, så tittar jag in till dej när jag har tid... Önskar dej en riktigt trevlig midsommar!//kram maria

Smultronlycka sa...

Hej Anne!
Det var längesen jag kikade in till dig.
Jag är inte inne så mycket och bloggar heller..
Har så mycket annat att dona med nu :)
Så mysigt för er att åka iväg!!
Önskar er en jättebra midsommar helg!
Många kramar Anna

Unknown sa...

Ja så är det väl alltid. Ibland har man mer tid för bloggen och ibland mindre.

Ser iaf fram emot dina inlägg!

Ha en riktigt trevlig midsommar!

Kram

DRÖMHUSET sa...

Man måste tillåta sig själv att vila från allt ibland!
Vilket drömhus ni har köpt, helt otroligt vackert!!! Ser verkligen fram emot bilder innifrån :-)

Mmmm Västkusten...

Önskar en härlig Midsommar!
Kram Sofie

StrandviksVillan sa...

Helt förståeligt att du har fullt upp nu! Fullt upp med spännande saker ju :)
Vi väntar här på dig
kram, Ann-Christine

Å ha en underbar midsommar!!

Godastunder-tokigaidéer sa...

Kan inte annat än att förstå vad du menar ang bloggandet. Det kan inte få styra ens liv men visst känner man anär man inte honner en viss känsla att mmin inte är inne och hälsar på alla. Vår lilla Alvin har gjort att även min tid är begränsad men man är inne då och då och det får räcka.

Ha det gott
Kram anna

Anonym sa...

Åhhh .... raring, du är alltid så omtänksam! Jag har precis kommit hem, är helt slut efter denna helg. Ett tvådagars festande till gryningen och så sju timmar i bilen på det.... haha.... jag kommer sova såååå gott snart!

Som du vet så varken hinner elle r vill jag blogga! Inget at be om ursäkt för, det var kul så länge det varade och bloggande ska inte vara ett måste.

PUSS PUSS