torsdag, januari 20

Bord nr 2, grundat...

Det ekar verkligen på vår övervåning, känns som att man har lagt ner det mesta krutet på mellanplanet....Nu vill jag göra mitt sovrum ombonat med en spegel, lampa och mattor. Men det är ju faktiskt inte bara att handla utan det skall bli bra, fint och ombonat. Bord nr 2 skall bli vitt och stå i sovrummet. Kan iaf säga att det står still här hemma, vi har tagit ut oss på alla flyttar. Men det kan ju bara bli bättre eller hur? Idag har mina gossar haft studiedag och jag har jobbat hemifrån, avstämmningar bläk:(.
Ludde har kompis så nu är det snart dags att skjutsa hem honom, hämta maken och stora sonen och en sväng in på Mio för där har min vän viskat i mitt öra att det finns en fin spegel, blink blink så att det kanske kan sluta att eka där uppe. Idag kom Lantliv i min låda, mystidning...Näpp dags att sätta sig i bilen. Ha det gott ni goa därute...

Stora kramen Anne

14 kommentarer:

Malin sa...

Easy Anne, det behöver inte bli färdigt på en gång, drick lite kaffe och chilla lite.
Jag håller på och spanar efter halvmånebord jag med men hittar inget på blocket nära stan och loppisar orkar jag inte gå på.
Dina är vackra i formen, kram Malin

Grodmamman sa...

Gillar också dina månbord!
Jag har fått både Lantliv och Drömhem & Trädgård idag. Har dock inte hunnit bläddra i dem än.
Kram

Fröken Tindra sa...

Man får ju inte hasta fram med inredningen. Det blir säkert jättemysigt och ombonat så småning om. Var spegeln något för dig?
Så det är en ny Lantliv på g? Har slutat prenumerera av någon anledning.
Kram!

Tulipa sa...

Hej Anne!

Ja man måste ju känna in sig, hitta rätt prylar och inte "bara" fylla på...

Det brukar ta tid...

Har också fått Lantliv idag, det blir läsning i sängen ikväll.

Trevlig helg!

Kram mariette

Caroline sa...

Fyy vad orättvist.... Jag vill oxå mysa med lantliv:( Hittade du något på Mio raring??? Puss C

Signe 1 sa...

det kommer bli kanonfint vännen!! antar att spegeln är vit?;-))

puss darling!!

[ c o y o t e ] sa...

Hej..

Brukar kolla runt inne hos dig men har nog aldrig skrivit en rad..
men nu så..

Det kommer.. ni får bo in er lite till..

//Mia

VITA NYANSER sa...

Hej vännen! Så härligt att kika in här igen! Saknar dig ju = ). Men det är mycket annat i livet och bloggandet blir mindre tid till. Ni har fått så fiiint hos er. De supersnygga skjutdörrarna gillar jag jättemycket!

Ha en skööön helg! Det ska jag ha... = ), det blir besök på formex och även se Ernst = )....

Kram L-L

VITA NYANSER sa...

Åh, vilken otur, jag ska dit imorgon, hm. Men jag lämnar en tankehälsning till dig där = )!

Kram kram

VITA NYANSER sa...

Vi får nog en ny chans en dag = )!

HOUSE of ADELA sa...

Å så fina de är dina månbord! Gillar din blogg massor måste jag säga...stor inspiration varje gång vännen=)

Kramar
Adela

Carin sa...

Hallå raring!

Bordet kommer bli supernice! Men vännen, Rom byggdes inte på en dag heller... ;-) Även om man VILL ha allt färdigt på stört... Så låt det ta lite tid....

Ha en fab fredag! Kraaam Carin

Fröken Grön sa...

Nog tar det tid att bygga upp ett hem, men visst är det just det som är tjusningen ändå! Att inte köpa allt färdigt, utan att hitta saker lite här och lite där, måla om, flytta om och fixa. Ditt hus verkar ju dessutom vara ganska stort, så du har ju lite att jobba på!
Läs du din Lantliv i godan ro, och ha en riktigt skön helg!
/Anna-Karin

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej
fint bord
mysig blogg du har
Ha en fin helg kram Tina