fredag, juni 18

Trött & Bruka....


Härlig fredag...

Helg igen! Tjatig är jag men det finns bara fredagar och måndagar,  iallafall i mitt liv. Hoppas att ni har haft en bra vecka alla goa därute. Har lite att ta igen hos alla bloggare. Har varit så trött denna vecka så jag har bra sjunkit ner i soffan på kvällarna. Idag var vi och hämtade det nya soffbordet, ett runt Brukabord. Jättefint, och snyggare i verkligheten är på min dåligt tagna bild. Blev snyggt till vår Howard, i jeans Ja jag är så trött så jag orkade inte ens lägga ner någon kraft på min bild, hihi......Men vilken space det blev i rummet, gör mycket innför visningen i augusti av vårat hus. Vi har så vackra golv så jag tror att jag inte vill ha någon matta, tror inte att jag vill ha det i nya huset heller för där är golven ännu finare. Men som min vän C sa, ekot....Kan bli ett väldigt eko, men jag får se. Hösten kanske har något kul att komma med på mattfronten. Skall inte handla för mycket, känns som att vi måste komma in i huset och bo in oss först. Annars kan det ju bli helt fel, för både maken och jag har en tendens ibland att ha alldeles för bråttom. Ha en trevlig kväll alla....

Kram Anne





24 kommentarer:

Annas Lycka sa...

Hej sötnos
Här börjar jag bli sjuk , hostar och känner mig som en trasa....Sååå roligt!!

Bordet är finfint och bilden inte alls så dum...:)

Hoppas att du finner kreft o energi i helgen nu....Kram Anna

alegni sa...

brådis har det varit här också.
vilket fint soffbord! jag söker själv ett nytt vitt soffbord, men än har det inte kommit emot trots att jag sökt i alla affärer, både de som finns här i trakten och på nätet. den som väntar på något gott...
du gör nog rätt i att spara shoppandet till senare, även om det är svårt att låta bli, jag vet!
skön helg!
kram
ingela

Anneli Stålberg sa...

Ha en riktigt kärlig och avkopplande fredagskväll :)

Kram!

Anneli Stålberg sa...

Kärlig är ett nytt trevligt ord som jag hittat på, visst låter det härligt :D Eller så var det så att jag menade härlig :D

Kram!

Nilla Q sa...

Ja, visst är det skönt med fredag!! Vad fiiint ni har det! Tycker det är helt rätt att inte ha mattor när man har fina golv:)

Trevlig helg!

Kram Pernilla

Malin - I min trädgård sa...

Precis sådär känner jag med mina golv också - och jag tycker det är riktigt skönt utan mattor faktiskt.

Ha en skön helg!

Kram M

Grodmamman sa...

Vi har inte många mattor i vårt hus heller, men jag gillar den vi hade i vårt vardagsrum tidigare så den kommer nog att åka fram igen.
Fint bord ni har köpt och jag tycker att ni är kloka som inte köper en massa innan ni flyttat. Jag har ibland varit för snabb med saker jag köpt och sedan ångrat mig massor.
Underbart med fredag!:)
Kram

A House With A View sa...

Så himla fint bord! Passar jättebra till soffan!

Kramizar aka

Carin sa...

Men du, då är vi två!!! Precis så känner jag oxå... Måndag - Fredag -Måndag.... Och den här helgen kommer försvinna i ett nafs, för vi beger oss till Danmark i ottan i morgon... Men kommer inte hem förrän måndagkväll så nästa vecka blir KORT!!! :D
Ha en fab helg! KRaaam Carin

Helenas loggbok sa...

Bordet är superfint. Det finns på min "vill ha lista"! Jag har aldrig haft mattor förrän nu i huset i Luxemburg. Här har vi stenväggar och stengolv överallt (utan i sovrummen där det är trägolv) och jag kan säga att det ekar. Är heller inte så förtjust i gardiner, men det måste vi oxå ha i flera rum för rummen är så stora, så att vi får ner ljuden!

Jag vill oxå shoppa i sommar till vårt nya sommarhus, men man får försöka bärja sig tills det är är färdigbyggt och man ser hur det kommer se ut!

Ha en skön helg, vännen!
Kram
Helena

♥ Fyra årstider sa...

ÅÅÅ vilket snyggt bord..passar till en snygg kvinna.Skickar ett mail:-)
Kram Lotta

Fröken L sa...

Vilket jätte fint bord! Jag gillar vitt. Gillar också fatet med alla ljusstakar. Att tända ljus är det bästa myset som finns. Ha en skön fredagskväll!

Kram Dila

Signe 1 sa...

Vad fiint det blev med brukabordet darling!! Vi rings i helgen, prata prata!!:-)

Kraam S.

Fröken Tindra sa...

Kikar in och önskar dig en skön helg!!
Kramisar!

. sa...

Jättesnyggt bord! Får jag fråga vart du köpt det?

Kramkram
Ullis

Anonym sa...

Soffbord är ett svårt kapitel tycker jag. Men ditt var snyggt. Jag har spanat in ett med betongskiva från Bruka...Kanske hamnar det hemma hos oss i framtiden.Ha en skön fredag/Annica

VITA NYANSER sa...

SÅÅÅ fiiint!!! Riktigt snyggt! Ja, mattor är det inte mycket av här heller, och ett sånt fint golv ska ju synas. Så ni ska sälja både radhus och stuga nu, mycket styling. Inte för att du behöver styla inne, men i förråd och sånt brukar man (JAG) få ta sig en rejäl sortering = ), det ska ju kännas som att de nya ägarna äntligen ska kunna få ordning och reda, och som att tvätten tvättar sig själv i det nya huset= )! SÅÅÅ underbart kul att få flytta, jag får fjärilar i magen av bara tanken på det roliga som väntar dig!!!

Ha en skön helg!
Kram L-L

Aratorps Lena sa...

Fiiiint! Passade som en smäckamössa! Fin bild av en trött fotograf... Nyfiken på priset... Kramis!

Levis o Vilda sa...

Jätte fint bord och är så förtjust i dina Howardsoffor! Ja du, inför visning kan man lätt bli nervvrak, vet inte hur många nätter jag låg o tänkte hur jag skulle styla här hemma... Såå skönt att det är gjort! Önskar dig en riktigt bra helg!
Kram kram Mia

Hemmalycka sa...

Snyggt bord gulliga du, den där tavlan är oxå jättefin har du gjort den själv?
Ha en fab lördagskväll, här blir det bubbel :)
Kram Åsa

Hem och Lycka sa...

Å vilket fint bord!

kram Mia

Bella sa...

Vilket fint bord ni köpt!!

Jobbigt för dig att vara så trött, hoppas du får möjlighet att vila i helgen så du känner dig lite mer utvilad efter helgen.

Spännande med nya huset, ska bli så kul att få följa med i flytten ;)

Ta hand om dig

Kramar Bella

Vitt och Blått sa...

Superfint bord! Vi är ute efter ett nytt till vår nya soffa som kommer nästa vecka! Skulle gärna ha ett från Bruka, men det är dåligt med återförsäljare i närheten. Gärna ett vitt med betongskiva, vi får se.. Trevlig helg - kram E

Unknown sa...

Mycket trevligt soffbord. Bruka har alltid så mycket fint.

Just nu är jag dock glad att jag inte har ett sååå fint bord... Blir gärna repor från diverse leksaker.

Kram