måndag, juni 7

Tips....

Fick hem denna i fredags från H&M.....Går mera åt det grå,svarta hållet, obs stor i storleken så man får gå ner. Den är så fin i sina detaljer och färg för det ynka priset 149:-. Väntar på en vit och den finns i aprikos. Jag gillar verkligen tunikor, det är JAG....Så lätt att slänga på sig till ett par jeans eller pants. Helgens väder har ju varit fantastiskt så jag har hållt mig borta från bloggandet. Vi har varit på landet flera svängar eftersom vi målar golven vita, bilder kommer. Solbrännan börjar ta sig på kroppen så man känner sig fräsch igen efter en vinter i dvala.
Idag är det femkamp på scouterna, imorgon är vi 6 föräldrar som skall ha avslutningfest med 6:orna på ön där vi har sommarstuga sen eftermiddag-kvällen. Vi har hyrt Frisksportarnas ställe, hoppas bara att det inte blir regn. Samtidigt är det brännboll med 2:orna så maken och jag fick dela på oss, suck.....Herregud denna vecka kommer knappt börja innan den är slut igen och då skall jag hinna till frissan och fylla i skarven, skolavslutning och vips är det fredag igen hihi.....Ja det var min vecka det. Sen är det ju makens och mitt äventyr som alla är nyfikna på, lovar det kommer.  Vad har ni för er i veckan alla där ute? Ha det gott....


Kram Anne

33 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Så snygg och vilket kap hörru!
Vafför gör du på detta viset?
Håller oss på halster? Vad är det som ni har i görningen?
Lycka till med denna vecka, verkar körigt.
Kramen Åsa

Hem och Lycka sa...

Jättefin, jag gillar också tunikor och priset var ju kanon!

kram Mia

a piece of happiness sa...

Jag har beställt en vit men tusan om man inte ska beställa en svart också. Såg en tjej som hade den cremefärgade men det passar inte på mig. Men hon var jättefin i den.

Kramis LiseLotte

StrandviksVillan sa...

Underbar och helt i min smak också!
Man har ju liksom ändrat kroppsform en aning de senaste åren, hrmmm... Kläder är som bäst när de är både bekväma och vackra.
Köpte själv en klänning från HM i söndags, den är brun, skrynklig, med volanger och brodyr. Ja, lite som mig ;) Fast jag är bara blek, inte brun, hahaha!

Kram till dig!

HEMLÄNGTAN sa...

Ja det var en fullspäckad vecka. Själv ska jag följa med sonens avdelning på utflykt på onsdag. Vi ska fiska krabbor så jag hoppas på bra väder.
Finfin tunika, ett favoritplagg här också!
Kram, Jenny

Tigris Predikantan sa...

Tack för tipset, den var fin ... nu är frågan om den hunnit ta slut efter ditt inlägg! *ler*

Grodmamman sa...

Jätte snygg tunika, precis min stil!:)
Här blir det målning, målning och städning på schemat. Fredag är det skolavslutning och på lördag ska vi fira min mormor som fyller 90 år imorgon!:)
Kram

Malin sa...

den var fin, sa till Designe förra året att iår ska jag bara gå i vita tunikor och ljusa jeans, så jag ska spana in denna i vitt he he.
Vilka roliga projekt ni har framför er, glöm inte att visa golven här och glöm inte att lite bubbel är bra för arbetsmoralen. Kram Malin

Anneli Stålberg sa...

De é mycke nu.... Juni är helt otroligt hektisk. Synd för det är en tid när man helst bara vill njuta :)

Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Tycker att dom tunikorna är bara så fina .Jag har den ljus rosa och vita .Men jag köpte linnen att ha under mina. Bara så sköna att ha på sej.Önskar dej en skön kväll Kramar Rita ♥

Anna-Malin sa...

å, den är fiiiin. har varit nära att klicka hem den ett par gånger, men det har inte blivit av. får kanske se om den finns kvar :)

vad gör jag då? jo, idag har jag suttit hela dagen med ett kommande bok projekt jag blivit tillfrågad att medverka i. nej, det har inte med inredning att göra ;) min uppgift är att illustrera samt agera pedagogiskt stöd. det kommer att handla om små barn och läsinlärning :)

ha det fint!!

kram
kram

Signe 1 sa...

jättefin tunika!! så du!:-) jag har en liknande från cubus som jag har i flera färger!;-=

Kramkram!

Eleanor sa...

Här är det Student på fredag, hur mycket som helst att fixa men så kul.. igår gjorde jag marsipanrosor:) och bakade sex stora bröd:-) Ikväll är latkväll:-) Fin tunika:-)

VITA NYANSER sa...

