fredag, juni 11

Yesssss jag vann....

Sommar med Ernst hos rara  C, House number 15 . Tack snälla, den kommer att komma till nytta hos mig. Happy friday i regnet, suck ja och stackars alla studenter...........Sitter och jobbar men tog en liten paus, Maken är i Stockholm för att röntga ryggen, otränad tror jag. Han har väl aldrig tränat under våra 20 år tillsammans=) om man säger så. Vad gör ni en fredag som denna? Firar ni student? Eller något annat kul?
Ha det gott och som sagt ha en Happy Friday..

Kram Anne

21 kommentarer:

Carin sa...

Men GRATTIS!!! Kul med vinst! Måste åter igen säga att nya huset är fantastiskt!!!

Här har vi firat skolavslutning... Som tur var höll det åtminstone upp... Studenterna firade vi i går i ösregnet.... Men jag hoppas på bra väder i morgon....

Ha en härlig helg!!! Kraaam Carin

♡Johanna♡ sa...

GRATTIS!!

Jannicke sa...

Gratulerer!!
Klem J.

Linruz sa...

Din turgumma !!!
Vinst efter vinst... Fniss.
Men det unnar jag dig. Stort grattis vännen.,
hoppas det gick bra för T.
Kram Lina

Hemmalycka sa...

GRATTIS till vinsten.
Snart drar vi iväg för att fira den sista studenten för denna gång.
Trevlig helg
Kram Åsa

Malin sa...

grattis, mys med Ernst i helgen nu då. Huset är gudomligt, avis !!!

Grodmamman sa...

Vi har haft skolavslutning idag och nu ikväll ska vi fira in sommarlovet hos svärföräldrarna!:)
Grattis till vinsten!
Kram

kardemumma sa...

Men din lilla lyckokuse!
Stor grattis kram kommer här fastän jag själv gärna hade vunnit!!
Carina

Anonym sa...

du har vackra barn, fint nytt hus och vinner tävlingar... tur att du drabbades av en man som inte tränar, annars hade det ju varit orättvist :-) Trevlig helg och hälsa familjen /M

Sassa sa...

Vilket flyt du har nu!Passa på att njuta lite nu så blir allt bra!
Kram från Sassa

Fröken Tindra sa...

Grattis! Och dubbelt grattis! Vilket underbart hus det ser ut att vara som ni köpt! Och så klart att det är annars hade ni ju inte slagit till! =0) Så spännande det måste vara. Lycka till!!
Ha en skön helg!
Kram!

Signe 1 sa...

Du är inne i ett stim nu tror jag allt;-) Congrats!

Själv kollar jag på recept på chokladdoppade jordgubbar som jag ska bjuda tjejerna på imorrn, och lite bubbel till såklart, innan vi drar ut på lokal, hihi...

Kram!

Stämningsfullt sa...

Grattis till vinsten och grattis till ert FANTASTISKA hus!!

Sommerlyst sa...

Hei du...hvilken gledelig nyhet angående huskjøp! ...og for ett fantastisk hus dere har kjøpt...WOW!!
Gleder meg til å se enda mer fra det!!!!

Så spennende!

Klem M

Lilla gårdshuset sa...

Grattis och lyllos dig att få hem Ernst i ett litet paket;).

Kramis/Heléne

Aratorps Lena sa...

Grattis till vinsten! Jag sitter i soffan efter middan med ett glas rött och orkar faktiskt inte resa mig. Trots fotboll på TV:n... Lars har som ambition att inte missa en enda match. Suck. Det började med att han gick hem klockan fyra i dag för att inte missa första. Ja, ja. Hoppas din kväll blir mysig! Kram

Engelska Villan sa...

Å, härligaste Ernst! Grattis till vinsten!
Ha en superskön helg, min sköna.
Kram Anna

H A J sa...

Grattis! Men mest grattis till huset och till grabbarna som har sommarlov nu!! Herregud vad Victor blivit stor!
Vi ses snart!!!
Kramar
Jenny

HEMLÄNGTAN sa...

Vad kul att du vann!!! Den boken skulle jag också kunna tänka mig. Jag gillar Ernst, han är verkligen duktig på det han gör!

Hoppas du haft en finfin lördag. Själv så är jag såååå nöjd med helgen så här långt. Trist bara att vädret inte visar sig från sin bästa sida. Jag är så trött på regnet och blåsten... Snart blir det nog till att boka resa till ett soligare land.

Ha det underbart!
Kram, Jenny

Vita Lyckan sa...

Grattis, den är jättebra! Rekommenderar potatissalladen med västerbottenost!

Tänkte bygga hans benställning och gjuta en skiva i betong nu i sommar!

Kram, Karin

Sjöboden sa...

MEN vilket fint hus ni har köpt!!
Grattis och lycka till.

kram C