tisdag, juni 1

Lyckan.....

Är fullkomlig hos Wictor.....Igår hämtade vi hem tavlan som han har pratat om ett tag. Först undrade vi vad det var för hemsk tavla han hade sett när han visade en bild på mobilen. När jag var på staden en dag slank jag ner i denna blingbling affär och tyckte faktiskt att den var riktigt cool, 1,50 lång och skulle passa i rummet som vi håller på att greja i . Fick med mig maken ner i lördags och han tyckte som jag och vi hämtade den igår. Passar en skatekille.....I mitt huvud och mage är det lite jobbigt just nu, därav att jag inte har hälsat på era fina bloggar och skrivit en rad. Vissa saker är trevliga och vissa saker mindre trevliga. Men snart skall vi på "äventyr" igen maken och jag, om exakt 2 timmar.....Jag håller er på halster ett tag till och sedan får vi se om det blir positivt eller negativt, ja vem vet hihi. Ikväll skall jag försöka skriva ett eller två ord hos er goa tjejer som är här inne och skriver hos mig och ni andra som inte har blogg, kram till er.....
Ha det gott alla....

Kram Anne

32 kommentarer:

Caroline sa...

Kram tillbaka och lycka till! Puss C

Vitt och Blått sa...

Vad kan det vara för äventyr? Tavlan passar verkligen en skatkille, tuff! Kraaaam till dig!

HEMLÄNGTAN sa...

Riktigt häftig tavla, kan tänka mig att den passar bra i ett pojkrum. Så din grabb är ute och letar inredning till rummet själv? Har han fått ditt intresse?

Tråkigt att höra att det känns tungt. Hoppas att ert "äventyr" ändrar det. Lite nyfiken blir man allt vad det är för äventyr...

En himla massa kramar från mig!!!

Jenny sa...

Hej Vännen!
Wow vilken cool tavla!!

Hoppas ditt och makens äventyr blir spännande och roligt:)

Stor kram till dig!

Jenny

mitt skärgårdsliv sa...

Den tavlan var ju riktigt häftig!! Han gjorde bra fynd! Lycka till med ert äventyr :) anar lite vad som kan vara på gång men jag kan ju gissa fel.. Kram på dig!

Lilla gårdshuset sa...

Tavlan passar perfekt till en cool skatekille;).

Kramis/Heléne

Signe 1 sa...

Lycka till nu!! Ring mig igen sen om du har tid, nyyyfiken!!!:-) Kramis

Annas Lycka sa...

Hej rara

Ur häftig bild och så cool till en skatekille :)

Här är livet hopplöst trist just nu med rabalder kring en sk kompis till min äldsta dotter som bara ballat ur. A är förtvivlad o mår skit och sen är vi ju ta mig 17 sjuka JÄMT!!! L har idag fått 39 grader feber o hostar..............Jag ber om styrka!!! KRam till dig min sköna! Anna

Grodmamman sa...

Häftig tavla! Kan tänka mig att han blev glad!:) Vår son är ju 12 år i år och nu när vi lagt nytt golv i hans rum och var tvungna att röja ut allt i hans rum, så vill han göra om lite där inne. Ska faktiskt bli riktigt kul!:)
Lycka till med allt som händer runt omkring!
Kram

Fånga dagen sa...

Häftig tavla, helt klart. Men du nu blev jag nyfiken. Hoppas det mesta är positivt i alla fall för det negativa klarar du dig utan tror jag.
Stor kram till dig
Lena

Stämningsfullt sa...

Häftig tavla! Kan tänka mig att han blev glad när ni kom hem med den :)
Lycka till med vad det nu är ni ska pyssla med :)
Kram!

Helenas loggbok sa...

En cool tavla till en cool kille!
Håller tummarna för äventyret, är så spänd på hur det går!
Kramar från Luxemburg

Anonym sa...

Låter spännande, lycka till! Kram Sofia

a piece of happiness sa...

Hmmm ;) Bild vill man ju ha på äventyret ;)

LiseLotte

Jes/Vita villa vila sa...

Passar verkligen en sk8are!

Alltid lika kul att kika in här vännen!

Kram Jes ♥

Tigris Predikantan sa...

