torsdag, januari 27

Greengate och vänner...


 Efterlyser dessa vinglas från Greengate

Ett fång vita tulpaner av min goa vän E

Tjohoooo alla goa:). Hur har ni det i kylan? Usch jag bara fryser och fryser jämnt och ständigt men visst är det bättre med cirkus -10 än på nollan. Är det någon som vet var jag kan hitta dessa vinglas från Greengate? Inhandlade 6 st hos min goa vän Sassa som skall stänga sin butik och jag skulle gärna vilja ha flera. Tycker att dom är så fina, kul att bryta av med.  Ett stort fång av tulpaner fick jag av min fina vän E häromdagen, hon kom som en virvelvind och satte fart på fru K som faktiskt normalt är själv som en virvelvind men går på halvfart efter alla flyttar, jobb. Virvelvinden hjälpte till att packa ner allt som skall till loppis och hon tog t om med sig allt för att lämna det på Majas loppis till våren. Mmm, E du är allt en bra vän och det är jag inte ensam om att tycka. Ställer alltid upp på allt och alla:) Ha en fab torsdag för imorgon är det fredag....Psst ikväll skall jag masa mig iväg och köpa jogginskor, tro det eller ej.

Stor kram Anne

14 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Jag har glas hemma som kommer från Gotland. Jag kanske ska efterlysa sådana, man kanske får napp.

Kramis

Jessica sa...

Hej vännen,
Härligt med sådana vänner!
Och mycket roligare att göra såna lite tråkiga saker när man är två.
Lycka till med skoköpet!
Kram Jessical

Grodmamman sa...

Kan tyvärr inte hjälpa dig, men håller med om att de var fina!:)
Härligt med sådan vänner, de är guld värda.
Lycka till i skojakten!;)
Kram

House number 15 sa...

Förstår att du vill ha fler
för vad fina de var. Men kan inte hjälpa dig...

Sådana vänner växer inte på trän, härligt, och ibland behöver man någon som sparkar igång en;)

Kram C

H A J sa...

Jisses, sådana vänner växer inte på träd!! Lyllos dig - och henne för att hon har dig!
Ska inte var så himla tuff för att jag var ute och sprang här om dagen - nu sitter jag här med halsont och snuva............
Lycka till med joggingskorna!
Stora kramen
Jenny :)

HOUSE of ADELA sa...

Jättefina glas, har inte sett dom innan! Å vilka härliga tulpaner med! Inte konstigt om du är trött efter en stor flytt och renovering;)

Kramar
Adela

Aratorps Lena sa...

Hur många vill du ha, vännen? Jag har rödvin, vitvin och selter. Kramis

Carin sa...

Halloj vännen!

Här har en STOOOR svart/vit pålle fått fart på mig i kväll.... Ridlektion och hoppning på programmet... =)) Konstigt att man känner sig som 14 igen... Varenda gång! Och den pållen jag red i dag, ÄLSKAR att hoppa, och fort skall det gå, så att jag nästan tappade andan! Whiiiii.... Så kul!

Fina glas! Ser att du får ta en tur till Fritsla igen... ;-)

Kraaam Carin

HEMLÄNGTAN sa...

Oj vilken vän; först ett fång blommor OCH så en massa packhjälp... snällt!

Ja det tar sannerligen på krafterna att flytta. Hoppas du återfår dina krafter snart. Tror det kommer med våren! Såg på vädret att det ska bli +6 grader och sol på tisdag = vårkänslor.

Kram, Jenny

Mamma C sa...

Tyvärr vet jag inte var du kan hitta flera. Men dom var riktigt snygga. Hoppas du hittade ett par bra träningsskor.
Kram Mamma C

mammaxtre sa...

Vilka fina tulpaner!

Kirsti sa...

Jeg elsker hvite tulipaner.For en fantastisk venn.

Snäckskalsdalen. sa...

Snygga men jag kan inte heller hälpa till.
Tulpanerna är underbara också.
Agneta kram

Anonym sa...

www.systerlycklig.se

Tror du kan hitta vinglasen där :)
Kram Alexandra