torsdag, januari 13

BlackBalloon.....

Mmm kollar många nätbutiker varje dag och häromdagen ramlade jag på en ny nätbutik som heter Blackballoon. Den är alldeles nystartad, 5 januari och drivs av Jenny som även har bloggen Signerat71. Skål, Tine K och kuddfodral, Day som livar upp mina nya svarta fåtöljer kommer därifrån. Kika gärna in där för där finns myyyyycket fint. Tjohooo, sitter och jobbar och var tvungen att ta en liten drickapaus och passar då på att göra ett snabbt inlägg. Har varit så trött en tid nu så jag har inte orkat med bloggandet, jag är = sliten....Det spinner runt i huvudet något alldeles förfärligt just nu med allt runt omkring....Ses ikväll på bloggen:)


Mysfaktor...Tände en brasa när jag sitter och jobbar vid köksbordet, så mysigt när det sprakar och brinner....

Kram Anne 

15 kommentarer:

Carin sa...

Ååå, måste jag kolla in! Tack för tipset!

Men vännen, jag blir ju alldeles bekymrad för dig... Låter ju inte alls bra.... Var rädd om dig!

Kraaam Carin

Tigris Predikantan sa...

Härligt med brasa!
;)

Fröken Tindra sa...

Du måste vara rädd om dig!! Mys med brasa när man jobbar.
Kram!

Mamma C sa...

Så ta mig en titt på sidan. Härligt med en brasa.
Kram mamma C

Lilla gårdshuset sa...

Tack för tipset. Måste genast kolla.

Var rädd om dig!

Kramis/Heléne

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Kul med nya tips o idéer, tackar!!

Njut vidare på jobb du ;o)=

Blåbärs och smultronstället sa...

Vilka fina saker till hemmet och roligt med en ny butik. Gillar också vitt och svart. Håller på och målar lite svarta saker som jag ska visa senare. Fina kläder i förra inlägget, man vi ju ha allt...
Kram Susanne

mammaxtre sa...

Vad härligt att njuta av en tänd brasa. Lite guldkant på tillvaron tänker jag.

Var rädd om dig.

alegni sa...

åh, vad jag gillar kombinationen svart och vitt. hade min glansperiod redan på åttio- och i början av nittiotalet, men sålde sedan bort ALLT. maken skulle nog få spader om jag fick återfall ;)
ha en trevlig helg och stressa lugnt!
kram
ingela

♥ Fyra årstider sa...

Å tack för tipset, så mycket fint Anne..pussgurka:)
Kram Lotta

Vem är jag.. sa...

Hallå Anna!

Hoppas allt är bra ute i bloggvärden.
Inser att jag har legat på latsiden ett bra tag, men så är det ibland, man ligger inte alltid på topp!
Jag älskar dina bilder!
Vad är det för kamera du har samt vad är det för objektiv du har?
snälla snälla berätta!

Kram

Nilla Q sa...

Åh jag vet, där finns mycket fint!!
Hoppas du får en lugn och skön helg och kan vila . Låter som du behöver det!

Kram Pernilla

Livet är Underbart sa...

Tittar in och önskar god helg! Här hemma kämpar vi på med vattkoppor hos lilla syster. Men snart lite mys i soffan. Kram kram

Anne sa...

Härligt med en brasa när man jobbar, riktig mysfaktor, har min bara tänd just nu, fast jag bloggar ju bara :-)

Den svarta ljusstaken på bilden var himla snygg!

Hoppas du frå en fin helg,
Kram

mina finaste. sa...

Jag har också sett att Signerat71 startat Blackballoon och det ser kanon ut! Gillar nätshoppar för att det är så lätt att handla, man behöver inte rusa runt i massa affärer.

Hittade hit till din blogg för första gången idag och tycker massor om den. Hoppas att du snart återfår energin så att du fortsätter att blogga och dela inspiration!

Kram
Marie