fredag, september 25

Fabulous friday......





Vad är det som gör att fredagar är såååå speciellt? Det är så skönt att bara vara ledig och slappna av. Har jobbat, tog en sväng till landet för att lämna och hämta lite saker. Millie lekte med sin "pojkvän" Bonzo, som hon visar tänderna mot. Stackaren, är det kärlek eller något annat hihi. Ja man kan undra. Det är tur att vi kvinnor inte visar tänderna så fort männen uppvaktar oss. Och det är tur att männen inte rullar runt 3 gånger för att fjäska för oss kvinnor. Hoppas att ni alla mår bra. Jag gråter till Idol och skall snart se kvack kvack, Anna Anka på 1:an. Herregud vad är det för kvinna??? Ha det så gott, här skall en blå stjärna på en stor vit tavla bli svart (hämtade hem den från landet, har så många ideér just nu).
Kram Anne

20 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Nämen, vilken idé du gav mig nu! Ska absolut se om inte herr Fräken vill rulla runt för mig?! Hihi..

Jomen, nu är jag nog redo att byta bort blåmärkena - men det är tur att shortssäsongen är slut...

Jenny sa...

Hej Anne!
Härligt att Millie funnit kärleken, hihi;)

Har precis tittat på Skavlan där Anna Anka (vilket namn..) var med.
Undrar just om de varit lika kära om han varit typ brevbärare istället för framgångsrik musiker??


Ha en skön helg söta du!


Kul att du vill vara med i min tävling:)

Kram Jenny

Annas Lycka sa...

Anne!

Skönt att du mår bra. Här är det helt ok efter en morgon med migrän...Börjar vakna nu.... :)

kollade oxå Anka...jag tycker nästan lite synd om henne....Hörde att hon skulle få en son....skall döpas till Kalle !!! (hahahaha rolig jag är va )

Ha det gott! Kram Anna

Sommerlyst sa...

Grattis til Millie, med ny kjæreste! ;)

Her har vi også sett på Skavlan...ja hva er det med Anna Anka?

;)) God helg min venn!

Lauras gård sa...

Kollade också på Idol. Man lider med de som åker ut. Skulle inte vilja byta med dem. Missade Ankan. Har bara hört talas om henne på radio. Hon verkar minst sagt speciell. Kram Stina

Fröken Tindra sa...

Ingen Anna Anka här, jag har sett på Morden i Midsomer. Känns som om jag föredrar det... ;0)
Visst är djur roliga att iaktta?!
Fredagen är så härlig för att man har hela helgen framför sig. =0)
Ha en skön helg!
Kram!

Jannicke sa...

..ja, det er bra det er forskjell på hanhunder og menn ;o) hihi!

Ja, HVA er det med Anna Anka?? Til og med her hører vi om dette merkelige kvinnemennesket!
Kose deg i kveld! Klem J.

VITA NYANSER sa...

Åh vad härligt med kärlek = ), ena dagen mask, andra kärlek = ) underbart!!!

Jag nattugglar idag, borde gå och lägga mig för jag ska upp skaplig tid imorgon.

Underbart fina bilder du visar!

Ha en skön dag!
Kram L-L

Signe 1 sa...

Anna Anka?:-) Ja vad säger man..inga snälla ord iaf;-) Sussa gott vännen, kramis!!

cocobongoo sa...

What a lovestory :) Har selv en Ridgeback, flott hannhund
som ruller rundt.. Sjarm på 60kg!
Morsomt at dere i Sverige ser på Skavlan,
er ikke vant til at det er "simultan-sending"
med Norge. Ja Anna Anka er litt av en dame!
Nyt weekenden!
Klem M

cocobongoo sa...

What a lovestory :) Har selv en Ridgeback, flott hannhund
som ruller rundt.. Sjarm på 60kg!
Morsomt at dere i Sverige ser på Skavlan,
er ikke vant til at det er "simultan-sending"
med Norge. Ja Anna Anka er litt av en dame!
Nyt weekenden!
Klem M

cocobongoo sa...

Ps! Min hvite iPhone er ukontrollerbar...
Ikke å anbefale! Sorry jeg postet 2 ganger..
Klem igjen

I mitt hjärtehem sa...

Fina bilder!

Här har det oxå tittats på Idol....satt ni i rätt ordning idag :0)

kram åsa

Huset vid ån sa...

Jag känner igen mig...Brukar också gråta en skvätt o bli rörd när jag kollar på idol...men det blir lätt huvudvärk om det blir för mycket tårar! Och så den "världsberömda Ankan" Jag säger bara Herre Guud....Vilken människa! Undra vad Henric Schyffert tänkte om henne igår på TV.....Fniss! Önskar dig en Trevlig Helg! Kramis Therese

Anonym sa...

Här blev det inget tv tittande i går(snyft). Hade en gammal kär vän och mennes nyblivna man här.:)
Nu sitter jag här tidigt som attans med mitt morgonkaffe och bloggar.
Måste nog sätta fart snart för i fm får jag FIN främmande;)
Kramiz

alegni sa...

jag har inte sett mrs. duck själv, men jag har ju läst både här o där att hon inte riktigt verkar ha alla hästar hemma...
jag förmodar att vi får se den svarta stjärnan sen när den genomgått sin förvandling, eller?
ha en underbar helg!
kram
ingela

Casa del Caos sa...

Hahahahaha! Vilket roligt inlägg!
Hundkärlek är nåt alldeles speciellt!
Anna Anka, ja... Hon verkar inte ha riktigt alla "läsk i backen"!
Trevlig helg! /Annica

♥ Fyra årstider sa...

Tittar in och önskar dig en skön lördag ♥ hi, hi..brukar inte du bita på din kärlek?
Kram Lotta

Lisa Marklund sa...

Vilka fantastiskt vackra bilder på Gerberan :-)
Ha en go helg
Kram Lisa

Anonym sa...

Ja hej! Det är jag som rullar runt och fjäskar för Millie. Vad gör man inte för att få vara tillsammans med en så'n fin tik?
Själv är jag svart, vacker och stolt så livet bara leker och då kan man kosta på sig att vara lite' ödmjuk....
Bonzo
Flat Coated Retriever 5½ år