måndag, september 28

Det har drabbat mig....

En smutsig ute termometer

Inte grissjukan men förkylning.....Jag som aldrig är sjuk, det var så länge sedan jag var förkyld. Så nu sitter jag här med halsont, snorig och allmänt hängig. Det enda som kan pigga upp mig faktiskt är att min kära E är på väg till mig med mina nya fina kuddar som hon har inhandlat i Stockholm. Japp har man nu sålt en massa saker på Tradera så måste man ju göra av med pengarna på något, right? Här blir det inget bloggande mer för mig ikväll, skall sjunka ner i soffan till Idol och Svenska Hollywoodfruar och tycka synd om mig själv.....

Kram Anne


20 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare....kramar om och hoppas du piggnar till snabbt.

Annas Lycka sa...

JAg tycker synd om dig raring!! Herre gud hur skall detta gå..... Praliner, SkönaHem, Kaffe kanske te,.....Helt klart ett fall för denna behandling!!


Hur säljer man på tradera??Bättre än Blocket ???Är dåligg på det med men skulle gärna sälja av ett och annat....Kram och du.......... KRYA PÅ DIG!!!

sand mellan tårna sa...

Inget kolla runt på bloggar för mig... tiden räcker inte till :(

Kram L

Helenas loggbok sa...

Hej Vännen!
Vad trist att du är förkyld! Det är jag med. Jag har legat nästan hela dagen och det är inte ofta jag gör. Tycker jag kan kosta på mig det nu när jag är hemmafru, förut var man ju tvungen att gå till jobbet även om man kände sig hängig. Här blir inga inlägg idag - har ingen lust!

Krya på dig!
Kramar
Helena

Sommerlyst sa...

Uff da...GOD bedring til deg!!

Ja barna vokser så fort...og man er så alt for lite flink til å nyte småbarns tiden... :I

Ja, jeg drar med jobben til Linköping fra 14-16 oktober, vi skal besøke vår søster- organisasjon der. Det blir nok ikke så mye tid til annet enn arbeid, men om det ble lit tid til (vindus)shopping, så hadde det vært fint med noen tips....

Kos deg på soffan!
KLem

VITA NYANSER sa...

Oj, din stackare! Men du ...det var inte meningen att smittas, jag kikar ju in till dig varje dag, hm, vad man kan dra på sig här i cyberrymden!!! Jag hade precis det du skriver, halsont och sen t.o.m feber, oj vad dålig jag var trots LITE feber. Krya på dig! Mitt gick över snabbt. Tur att du får njuta av nya kuddar, det underlättar tillfrisknandet.

Stor krya-på-dig-kram
L-L

Fröken Tindra sa...

Oj då, då får du krya på dig så gott du kan! Och trösta dig med de nya kuddarna!
Kram!!

Signe 1 sa...

Krya på dig vännen!! Och tack för att du levererade glasskålarna söta du! Komiskt att du kände igen henne, the world is small:-) Kraam!!

Sabina sa...

Låter inget vidare detdär... hoppas du kryar på dig snart!
Kram Sabina

Fröken L sa...

Nya kuddar och lite bra tv är ett perfekt botemedel mot förkylning och feber. Kanske en god chokladkaka skulle vara pricken över i:t. Krya på dig!!!!

Kram Dila

Blåbärs och smultronstället sa...

Inte kul att var sjuk, hoppas att du är piggare nu. Jag är sjukskriven av en annan anledning. Jag började jobba heltid i augusti, men det blev för tufft, så jag är sjukskriven två veckor och så får vi diskutera hur mycket jag ska jobba sedan.
Ha en fin vecka!
Kram Susanne

Sassa sa...

Hej Anne,
Det haglar ute och just nu känns det som att höstrusket kommer och stackars dig som blivit förkyld.
Bädda ner dig,drick massor av te med honung!!! Pigga på dig.
Kram från Sassa

Anonym sa...

Krya på dig!

alegni sa...

så trist att du drabbats av förkylning. nya kuddar piggar säkert upp o så får vi hoppas att alla symptom blåser eller fryser bort i höstrusket.
kram
ingela

Hemmalycka sa...

Krya på dig, hoppas du blir frisk snart.
Jag brukar vitaminchocka kroppen med fruktdrinkar direkt när jag känner halsont. Dvs pressa 2 citroner med en apelsin och drick flera ggr/dag tills du känner dig bra.
Kram Åsa

H A J sa...

Krya på dig!
Kram
Jenny

Ocean showroom sa...

Krya på dig! Nu är jag nyfiken på vad du har köpt för kuddar...kram Alexandra:-)

StrandviksVillan sa...

Trist...
Krya nu snabbt på dig!

kram Ann-Christine

Jenny sa...

Hej Anne!
Usch, låter inte roligt!

Krya på dig Vännen:)

Kraamis Jenny

Femtio vita kvadrat... sa...

stackars dig! tur att man ändå kan drömma sig bort till hollywood med Anna Anka när man e risig:) Krya på dig!

/Tove