måndag, januari 31

La familiavägg...

Grå och vit roskudde, Life kudde från ZBH, lampa och soffa Ikea

Min "VI" vägg som jag påbörjade i gamla huset skall fyllas på, denna gång hamnade korten på kontoret. Hade en seg dag igår efter fest och utgång i lördags. Det märks att man inte är ung längre om man säger så. Igår fixade vi och grejade i huset och idag var det jobb igen. Herregud vad helgen springer iväg, önskar att den var 5 dagar och man jobbade 2, det skulle vara något eller hur? Ska bädda rent idag, finns inget skönare än att glida ner mellan lakanen på kvällen med vetskapen om att det är nybäddat, hm får nog städa till linnéskåpet också ( Så jag hittar i röran). Ha det bäst...

Stor kram Anne 

21 kommentarer:

alegni sa...

snyggt! jag står här och väger för och emot en fotovägg när jag nu har fått ett nytt rum att inreda. ramar och bokstäver har jag redan, måste bara bestämma mig så småningom.
fin vecka! kram
ingela

Helenas loggbok sa...

Vad fint och vad kreativ du är!
Jag njuter verkligen av att inte behöva jobba just nu. Jag kände precis som du, tänk om man fick vara ledig 5 dagar och jobba 2! Tids nog måste jag ju lämna detta lyxliv och återgå till ett normalt liv i Sverige, så det gäller att njuta medan man kan!

Stor kram och ha en bra start på nya veckan!
Helena

H A J sa...

Supersnyggt!! Vitt - svart o gått!! Nice!!!
Har varit dyngförkyld hela helgen!! Angående bordet så är det nästan klart. Ska målas med trävax i grått en gång till. Vaxet tog slut så jag får besätlla hem mer från färgaffären. Inget dom hade på lager tyvärr.
Till min stora besvikelse har brädorna slagit sig när dom låg på tork så nu står skivan med tyngder på sig i förhoppning om att det ska räta ut sig. Trist när det inte blir riktigt som man tänkt sig :(
Kramar
Jenny

HEMLÄNGTAN sa...

Ja det är något speciellt med nybäddad säng.

Jag borde också ta tag i vår tavelvägg här hemma...
Ha dé gott vännen!
Kram, Jenny

Fröken Tindra sa...

Jag har en dimturkos så´n kudde. Gillar dem!
Vad roligt med utgång i helgen. Men det tog på krafterna förstår jag. =0)
Nybäddat är en härlig känsla! Snart dags här också. Ordning i linneskåpet, vad är det? Hi, hi...
Kram!

VITA NYANSER sa...

Så snyggt!!! Din fotovägg är superfin med dina fina bokstäver, jag kommer aldrig till skott med min fotovägg, har i och för sig en variant av den, kommer på bloggen snart.

Jag håller helt med ditt härliga förslag om helg, kan du inte bli politiker, jag röstar på dig = )!!!

Stor kram L-L

Levis o Vilda sa...

Hihi, nae visst är man inte 20 längre (trots att man ibland tror det)? Hoppas det var en trevlig kväll iaf!

Fint med tavelvägg! Jag håller också på och klurar på en. Får se vad det blir av det!

Ha en bra vecka!

Kram Mia

Bella sa...

Det är ju så snyggt med svarta ramar och svartvita foton på en vit vägg!! Jättefint blev det :) Du är så pysslig, tror jag skulle behöva lite av din kreativitet för tillfället...

Håller med om att det borde vara 5 lediga dagar och 2 man arbetar, hade väl varit en perfekt fördelnign?!!

Hoppas du får en mysig kväll

Kramar Bella

Carin sa...

Halloj vännen! Jag är den först till att hålla med om den arbetsfördelningen! :D Suttit med bokslut heeela da´n... Och när man kommer hem är det bara att ta tag i ridklubbens bokslut.... Är ju så himla korkad!!! Och kan inte säga nej... ;-)

Finfin vägg!!! Hade en så himla mysig tavla med kort på oss, men vet i sjutton vart jag gjort av den... Åkte väl ner vid någon renovering och hamnade väl innerst i garderoben eller bingen... ;-)

Myyys nu ordentligt när du kryper ner mellan din fräscha lakan i kväll! :D Kraaam Carin

♥ Fyra årstider sa...

Hej min fina vän

Ta med den andra söta flickan från stora staden och kom hit någon dag. Jag har lite svårt att åka nu som du vet..men ni är välkomna hit!
Kram Lotta

Mamma C sa...

Lät som en suverän vecka. ledig 5 jobba 2, det måste man väl kunna fixa på något sätt. Snygg vägg du har påbörjat.
Kram Mamma C

H A J sa...

Visst är jag en hemsk mamma som glömmer att lämna av sonen :)
Vi hade satt ihop plankorna innan målning....hjälpte inte....:(
//webbmaster J

Snäckskalsdalen. sa...

Väldigt fin familjevägg och vackra kuddar, mysigt.
Agneta kram

Anonym sa...

Himlans fint på väggen! Har med haft många funderingar på en familjevägg.. men eftersom jag aldrig är med på några kort själv blir det ju en väldigt liten familjevägg! haha :)
kramar!

Ida -www.lippstick.se sa...

Så snyggt!
/ Kram Ida-www.lippstick.se

Anonym sa...

Fin vägg! Zelected by Houze kuddarna är en favorit :-))

Grodmamman sa...

Vill också ha en sådan där tavelvägg, men det kräver ju en del mätande och tänkande och det tålamodet har jag inte just nu!:) Kan inte bara sätta upp foton hur som helst utan det måste finnas en struktur för att pedanten i mig ska orka med att se det på väggen!;)
Kram

Anne sa...

Hej!

Det är så fint med familjeväggar!
Jag har också planer på att skapa det hemma hos oss, måste ha lite fler bilder bara :-)

Kram

mammaxtre sa...

Jag håller med dig. Den här helgen försvann snabbare än blixten.

VI är ett vacker ord tycker jag. Fint med familjefoton bredvid.

Ha det gott

BelovedbyLinda sa...

Vilken härlig familjevägg :D Jättefin blogg!

Kram Linda

Fröken L sa...

Snyggt med din familjevägg. Roskuddarna var också fina. Lifekudden har jag precis likadan, visst är den snygg!?! Jag älskar att nyduschad få glida ner i renbäddad säng. Det är vardagslyx det!

Kram Dila