söndag, januari 16

Familjen längtar....

Bild hämtad från nätet

Ja hela familjen längtar tills ikväll som så många andra som kommer bänka sig framför tv4 kl 20.00. Ett gott skatt förlänger livet som man brukar säga:). Delar av Sverige kommer att stanna upp, hihi. Här vet jag inte vad det är för väder, småduggande brrrrrrr.....Hellre snö som dalar ner än regn. Fick en sådan längtan att åka till Formex. Är det någon av er där ute som skall dit och kolla in utbudet? Ha det bäst och en skön söndag.

Kram Anne 

19 kommentarer:

signerat 71 sa...

Vi åker till Formex! Ska bli så kul!!!

Ser oxå fram emot Solsidan ikväll!
Kram J

AnnaHelena sa...

Japp, här är en till som kommer att bänka sig! Känns som om jag verkligen tillhör målgruppen de riktar sig till - för visst känner man igen ett och annat? Det är sällan en serie träffar så mitt i prick. Kommer att se fram emot söndagskvällarna hädanefter, och det brukar man ju inte göra annars, precis...

Kram // AH

BLONDETTY sa...

Ja, vi kommer också sitta bänkade ikväll. Har längtat efter säsongsstarten!

Skulle GÄRNA varit på Formex men tyvärr.....

Ha en riktigt skön söndag!

Kram
BLONDETTY

Nilla Q sa...

Inte ofta jag följer något program på TV, men Solsidan är helt klart sevärt!

Här regnar det också idag, FY vad tråkigt det är :-(

Ha det bra!

Kram pernilla

Helena - ullvi32 sa...

Det känns som jag är den enda som missade hela första säsongen men ska absolut titta ikväll, jag får väl köpa boxen och kolla på vad det är jag har missat! =)

HEMLÄNGTAN sa...

Vi tittar nästan aldrig på TV nuförtiden med Solsidan är absolut ett måste!!! Har sett fram emot de nya avsnitten länge nu.

Ja, i år blir det äntligen av med Formex. När jag jobbade på Mio tidigare åkte chefen och jag varje vår och höst, men nu var det 3 år sedan sist...
Denna gång blir det med min kära sambo, får se om han sköter sig ;)


Hoppas allt är bra med dig! Jobbar och sliter som vanligt? Blev det bra med det där halvmåne bordet som du skulle måla? Här har vi äntligen börjat tagit tag i lite renovering igen, känns underbart!

STORA kramen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hemma hos lilla mej sa...

Kommer sitta bänkad kl20.00.Bara så skoj.Ha nu en fin söndag.Varm kram Rita ♥

Grodmamman sa...

Vi ska också se Solsidan ikväll!
Hör duggregnar det och är allmänt ruggigt. Vill ha vinter ett tag till!
Kram

Blåbärs och smultronstället sa...

Tack för fina ord hos mig, det värmer.
Solsidan är så bra och vi behöver lite skratt för att glömma det tråkiga som händer ibland...
Vi har tre buketter tulpaner här hemma nu, vi har fått av mamma, kompisar och en bukett köpte sambon i fredags...
Ha en skön söndag, här regnar det också.
Kram Susanne

a piece of happiness sa...

Vi tittade igenom boxen i morse så nu har vi det färskt i minnet. Skrattade gott ändå trots att vi hade set det förut. Kram LiseLotte

mammaxtre sa...

Jag är en av många som sitter bänkad kl. 20.00 :-)

A House With A View sa...

Jaaaaa, vi väntar och längtar också, haha. Det är ju ett kanonprogram som bara måååååste ses :))

Önskar dig en skön och helkul söndagkväll!

Kraaaaaaaaaaam aka

House number 15 sa...

Här är en till som sitter framför
tv kl.20. Bästa serien på länge!!

Kram C

BelovedbyLinda sa...

Solsidan var ju sååå bra!!! :)

Kram Linda

Bella sa...

Visst är Solsidan galet bra!!! Har verkligen längtat efter andra säsongen och jag blev inte besviken :)

Hoppas du haft en bra helg vännen

Kramar Bella

Carin sa...

Hi hi... PRECIS likadant hos oss! Härligt att har något kul att kolla på söndagkvällarna framöver!

Tulpaner i vart enda hörn! Ljuvligt... När dom är knoppiga... ;-)

Ha en go kväll vännen! Kraaam Carin

Mamma C sa...

Satt bänkad så klart kl. 20.00, vem vill missa detta.
Kram Mamma C

Anna/Rackarungar sa...

Check på Solsidan. Och i morgon ska vi på Solsidan-bio (med Samsung) och kvällen till ära fick vi barnvakt! (hurra) Samtidigt som vi fick inbjudan till Idrottsgalan. Typiskt va!?

Kämpar för att hinna med Formex, vi får se...
Kram Anna

Lisa Marklund sa...

Hade tänkt att åka till Formex nu men tror jag hoppar över det och åker i augusti istället, känns som vädret är lite mysigare då att strosa omkring i Stockholm :) man kan ju inte vara på mässan HELA tiden :)
Kram Lisa