söndag, juni 13

Lat............

Började dagen med en PW med vovven och kär vän.....Sen slog jag mig ner i solen med en bok när familjen åkte på flyguppvisning, skönt. Jag väntar på min vän L som är hemma från London över helgen, det blir nog ett eller två glas vitt till räkorna. Nya kuddfoderal till airondeck stolar som har fått stått ute i vinter och dom börjar gråna fint. En eller två säsonger till så kommer dom nog vara helgråa. Långa kuddfoderal endast 29.90:- , H&M Rowells. Ångrar att jag inte tog flera. Hoppas att ni har haft en solig söndag, här har blåsten äntligen lugnat sig. Igår var det nästan storm så då tog jag tag i städning av badrum och matkällare. Ha det gott alla goa därute.....

Kram Anne


 

28 kommentarer:

Lilla gårdshuset sa...

Låter som en toppensöndag!

Kramis/Heléne

Fröken Tindra sa...

Hoppas att du och L får en trevlig stund ihop!
Skönt att ha fått städa undan lite va? Jag plockar och plockar bland mina alldeles för många saker. Suck.
Kram på dig!

Aratorps Lena sa...

Go kväll! Låter som om du haft en go dag! Skönt. Jag har slängt gammalt trädgårdsskräp från förra året och grejat ute hela dan.

Javisst har vi öppet dan före midsommarafton! Till klockan 18 som vanligt. Däremot hat vi stängt midsommarafton... Kul om ni kommer förbi! Jag bjuder gärna på en kopp kaffe!

Fina kuddar! Och visst är det fint när möblerna blir silvriga i färgen? Kram!

Stämningsfullt sa...

Hoppas ni får det trevligt :)

Ljuva Drömmar sa...

Låter som en perfekt söndag!
Man ska ju inte ta ut sig i onödan...vi behöver alla bara sitta och njuta!

Har varit lite dålig på att kika in hos alla så jag hade missat att ni ska flytta. Grattis! Det ser ut som ett toppenhus. ska bli kul att se när du gör iordning.

Hoppas du får en skön vecka, kramar Maria!

HEMLÄNGTAN sa...

Härlig söndag. Det är inte mycket som slår en god bok ute i solstolen. Här var det evigheter sedan som vi hade sol...är i STORT behov av lite sommar nu.
ha dé gott vännen!
Kram, Jenny

Levis o Vilda sa...

Snygga kuddar, verkliga fynd! Lata dagar är det bästa som finns, särskilt om man som du hunnit städa innan så man kan slippa den stressen.
Kram Mia

Grodmamman sa...

Så snygga kuddar!
Här började dagen bra, men sedan har det regnat nästan hela eftermiddagen. Perfekt inneväder!:)
Kram

Bella sa...

Låter som du haft en riktigt skön söndag, skönt med lata timmar i solstolen och trevlig med besök :)

Hoppas kvällen blir trevlig och att du får en bra start på nya veckan

Kramar Bella

promenader på landet sa...

Hej vännen låter som du haft en skön dag! Ha det gott kramar Maria

Ninne sa...

Så go söndag du haft? Det är gott att koppla av i solen, vilket vi inte kunnat på länge!! O så hade du dessutom stadat av inomhus .. Det låter som en toppendag
Kram Ninne

MårsArt sa...

Här har du en som är svag för flyguppvisningar. Växte ju upp i Linköping och följde alltid med min pappa och tittade.
Ibland övningsflygs det riktigt lågt över Vättern, härligt tycker jag! Är alltså miljöskadad sedan barnsben...
Snyggt kuddfodral.
Kram, Agneta

Home of Nina sa...

Finfint kuddfodral, får nog kolla in HM Collection! Stort grattis till ert fina nya hus Anne! Kram Nina

. sa...

Ett glas vitt, räkor och skön kudde...

Behövs inget mer, va? :D

kramkram
Ullis

VITA NYANSER sa...

Vad härligt vännen! Låter som en skön helg!

Nu är jag LEDIG, så underbart med TID och KRAFT till annat än jobb = )!

Kram L-L

Anonym sa...

Grattis, grattis till ert ny hus. Enormt vackert ser det ut att vara. Ser fram emot bilder!!! Kram Sofia

Linruz sa...

De där stolarna kommer bli kanon till nya huset.
Den randiga kudden har ju jag med och håller med dig om att det är ett riktigt fynd.
Kram kram
Lina

Ocean showroom sa...

Supersnygga kuddfodral! Jag är på jakt efter svart/vitt till utemöbeln. Du har inget tips? Kram Alexandra

Ocean showroom sa...

Høres ut som du har fått ladet batteriene i helgen!
Lekre putetrekk!
Har kjøpt noen nye putetrekk for sesongen jeg også, veldig kjekt å slippe oppbevaring av en haug med puter:)
Ha en finfin kveld!
Klem, Lene

Fröken Fräken sa...

Jag försöker lata mig, men någon har fått för sig att jag ska jobba när jag är på jobbet..!! Hur konstigt är inte det?! Men åtta arbetsdagar till semester...
Grattis till husköpet!

Boviksmarinan sa...

Hej gumman..
Hör av dig på min mail: boviksmarinan@hotmail.com så jag kan sända din vinst.
Hoppas du mår bra!/Kram Linda

Sophie sa...

Åh, vilket underbart hus ni har blivit ägare till!! Måste verkligen vara en tid av lite rusig lycka hos er nu!! Lycka till med allt, ska bli kul att följa hur ni inreder huset ;-)

/Sophie

Cathrin sa...

Vilken härlig söndag! Sådana behövs det mer av.

Kram
Cathrin

Vitt och Blått sa...

Oj vännen vad jag känner att jag har missat en HEL del hos dig! Har haft massor att göra sista tiden och idag - äntligen har jag tagit en liten bloggrunda! SUPERgrattis till det alldeles underbara huset som ni köpt! Jag säger bara - WOW! Hur snyggt kommer inte det att bli med ditt piff? Vad spännande, men jag förstår dina känslor, men som du skrev själv - du flyttar inte till världens ände. Lycka till!!!

Superfin kudde du fyndat, jag köpte en del där förra året och det har även blivit en billig matta nu på rean. Vit- och svartrandig.

Ha en bra vecka - kram E

Boviksmarinan sa...

Super duper fint hus Ni köpt, rena drömmen/Kramisar Linda

Sara Mårtensson sa...

Vilket hus!!! Vilket hus! Ni måste vara överlyckliga, inte för att ni hade ett dåligt hus förut. Det var också väldigt fint :-)
Här finns inte sånna hus.. man kan bara drömma om dem. Fina kuddfodral du skaffat!
Ja vi kommer nog båda att ha fullt upp ;-)
Ha en skön vecka!
Kram Sara

ulrika sa...

Härligt med Söndagar då man har hela dagen ledig för att göra sådant som är skönt för kropp och själ.
Kram Ulrika

Fånga dagen sa...

Tjingeling tjejen.
Klart du ska slappa och njuta.
Vad kul med besök så där, inte fel med räkor och vin heller för den delen.
Fina kuddfodral förresten.
Ha en riktigt go vecka nu
Kram Lena