Åh, vilken fin!!! Den måste jag hålla utkik efter, går också i tunikor, så skönt. Jag håller tummarna...= )!!!

KRaM L-L

Fröken Tindra sa...

Värst vad du skall fresta vårt tålamod då! ;0)
Fin tunika! Den passar dig fint förstår jag.
Hoppas att du hänger med hela veckan i genom! Och har trevligt samtidigt.
Kram!

Lilla gårdshuset sa...

Läcker tunika! Kan tänka mig att den är fin i vitt också. Här har det också blivit en del bränna i helgen....eller röda kanske *blink*.

Kramis/Heléne

Gabriella sa...

Superfin tunika! Är det bästa plagget, eller är det bästa plagget? Kan knappast få för många, så jag ska nog kika om det finns kvar en till mig också! ;-)

Kram1 Bella

Grodmamman sa...

Börjar stället på S och slutar på -land?!? Vi ska försöka komma dit nästa vecka om vädret tillåter. Båda barnen fick fribiljetter dit på klassfotbollen, men de gäller bara nästa vecka.
Kram

Bella sa...

Visst är den snygg!! Har en vit och en aprikos själv som används flitigt, tyvärr är mina lite stora i storleken, hade gott kunnat ha en storlek mindre, men men jag gillar dem skarpt :)

Låter som om du har fullt upp i dessa dagar, hoppas du får en trevlig vecka min vän

Kramar Bella

Vita Lyckan sa...

Oj, den var verkligen snygg!! Ska gå och kolla efter dne på stan imorgon, eller fanns den bara på webb-H&M?

Tulipa sa...

Hej Anne!
Ja, när solen kom så fanns det ingen dator för mig heller..då ville man bara vara och njuta av det där utanför...

Man måste ju passa på när det äntligen kändes som sommar!

Snygg tunika! Ingen annanstans kan man fynda som på H&M!

(Hektisk vecka! Här rullar det också på med lite inbokade kvällar och aktiviteter och jobb.)
Ha det så bra!!

Kraam Mariette

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Vilken snygg tunika! HM har en del fint :) Verkar som om ni kommer ha fullt upp! Hoppas att vädergudarna är på er (och vår) sida!

Kram o ha en härlig vecka!

Susanne

Anonym sa...

For en lekker tunika, takk for tipset!

Ha en flott uke!
Klem

Anna-Malin sa...

när vill du att jag ska komma? (hi-hi)
kanske blir det något nytt att inreda? ;))))

lycka till i vad det nu än månne vara!

kram på dig!!

Tigris Predikantan sa...

Ja, tänk att jag var där redan vid 16 års åldern ... stackars mina föräldrar! *ler*

Annelie Johnsson sa...

Hej!
Tack för fina ord hos mig, ibland undrar man om alla har så där stylat ha ha

Ha nu en skön sommarvecka!
Kram

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Den var jättefin och till ett bra pris också. Missade den när jag nyligen gjorde en order.
Skönt med tunika som inte sitter åt...
:)
KRAM

Unknown sa...

Tack söta du för din gulliga kommentar! Bilden är några år, och på den väger jag nog som min målvikt är.

Vi firade sambon så mycket han orkade när han kom hem, men han hade bara sovit tre timmar på 1½ dygn, så vi tog lite billigare Cavabubbel. Moëten får vi ta en annan dag.

Jag är lite sugen på att åka ner och shoppa en såndär tunika... få se om jag hinner ikväll.

Kram, Karin

Fröken L sa...

Jätte fin! Jag älskar också tunikor, har ganska många. Både fint och bekvämt. Jag har också varit dålig med bloggandet. Det fina vädret vill man ju ta vara på. Men nu är himlen svart hät och regnet trilar ner. Det planerande grillandet blir inställt. Blir till att steka istället.

Kram Dila

Anonym sa...

Vilket bra tips till ett superpris. Den måste kollas in i morgon. Kram Sofia

Eleanor sa...

det blev inget pinsamt foto utan bara ett sött..:-)jag förstår det knappt själv att jag har så stora barn, vuxna!!!:-)

jag har skapat idag igen kika gärna in igen:)

Hanna sa...

Jätte fin.
kram
Hanna

Boviksmarinan sa...

Hej vännen...
Vart exakt kan jag bställa de mkt fina Day kuddarna? Vill så gärna ha dem till stugan.
Du har en överrasking som väntar på min blogg:-)
Kramisar Linda
Ha en toppen dag!!