Tänk vad man själv velat ha i sitt ungdomsrum *ler*!
:)

H A J sa...

Cool tavla!
E så nyfiken på hur det går!!
Hur var filmen i går förresten?
Kram
Jenny

EllaNora sa...

Jättefin och cool tavla, lycka till med allt!

Boviksmarinan sa...

Good luck vännen/Kramis Linda

Pia sa...

Häftig tavla...Jag skulle vilja ha en grafitti målning i mina killars rum men var hittar man en som gör sånt...

Aratorps Lena sa...

Hej gumman! Låter som om det är någon på gång i fastighetsbranschen??? Eller? Jättehäftig tavla som passar utmärkt till en skatekille! Jag var på bio i förregår kväll och kollade på Sex... och tyckte att den hade både och. Det lustiga var att jag var på biografen som är med i filmen... Och gick in på röd matta med vakter... och fick champagne innan filmen... Det var många tjejer och bögar i salongen! hihi. Jag skriver ett inlägg om det sen. Hoppas allt är bra annars! KRAAAM

Anonym sa...

For et utrolig stilig bilde!
Nysgjerrig på hva slags eventyr du/dere skal på:P


Klem til deg også:)

Carin sa...

Hello darling! Visst är det kul när man märker att ungarna har egna ideér? Mina barn har faktiskt fått välja tapeter och inredning själva till sina rum... (inom ramen för vad mamma kan tänka sig... ;)) Men det är ju trots allt deras rum! Jag kommer ihåg själv när jag fick inreda mitt flickrum när jag var typ 11 - 12 år... Var lyckligast i universum och tyckte jag hade finaste rummet!
Oohhh, spännande med äventyr! Hoppas det jobbiga i magen släpper snart!
Kraaam Carin

Hemmalycka sa...

Väldigt häftig tavla tycker jag med. Lycka till med vad det än är.
Kramiz Åsa

Fröken Tindra sa...

Häftig tavla! Förstår att den passar en skatekille.
Vad tråkigt att det är jobbigt för dig nu. Livet är skit ibland när man känner så. Allt blir så tungt på något sätt. Men du verkar ju ha
haft "äventyren" att se fram emot. Hoppas att det senaste gick bra! Har fått för mig vad det kan vara... Men vem vet? =0)
Ha en bra dag! Själv är jag ledig. Skall spendera tid och pengar ihop med mamma. Hi, hi.
Kram!

Godastunder-tokigaidéer sa...

Tavlan är jätte häftig förstår att den föll er skeatar kille i smaken, vi har en sån kille här hemma med och skulle tro att han skulle bli överlycklig för en sån tavla.

Ha en bra dag
Kram Anna

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Tjena! TACK så mycket för bebisgratulationerna! :)

Du den tavlan var skitsnygg -skulle passa min 14-åring.
Ha det så bra tjejen -äventyr lät ju spännande!!! ;)
KRAM

VITA NYANSER sa...

Hej vännen! Så spännande med äventyr!!! Det räcker att kika in här för att jag ska få äventyr i en just nu mycket jobbintensiv period, men idag tar jag mig tid att kika in till dig. Tänker på dig och hoppas att det är bra, måste ju veta vad det är för något ni har på gång = )!!!

Kram L-L

Vitt och Blått sa...

Nu blir jag alldeles för nyfiken! Hoppas att det är en positiv överraskning då! :) Håller utkik.. Ha en bra torsdag! Kram E

Ocean showroom sa...

Hej vännen! Jobbigt att saker är tunga. Hoppas att det snart vänder. Själv är jag uppe med tuppen med en morgonpigg liten son. :-) Tuff bild! Tror den blir perfekt på rummet. Kram Alexandra

alegni sa...

vad är det för hemligheter ni hittat på igen ;)
trist att du inte mår bra, hoppas allt blir bättre snart.
snygg tavla, passar alldeles perfekt i ett pojkrum!
kram
ingela

Vita Lyckan sa...

Hittade hit genom Blått och Vitt tack vare ditt underbara bloggnamn! Du har liksom sammanfattat livets höjdpunkter.

Imorgon blir det en flaska Moët, för då kommer gubben min hem efter att ha varit på utolmandsuppdrag i en månad!

Ha det gott!

// Karin ♥