söndag, januari 2

God fortsättning....

2011....Klingar det bra? Hm bara att jag blir ett år äldre....God fortsättning till er alla. Tack för alla hälsningar. Skall försöka att titta in till er idag. Nu har granen precis åkt ut, jisses vad den barrade. Det såg ut som en myrstack som maken sa. Maten på nyårsaftonen ja, näe vet inte om det blev så bra. Jag tyckte förrätt och efterrätt var helt ok men i mitten NEJ......Här är ett av mina halvmånebord, ett har hamnat i sovrummet och ett i hallen utanför sovrummet. Ett skall bli svart och ett skall bli vitt....Hm bara att sätta igång.
Idag skall det packas kartonger....Ha det gott i solskenet.

Stor kram Anne

18 kommentarer:

Sommerlyst sa...

Nydelig halvbord!
Synd at maten ikke smakte som den skulle..sånt kan skje ;D

Her ryddes det, julegranen er akkurat tatt ut, og vi skal ha mine foreldre på middag.

Vi blogges!

Klem

chatarina sa...

Hej! Min gran står fortfarande kvar..fortfarande utan barr :) Fint bord!! Ha en bra fortsättning på det nya året!! Kram

Smultron på ett strå sa...

Vilka fina bilder du visar, har inte varit inne på länge. Var kommer de fina kuddarna i vita soffan från? Kram //maria

Fröken Tindra sa...

Vad synd att du inte blev nöjd med all mat!
Fint bord! Hade gärna haft ett så´nt OCH plats att ha det på! ;0)
God fortsättning!
Kram!

Grodmamman sa...

Jätte fint månbord! Blir säkerligen jätte fint i vitt eller svart även om jag gillade det även som det är nu!:)
Här står granen kvar, på allmän begäran av maken, men till helgen åker den ut! Tomtarna har jag börjat plocka bort idag.
Kram

Linruz sa...

Halloj raring.
Månborden är sååå fina måste komma och se dem irl på plats :)
Den där daten måste vi verkligen få till snart.
Kram kram
Lina

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder du visar.Önskar dej en go start på det nya året.Ha en skön kväll.Varm Kram Rita ♥

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Huffasn att mellan maten inte blev helt...ok...MEn du har 2 fantastiska bor, tycker de var väääldigt fina som de var jag!!

Gott nytt år på dig!

Mamma C sa...

Här är det oäckta, så ingen risk att det barrar. Men snart åker den väck i allafall.
Kram mamma C

HOUSE of ADELA sa...

Ooo så fint halvmånebord! När du tröttnar på dem så kontaktar du mig!!;D;D Här är julen kvar några dagar till, lite mysigt;)

Kram
Adela

Tillsammans Hemma sa...

Hejsan.
Vilket fint månbord du har och det blir säker ännu finare med lite färg.
Visst är det trist när granen ska ut, jag funderar varje år på någon bra lösning för att slippa släpa en barrande gran genom hela huset - men jag har inte löst problemet i år heller??
Hej Hopp från Loo.

promenader på landet sa...

Kikar in och önskar dig ett riktigt gott 2011! Stor kram från Maria

Anonym sa...

Det blir toppenfint Anne. Jag kan inte kommentera hos dig på något annat sätt idag så låtsas att jag är anonym:)

Kram Lotta i skogen:)

kardemumma sa...

Hej snygging!
Försökte skicka en liten hälsning sist men blogger ville inte!!
Tips på blandare: qvesarum.se samt badex.se
På badex hittade jag våra blandare.
Hoppas att du får nåt tips av dessa sidor.
Snygga halvmånebord blir nog supersnyggt i både svart och vitt.
Ha en skön vecka!
Kram Carina

Helenas loggbok sa...

Hela julen har åkt ut här hemma i Luxemburg, förutom granen då den är så söt och inte släppt ett barr ännu.

Halvmåneborden är så fina och kommer bli superfina med lite färg.

Stor kram
Helena

Signe 1 sa...

god fortsättning själv raring!! nu ska jag åka och bubbla lite med en vän. life is goood:-)) kram s

HEMLÄNGTAN sa...

Underbart bord och jag kan tänka mig hur fint det kommer bli med lite färg...
Ni fortsätter alltså med målarpenseln i högsta hugg. Ni är duktiga som jobbar på! Här går det segt med renoveringen.

Kram, Jenny

Snäckskalsdalen. sa...

Vackra bord!
God fortsättning.
Agneta kram