måndag, juni 21

Vinst igen.....Hipp Hurra!

Min fina vinst
Hallå alla!!! Härligt väder när man fortfarande jobbar som jag gör. Inte för varmt och inte för kallt och solen tittar fram växelvis. Min fina vinst som jag har vunnit från Linda, Boviksmarinan damp ner i brevlådan idag. Tack snälla vännen, den kommer stt bli så fin i vårat nya hus. På tal om hus ja, idag hade vi tid med besiktningsman i det nya huset kl 13...Ingen kom, vi ringde och ringde. Han hade bommat tiden och tagit den han först föreslagit så han och ägaren hade besiktat det i morse. Kändes lite lustigt för oss eftersom det är vi som skulle besikta och så var vi inte med!!!! Ikväll kommer mäklaren hem på middag som skall sälja vårat hus. Bjuder på en dåligt tagen bild med min lilla väskkamera från bilen på vårat nya hus från gatan sett. Ha det gott...


Kram Anne

19 kommentarer:

Lauras gård sa...

Men vad är det för besiktningsman? Är det ni som betalar för den så ska ni ju självklart vara med. Jag lät besikta mitt hus i Örebro innan jag sålde det men då var det ju jag som säljare som betalade och var med. Ska köparen besikta ska den vara med. Huset ser så fint ut! Kram Stina

Grodmamman sa...

Konstigt med besiktningen, men ni har verkligen köpt ett fint hus!:)
Grattis till vinsten också!
Kram

Gabriella sa...

Turgumma där! Vilken fin korg du vunnit :-)

Lustig besiktningsman, klart att ni skulle varit med! Det ligger väl först o främst i ert intresse att huset "mår bra"? Vilket det säkert gör! Huset är en dröm!!

Ha en finfin dag! Bella

House number 15 sa...

Du kammar hem vinster lite här o där;=))

Vilket hus, det är så fiiint!!
Märkligt att ni inte är närvaro vid besiktningen.

Bordet blev kanon till er snygga soffa.
Kram C

Levis o Vilda sa...

Alltså ert nya hus är rena drömmen, det är sååå fint! Hmmm, skumt med besiktningsmannen, är ju liksom för er skull som man gör den... Kram kram vännen!

Evelina sa...

Hej! Jag tycker din vita tavla med svart stjärna var så himla fin! Var har du köpt den? Eller du kanske har gjort den själv...?!

Hemmalycka sa...

GRATTIS din lilla turgumma :)

Fånga dagen sa...

Men hallå tjejen!
Vilken vimsig besiktningsman, förstår om det kändes snopet.
Men du jag är faktiskt riktigt förälskad i ditt hus jag, ser så enormt stort och härligt ut, gud vad du kommer trivas där.
Och vilken fin vinst också, grattis till den.
Ha en riktig skön vecka nu min vän.
Kram Lena

Två systrar sa...

Men..vad du vinner då!!! En man i våra trakter vann visst 90 millar på nått lotto....morrrr. Huset ser helt UNDERBART ut. Kram Maria

Anonym sa...

Snopet med besiktningen, så får det nog inte gå till. Låter inte som en seriös besiktningsman. Vackert hus har ni i alla fall köpt :). Ska bli spännande att se fler bilder sen. Kram Sofia

Nilla Q sa...

Jag har ju inte riktigt hängt med på ett tag, men så mycket förstår jag att ni alltså ska flytta. Och det till ett helt fantastiskt, underbart hus!!!

Ha en bra kväll!

Kram Pernilla

Bella sa...

Känns ju aningen knepigt att besiktningsmannen inte ens ringde er innan han började besiktningen... Det är ju ni ska vara med och fråga, titta och se...Huser ser i alla fall jättefint ut och jag hoppas ni kommer trivas minst lika bra som i ert nyvarande!

Grattis till turgumman :) Fin bloggvinst!

Ha det gott och så hoppas jag att du känner dig lite piggare

Kramar Bella

Berthas Oldebarn sa...

For et nydelig hus!!!Grattis!!! Gleder meg til å følge med...
Klem Hege

HEMLÄNGTAN sa...

Nämen, vinst igen! GRATTIS!!! Det är du väl värd.

Låter väldigt konstigt med besiktningen, självklart ska ju ni vara med! Håller tummarna för att eran husförsäljning går bra!

Kram, Jenny

Home of Nina sa...

Hej Anne! Jag kanske har missat... när får ni flytta in? Kan se dig svansa omkring i ert nya palats! Ska bli så spännande att få se bilder innifrån också, med din fina smak för inredning!

Tulipa sa...

Alltså huset ser helt underbart fint ut!

Det kommer att bli så bra!!

Och så grattis till vinsten, nu har du flyt!

Kraam mariette

kardemumma sa...

Grattis till din fina vinst! Tyvärr vann du inget hos mig ;(
Huset ser underbart och det ska bli superskoj att se planlösningen och stilen. Känner mig som nyfiken i en strut men vad gör det om 100 år ;)
Stor kram Carina

Aratorps Lena sa...

Grattis till vinst! -Och hus igen.... Men vilken tjomme! Görs det om då eller?

Laga nu en riktigt god mäklarmiddag så han gör sitt yttersta med försäljningen! Kram!

Carin sa...

Men hallå eller??? Jag tror nog att jag hade blivit lite lätt sur om jag inte fick vara "med" när besiktningen gjordes... Men vi får väl hålla tummarna på en opartisk besiktningsman... ;)
Grattis till vinsten, förresten! Du verkar var en riktig turgumma!
Kraaam Carin