lördag, januari 22

Formex=trött i ben och fötter...




 Mmm, denna man såg vi:), inte min favorit men dock ok....


 Henne såg vi inte, men en stor skål med ostbågar i hennes monter


Tofs kommer inte in i mitt hem:), serious....
Bilder, alla hämtade från nätet....

Jag är trött i ben, fötter och huvud men ack vad många intryck. Jag hade ju inte tillstånd att ta kort hihi så ni får nöja er med bilder från nätet:). Vi drog kl. 8 morse min vän H och jag. Mycket ventilerades i bilen upp.
Irrade omkring ett litet tag innan vi kom på bana. Kl 12 var vi inbokade för visning på Cult Design av min goa FB kompis och bloggvän Victoria med bloggen Dahlarna . Vi träffade VD Magnus Tyrén, kan säga att han är jättetrevlig:). Vi fick en gåva och en till kommer på posten lite senare, that´s nice:). Sen gick vi och gick och gick, irrade runt och kom tillbaka till samma ställe vi hade varit på innan om och om igen, mycket fnitter.Mycket snyggt, min favvo är ju bland annat PB Home, THG osv osv.....Köpte inredningstidningar till en billig peng. Summarum är tycker jag om jag skall vara ärlig att mycket ser likadant ut från förra året. Kan inte påstå att vi hade känslan WOW när det gällde någonting men ändå mycket fint. Nu skall jag nanna.

Stora kramen Anne

19 kommentarer:

Carin sa...

Ha ha ha! Så det blir inga tofsar hos fru K? :D Jag är heller ingen tofsfantast, om sanningen skall fram... ;-) Så det var inga radikala trender på intåg då??? :D Utan man kan i lugn och ro fortsätta på det spår man slagit in på, med andra ord... Hi hi...

Ha en härlig söndag! Kraaam Carin

Snäckskalsdalen. sa...

Kul och trevligt att få rapport därifrån, mycket uppskattat!
Kram

Tulipa sa...

Hej Anne!

Visst är mycket likt...det gäller att hitta det man inte redan har och som passar ens butik. En del som man tyckte var super i fjorl kanske man inte tycker är lika super nu...
Jag är dock jättenöjd med mitt besök och tycker att jag fick ut vad jag behövde av den.

Och visst blir man trött...mycket att ta in och många rundor att springa...

Kraam Mariette

Helenas loggbok sa...

Vad kul med besök på Formex, även om det inte var så mycket nytt får man kanske ändå lite inspiration!

Tofsar är inte min grej heller. Vi har en lite tofs här hemma sedan många, många år. Den hänger på nyckeln till Wimas garderbo.

Ha en skön söndag!
Kramis
Helena

Fröken Tindra sa...

Men här finns en och annan tofs hörru! ;0) Tack för rapporten, det låter så himla kul.
Vi har varit och kikat på tapeter till matrummet. Svårt att bestämma sig. Allra helst när man inte hittar det man föreställt sig.
Ha det!
Kram!

alegni sa...

oavsett vore det kul att få uppleva den mässan någon gång. synd att stockholm ligger så avsides från oss sett ;)
kram
ingela

Boviksmarinan sa...

Hej Anne!!
Det var länge sen sist, har dessvärre inte hunnit vara så aktiv med bloggandet. Oh så kul att fara på Formex mässan. Min dröm är att åka dit ngt år & ffa ha startat en egen butik. min STORA dröm. Men än så länge har jag inte vågat. Hoppas du mår gott & önskar dig ett HÄRLIGT 2011. Kramis Linda

mammaxtre sa...

Jag brukar också passa på att handla inredningtidningar till en billig peng när jag är på mässor med inslag av inredning. Härligt!

Vad bra att du haft det bra.

Anna sa...

Vad roligt med formex! Verkar som du haft det riktigt bra där!

Gillar din blogg! Hit återkommer jag gärna

Limetwig sa...

Jasså inga tofsar...hur vågar du :)
Har hör det av andra också att det inte fanns nåt särskilt nytt i år, ja men då kanske man kan komma ikapp det som är modernt :)
Ha det bäst! Åse

HEMLÄNGTAN sa...

Ja nog blir man trött i fötterna och benen av att gå på mässa. Vår andra dag på mässan var ännu värre så jag var lite extra glad över badkaret på hotellet.

Hoppas allt är bra med dig!
Kram, Jenny

mitt skärgårdsliv sa...

Den mässan måste jag nog komma mig på nån gång :) Här i huset blir det inte heller några tofsar ;) Ha det bra!

Vitt och Blått sa...

Inga tofsar för dig då? :) Inte här heller! Roligt och inspirerande med Formex, om inte annat att komma iväg en sväng... Ha en bra vecka! Kram Ewa

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!

Hehe du gillar inte tassles alltså? :P Verkar som om ni hade det skoj på Formex iallafall!

Hur har ni det i nya huset? Börjar ni komma i ordning?

Så fina klänningar du visar, ser mysiga ut allihop!

Lycka till med allt runtikring huset och ha en fin vecka!

Kram Susanne

Livet är Underbart sa...

Hej! Tittar in och hoppas du har haft en bra start på veckan. kram kram

kardemumma sa...

Vad synd att vi sprang på varandra! Det hade varit skoj. Maria M såg jag vid två tillfällen ;)) Avis?!
Kram på Dig!
Carina

kardemumma sa...

Du jag tror jag har lite släng av dyss. Jag menade precis tvärtom :)
Kram C

signerat 71 sa...

Hej Anna,
Synd att vi inte bestämde att vi skulle träffas - hade varit riktigt kul eftersom vi båda var på plats i lördags.
Kram J

Husprojekt Drömhus sa...

Visst var det trevligt på mässan, håller med att det känns i hela kroppen! på ett dygn satt jag i bilen i 11 timmar, umgicks i 2 timmar, sov i 5 timmar & var på mässan i 6 timmar.. HELT SLUT, men det var värt varenda minut!

Fick en massa fina bilder från mässan om du vill se en tillbakablick :)

Kram & ha en trevlig kväll,
Tiina