tisdag, januari 4

En skönhet.....

Hallå....Vad det snöar IGEN. Nyårsafton regnade det och blåste här och nu toksnöar det igen. Lustigt väder vi har så säg:). Sitter och kör in leverantörsfakturor, inte så kul om man säger så. Tog en liten paus i knappandet på datorn, lite iaf. Sitter och drömmer om min vän på 4 hjul som skall bli familjens "lilla" 2:a. En riktig liten skönhet. Undrar vad min Gordon Setter säger om den, hon som inte gillar att åka bil och nu skall hon tryckas in i den. Nu när vi bor på "landet" så krävs det 2 bilar tyvärr. Landet och landet, men inte centralt som vi bodde innan. Innan var det så lätt att bara slänga sig på cykeln. En liten Ica affär har jag nära till iaf, ca 50 meter, det är lyx i vardagen när man bara skall komplettera. Lätt att även skicka iväg barnen.Inte långt från oss ligger även en fiskaffär och en restaurang, runt hörnet hihi. 
Näpp dags för lite mera leverantörsfakturor sen faktiskt målning av svart halvmånebord, finally....Hoppas att ni alla mår finfint...

Stor kram Anne

12 kommentarer:

Linruz sa...

Kraaaaam på dig raring.

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Ja det med o bo långt från affär, eller en som stänger kl.16 o ingen annan finns...vet jag allt om!
Inte alltid så lättt o komma ihåg "allt" som ska köpas in, men jag har lärt... ;o)=
Lycka till med pappersarbetet!
kram Anna

Grodmamman sa...

Vi bor lite längre från en ICA-affär, men den är öppen till 22 och det är lyx!:) Annars cyklar vi för det mesta och det är också lyx att slippa använda bilen mer än nödvändigt!:)
Lycka till med pappersarbetet, låter inte jätte kul.
Kram

Mamma C sa...

Här hemma är det cykel som gäller om man ska till en närliggande Coopaffär. Ska det storhandlas så blir det bil till centrum.
Kram Mamma C

H A J sa...

En ny fyrhjulad kompis är aldrig fel! Blir ju nyfiken på vilken sort, färg mm!
Halvmåneborden var väldigt fina. Kommer att bli ännu finare med färg.
Fick mail av Day idag. En av kuddarna jag beställde var slut. Hur kan det bli så undrar jag? Beställer man och betalar så ska man ju få det man har betalat för! Lövet var slut. Blev erbjuden en annan, samma motiv men annan storlek. Får väl nöja mig med den. Lite besviken!
Kram
Jenny

Nilla Q sa...

Hej Vännen!

Nu blir jag nyfiken på din nya "fyrhjuling"! Bilder sen!

kram Pernilla

Annas Lycka sa...

Hej raring
Ååååå undrar hur det blir det där svarta.... :) Vad är det för färgsort du valt? Blankt, matt?
Har ju mitt förb.... skåp som borde målas......Ahhhh


Kram söt! anna

HEMLÄNGTAN sa...

Åå vad skönt att ha en mataffär så nära. Vi har ca 1km till vår närmaste vilket jag ändå tycker är ok. Dit blir det många turer varje vecka...

Må gott vännen!
Kram, Jenny

Jenny sa...

Lämnar ett litet avtryck!
Fin blogg!
Kram J

Carin sa...

Hallå vännen! Vilket väder... Vi hade oxå regn på nyår vilket förvandlade hela Finabo till IS!!! Och så lite mera snö uppe på det nu... Ja ja...

Gårdagen tillbringades golvad av värsta migränen, så nu väntar lite leverantörsfakturor på mig med... He he...

Kramar i massor! Carin

Fröken Tindra sa...

Det där låter spännande! En ny kompis alltså?
Här snöar som skam idag.
Kram!

a piece of happiness sa...

Mysiga bilder du bjuder på. Ser att ni ligger och fixar med huset. :)) LiseLotte